Morgen met zijn allen naar die loods.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Mora is morgen jarig en trakteert ons!
We mogen morgen een borreltje drinken op Mora dr 61e verjaardag![]()
"Wel doen he!, niet knikken en niet doen, gewoon doen"![]()
[ afbeelding ]
Leuke surprise kado tochquote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
praat zij tegen de muur?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn tijd, waar nodig. Klinkt logisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Meestal gezellig en soms boos
Wat snuift die gastquote:Op maandag 2 januari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
Man wat een onzin kraamt die Jeff weer uit. Hij kan er niet tegen als mensen op bed liggen want hij wil graag lachen met iedereen.
Op een leuke manier veranderd Mora want in het begin bang dat ze voodoo over je uitsprak maar nu dus de loodsmascottequote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Jeff zou eens moeten weten want die flipt dan meteen de pan uit want ziet Jappie als zijn beste maatquote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.
Beetje Bas van Utopiaquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.
ze willen dus allebei gewoon winnenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie wil dus Jeff eruit terwijl Jeff Jappie wil afzetten bij de finale
echt? jij ook al? hier ook dus....quote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |