Graag vroeg naar bed.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Ronzz het volgende: Beetje spanning in deze partij zou leuk zijn
Als je eenmaal op het pluche zit wil je nooit meer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende: [..] Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe je persoonlijke vetes maar buiten DRT joejoe
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Alles met tabasco sriracha sausquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles met sambal
*Behalve oliebollen
Ja ookquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alles met tabasco sriracha saus
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin hebquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.
Zin in diep in de nacht.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:41 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Graag vroeg naar bed.
Sow danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin heb
Coco acht ik wel zindelijk inmiddels
Gestrekt beenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin heb
Koekkoekquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
zo dan, koekoekquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow! Wat ben jij geagiteerd. Niet des jouws. Wat zit je dwars ouwe reus?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als ze door een bakker of zelfgemaakt zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Ik denk eraan om nog even wat worstenbroodjes in de oven te doen om het jaar extra viesdik te beginnen
Sowiesoquote:
Ik heb vandaag twee keer frikandel speciaal op. #viesdikquote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Ik denk eraan om nog even wat worstenbroodjes in de oven te doen om het jaar extra viesdik te beginnen
Je hoort het @Caland : Het gaat niet doorquote:Op zondag 1 januari 2023 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Alleen als ze door een bakker of zelfgemaakt zijn
Dit, man man man wat smerig als je ze in de supermarkt koopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als ze door een bakker of zelfgemaakt zijn
Anders koop ik ze ook wel eens maar heb ik altijd spijt
Vetklep.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee keer frikandel speciaal op. #viesdik
Wel een dot Zaanse gebruikt?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee keer frikandel speciaal op. #viesdik
Scorpion pepper. Ik ben niet teleurgesteld in jequote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Als je een bijna dood gevoel wil ervaren moet je deze hebben https://www.heatsupply.nl(...)ion-disco-hot-sauce/
Pastel de nata genotquote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Groningse kruidnagelworst
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Gewoon alles in de mix toch.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Kerstkransjesquote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Kerstkransjes. Zin in zoet.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Paprika chips is altijd goed te kanen. Wel de normale paprika en niet die ribbeltjesquote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele zak paprika chips hier liggen. Maar ik blijf er af.
Kruidnagelworstgenotquote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
https://www.sausmetpit.nl/products/carolina-reaper-hot-saucequote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Als je een bijna dood gevoel wil ervaren moet je deze hebben https://www.heatsupply.nl(...)ion-disco-hot-sauce/
Nee, gaan we niet doenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meer spanning, evenveel wedstrijden:
Gewoon de top 32 laten deelnemen. En we werken in groepfases
8 groepen van 4
Ranked spelers 1-8 in pot 1
spelers van 9 tot 15 in pot 2
Spelers van 16 tot 24 in pot 3
en spelers van 25 tot 32 in pot 4
Zo heb je groepen van dat soort
speler ranked 1
speler ranked 11
speler ranked 20
speler ranked 32
of
speler ranked 4
speler ranked 9
speler ranked 15
speler ranked 25
(hangt af van loting)
En dan de winnaar van Groep A tegen 2e groep B
enzovoort
1 set punt = 1 punt in de groep
Klinkt als Grand Slam of Darts. En geen ProTour-qualifiers en international qualifiers?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
8 groepen van 4
speler ranked 1
speler ranked 11
speler ranked 20
speler ranked 32
of
speler ranked 4
speler ranked 9
speler ranked 15
speler ranked 25
(hangt af van loting)
enzovoort
Dan doe alles maarquote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Hup, alles de airfryer in.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Wat warrig geschreven.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
8 groepen van 4
speler ranked 1
speler ranked 11
speler ranked 20
speler ranked 32
of
speler ranked 4
speler ranked 9
speler ranked 15
speler ranked 25
(hangt af van loting)
enzovoort
Leuk idee weerquote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
8 groepen van 4
speler ranked 1
speler ranked 11
speler ranked 20
speler ranked 32
of
speler ranked 4
speler ranked 9
speler ranked 15
speler ranked 25
(hangt af van loting)
enzovoort
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Groningse kruidnagelworst (denk ik). Ken het niet maar worst is meestal wel okequote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
Poulefases hebben we al bij een ander toernooiquote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
8 groepen van 4
speler ranked 1
speler ranked 11
speler ranked 20
speler ranked 32
of
speler ranked 4
speler ranked 9
speler ranked 15
speler ranked 25
(hangt af van loting)
enzovoort
Kerstkransjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog;
Pastel de nata
Kerstkransjes
Pizza mozzarella
Zeg 't maar
2 miljoen scovillequote:Op zondag 1 januari 2023 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.sausmetpit.nl/products/carolina-reaper-hot-sauce
Deze vind ik goddelijk
Nou ja ik heb de hele dag echt geen hol uitgevoerd dus ik ben nog lang niet moequote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Wel snel zijn anders is dit eerder afgelopen
op dit tempo zal er nog naar een serie gekeken worden.quote:
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
Ik geloof dit allemaal wel. We gaan naar bed.
Met drupjes, zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
2 miljoen scovilleKun je dat nog 'gewoon' eten op een pizzatje ofzo?
Welke serie?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op dit tempo zal er nog naar een serie gekeken worden.
Het kan. Maar het is niet aan te raden. Ik heb ze geteeld. Het is ronduit gevaarlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eerst ff OnlyFans ouwe dibbesquote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga jij ook rondhangen op Chaturbate?
nou nou nouquote:
Manifest op netflixquote:
Deze saus werkt goed in bijvoorbeeld dips (voor nacho's of chips), als toevoeging bij sauzen in de mexicaanse of indiase keuken. Daarnaast is het een heerlijke saus om je vlees in te dippen of te verwerken in een marinade voor bijvoorbeeld kippenbouten of spareribs.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jeetjequote:
Getsiequote:
TR geplaatst.quote:
SOOOOOWquote:
Dat bepaal jij helemaal niet, eikelquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze saus werkt goed in bijvoorbeeld dips (voor nacho's of chips), als toevoeging bij sauzen in de mexicaanse of indiase keuken. Daarnaast is het een heerlijke saus om je vlees in te dippen of te verwerken in een marinade voor bijvoorbeeld kippenbouten of spareribs.
iedereen zegt ook "treble" maar het is "triple".quote:Op zondag 1 januari 2023 22:50 schreef Perox het volgende:
Die klojo's van Sky zeggen steeds "Double top" maar dat is dubbelop. Top(s) is al dubbel
Lolquote:Op zondag 1 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvG verloor op een recent wk nog van Dobey
:Squote:Op zondag 1 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvG verloor op een recent wk nog van Dobey
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen zegt ook "treble" maar het is "triple".
Ja niks, want die zei weer eens niks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken
Moet je eens aan Latifi vragenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:De_kraam heeft gelijk
Autoootje rijdenhet is nogal moeilijk
Er staan nog 2 quotes.quote:[img]htt[s][/s]ps://fokstatic.nl/p/80s.gif[/img] Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgehandeld en edit geplaatst
De eerste dit WK? @Taglianoquote:Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Bolasie het volgende:
Er verdween een post in dit topic
Jullie raden nooit welke
Dit is absoluut onwaarquote:Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Bolasie het volgende:
Er verdween een post in dit topic
Jullie raden nooit welke
Meerdere weg inmiddelsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is absoluut onwaar
Niets verwijderd
Waar bestel je?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me topspul. Nog andere aanraders? Moet ff boven 20 euro komen voor gratis verzending
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:56 schreef Machielovic het volgende:
[..]
it ain't over until the fat lady sings [ afbeelding ]
gaat ff in + lopen blauwen joh allenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de TR staat nog open.
Man man man
Inhoudelijk dan johquote:Op zondag 1 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is niet één post door mij verwijderd
HOE KAN DOBEY DIT NOG OMDRAAIENquote:Op zondag 1 januari 2023 22:57 schreef Tagliano het volgende:
marcelmaijer5-0achter.gif even opzoeken
Daar is die uitverkocht toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij die zaak die je postte lijkt mij? https://www.sausmetpit.nl/
quote:
besproken met taglianoquote:
Dit zijn tekstenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we hier de aanstaande wereldkampioen zien spelen?
Zeker. Er is maar één podium in Ally Pally namelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we hier de aanstaande wereldkampioen zien spelen?
dat post?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dubbel gequote om dat post kracht bij te zetten. Lekker hoor.
gisterenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef Coco het volgende:
@:Tagliano heeft deze avond meer gemod dan [maak deze zin af]
Handjes boven de dekens he viezerdquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen met z'n allen naar bed @:dr_flash
Ik hoop toch dat VDB toch iets meer tegenstand biedt dan Dobeyquote:Op zondag 1 januari 2023 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen zin in MvG-Belg als het 5-0 wordt
Dat zeg ik niet vaak over een pot van MvG
Mooi leven dat vakantielevenquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vroeg naar bed en morgen weer om 11 uur wakker worden en niets doen
Ja ik ben morgen ook wel een keertje voor die downie.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen zin in MvG-Belg als het 5-0 wordt
Dat zeg ik niet vaak over een pot van MvG
Probleemwijkenduindorp.gifquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vroeg naar bed en morgen weer om 11 uur wakker worden en niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |