Graag vroeg naar bed.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Ronzz het volgende: Beetje spanning in deze partij zou leuk zijn
Als je eenmaal op het pluche zit wil je nooit meer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende: [..] Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe je persoonlijke vetes maar buiten DRT joejoe
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Alles met tabasco sriracha sausquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles met sambal
*Behalve oliebollen
Ja ookquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alles met tabasco sriracha saus
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin hebquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.
Zin in diep in de nacht.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:41 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Graag vroeg naar bed.
Sow danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin heb
Coco acht ik wel zindelijk inmiddels
Gestrekt beenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin heb
Koekkoekquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
zo dan, koekoekquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow! Wat ben jij geagiteerd. Niet des jouws. Wat zit je dwars ouwe reus?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als ze door een bakker of zelfgemaakt zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Ik denk eraan om nog even wat worstenbroodjes in de oven te doen om het jaar extra viesdik te beginnen
Sowiesoquote:
Ik heb vandaag twee keer frikandel speciaal op. #viesdikquote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Ik denk eraan om nog even wat worstenbroodjes in de oven te doen om het jaar extra viesdik te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |