Graag vroeg naar bed.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Ronzz het volgende: Beetje spanning in deze partij zou leuk zijn
Als je eenmaal op het pluche zit wil je nooit meer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende: [..] Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe je persoonlijke vetes maar buiten DRT joejoe
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho. @:Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.
Alles met tabasco sriracha sausquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles met sambal
*Behalve oliebollen
Ja ookquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alles met tabasco sriracha saus
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin hebquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh en dat zeg je niet tegen Coco? Heel vreemd.
Zin in diep in de nacht.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:41 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Graag vroeg naar bed.
Sow danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij meestal bepaald niet tegen een stootje kan en ik dan weer topics gejank moet lezen terwijl ik daar helemaal geen zin heb
Coco acht ik wel zindelijk inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |