Hoe denk je over quadrupels?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk aan een nieuwe opzet voor het WK
Doe er ook nog kaas bij en maak er een tosti vanquote:Op zondag 1 januari 2023 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Protip: sambal badjak op de pindakaas
Gerwyn Prijs ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Poulesysteem hoef je niet te bedenken, dat hebben ze al gehad.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder fans om mee te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is alleen niet te nassen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schil kun je gewoon eten. In principe.
2:01:092quote:
Iedereen verplicht met koptelefoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
Ho ho. @Coco komt mij ondersteunen bij VBL, of neemt het stokje over hier bij DRT.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laatste stukje WK macht genot. Wanneer ga je naar DIG?
Een Belg die denkt, dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fans moeten er alleen zijn als ik een leg winnend afsluit - zodat ik ze kan provoceren. Daarna moeten ze meteen weer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zonder fans om mee te beginnen
Gr gr prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |