Dat bepaal jij helemaal niet, eikelquote:

quote:Op zondag 1 januari 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze saus werkt goed in bijvoorbeeld dips (voor nacho's of chips), als toevoeging bij sauzen in de mexicaanse of indiase keuken. Daarnaast is het een heerlijke saus om je vlees in te dippen of te verwerken in een marinade voor bijvoorbeeld kippenbouten of spareribs.

iedereen zegt ook "treble" maar het is "triple".quote:Op zondag 1 januari 2023 22:50 schreef Perox het volgende:
Die klojo's van Sky zeggen steeds "Double top" maar dat is dubbelop. Top(s) is al dubbel

Lolquote:Op zondag 1 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvG verloor op een recent wk nog van Dobey

:Squote:Op zondag 1 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvG verloor op een recent wk nog van Dobey

quote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen zegt ook "treble" maar het is "triple".

Ja niks, want die zei weer eens niks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken

Moet je eens aan Latifi vragenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:De_kraam heeft gelijk
Autoootje rijdenhet is nogal moeilijk

Er staan nog 2 quotes.quote:[img]htt[s][/s]ps://fokstatic.nl/p/80s.gif[/img] Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgehandeld en edit geplaatst

De eerste dit WK? @Taglianoquote:Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Bolasie het volgende:
Er verdween een post in dit topic
Jullie raden nooit welke

Dit is absoluut onwaarquote:Op zondag 1 januari 2023 22:54 schreef Bolasie het volgende:
Er verdween een post in dit topic
Jullie raden nooit welke

Meerdere weg inmiddelsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is absoluut onwaar
Niets verwijderd

Waar bestel je?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me topspul. Nog andere aanraders? Moet ff boven 20 euro komen voor gratis verzending

quote:Op zondag 1 januari 2023 22:56 schreef Machielovic het volgende:
[..]
it ain't over until the fat lady sings [ afbeelding ]

gaat ff in + lopen blauwen joh allenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de TR staat nog open.
Man man man

Inhoudelijk dan johquote:Op zondag 1 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is niet één post door mij verwijderd

HOE KAN DOBEY DIT NOG OMDRAAIENquote:Op zondag 1 januari 2023 22:57 schreef Tagliano het volgende:
marcelmaijer5-0achter.gif even opzoeken

Daar is die uitverkocht toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij die zaak die je postte lijkt mij? https://www.sausmetpit.nl/

quote:
besproken met taglianoquote:

Dit zijn tekstenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we hier de aanstaande wereldkampioen zien spelen?

Zeker. Er is maar één podium in Ally Pally namelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we hier de aanstaande wereldkampioen zien spelen?

dat post?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dubbel gequote om dat post kracht bij te zetten. Lekker hoor.

gisterenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:58 schreef Coco het volgende:
@:Tagliano heeft deze avond meer gemod dan [maak deze zin af]

Handjes boven de dekens he viezerdquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen met z'n allen naar bed @:dr_flash

Ik hoop toch dat VDB toch iets meer tegenstand biedt dan Dobeyquote:Op zondag 1 januari 2023 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen zin in MvG-Belg als het 5-0 wordt
Dat zeg ik niet vaak over een pot van MvG

Mooi leven dat vakantielevenquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vroeg naar bed en morgen weer om 11 uur wakker worden en niets doen

Ja ik ben morgen ook wel een keertje voor die downie.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen zin in MvG-Belg als het 5-0 wordt
Dat zeg ik niet vaak over een pot van MvG

Probleemwijkenduindorp.gifquote:Op zondag 1 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vroeg naar bed en morgen weer om 11 uur wakker worden en niets doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |