Ik heb 3 bronnen gezien, RTL, de T. en het AD. Geen van deze drie had (op dat moment) de 14 words genoemd. Beetje selectieve verontwaardiging dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat, dat uiterst beperkte bericht was ook de reden dat ik even verder ging kijken naar andere bronnen, en toen vond ik dit. Af en toe moet je even iets verder kijken dan de oppervlakte, in plaats van zoals hier het meteen maar (vanuit wensdenken) het te downplayen.
Ah kijk, je hebt je huiswerk gedaan en geleerd dat policor alleen echt gedateerd is.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar het is wel de woke/policor kant van het spectrum wat nu aan het janken is om racisme, terwijl je in de kreet maar één woordje hoeft te veranderen en het opeens wel helemaal ok is.
Dat klopt niet. Dus kap met je gejank en gewijs dan.
Je krijgt een heleboel antwoorden maar je wilt ze gewoon niet horen. Je schijnt op een of andere wijze die kreet te willen verdedigen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Interessant om te lezen wat een belangenorganisatie van die term vindt. Verder niet heel relevant natuurlijk.
Wat er in dit stukje staat geldt bijvoorbeeld ook voor Black Lives Matter. Werd/wordt ook gebruikt door zware racisten, maar dat maakt de term an sich niet racistisch. Het is een beetje alsof je vind dat alle mensen met Volkswagens Nazi's zijn.
Zullen we het hier bij laten? Je komt alleen met subjectieve interpretaties en uitleggen, daar kan ik niets mee. Ik vroeg wat er racistisch is aan de teksten uit de OP. Daar krijg ik geen antwoord op, alleen waarom jij het met racisme verbindt. Dat is prima, maar wat jij er van vindt vind ik eigenlijk niet zo interessant.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, het moet weer op de man. Geen argumenten, geen feitelijke kennis...
Bij het geweten van FOK volstaat altijd control C, control V.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, het moet weer op de man. Geen argumenten, geen feitelijke kennis...
Lekker aandikken en stemmingmaken.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb 3 bronnen gezien, RTL, de T. en het AD. Geen van deze drie had (op dat moment) de 14 words genoemd. Beetje selectieve verontwaardiging dit.
Met een MRU (motion reference unit).quote:Op zondag 1 januari 2023 10:53 schreef Tengano het volgende:
Dit is best wel knap gedaan eigenlijk. Volgens mij hebben ze hier een laser voor gebruikt. Maar als het vanaf een boot is gebeurd vraag ik me af hoe ze die tekst ook zo stil en steady hebben kunnen programmeren.
En hoe weet je van tevoren als je dat ding aanzet dat je precies op die zijkant zit.
Respect voor deze witte supremisten hoor
de ironiequote:Op zondag 1 januari 2023 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zie je vaker. Geen inhoudelijke argumementen meer, dan maar op de man verder.
Worden ze boos. Eigenlijk best wel aandoenlijk en schattig dat kleinzielige gedoe @:Raw85
Doe ik speciaal voor jou zodat jij het ook snapt....quote:Op zondag 1 januari 2023 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ah kijk, je hebt je huiswerk gedaan en geleerd dat policor alleen echt gedateerd is.
Ik heb de onderbouwing al gegeven. Wil je een bron? Bij deze: Hate Crime Hoax van Wilfred Reilly.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Dit is speculatie zonder enige onderbouwing.
Huilen!quote:
Al die antwoorden zijn het zelfde: "ik verbind het met racisme". Je vertelt niet waarom, je zegt dat er media zijn die dat ook vinden. Verder kom je niet. Gaat ook niet meer gebeuren vrees ik, als je argumenten had waren die vast al aan bod gekomen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je krijgt een heleboel antwoorden maar je wilt ze gewoon niet horen. Je schijnt op een of andere wijze die kreet te willen verdedigen.![]()
En ohja, ik verzin niet dat WLM als racistisch wordt gezien. Ik vertel alleen waarom. Maar succes met verbaasd blijven.
Nouja als er racistische strijdkreten op bruggen worden gezet is er gewoon een goede reden om er boos over te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar het is wel de woke/policor kant van het spectrum wat nu aan het janken is om racisme, terwijl je in de kreet maar één woordje hoeft te veranderen en het opeens wel helemaal ok is.
Dat klopt niet. Dus kap met je gejank en gewijs dan.
Gossie, die bron.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
'Woke': ooit een waarschuwing voor racisme, nu een conservatief hondenfluitje
Voor alle alt-right deugnieten die zogenaamd totaal onwetend met deze stropopredenering in het rond strooien, omdat ze zonder drogredenen nergens zijn.
Na de woke stropop wordt er nu de 'woede' stropop (te vervangen met elke andere emotie die een irrationele reactie kan impliceren) in gegooid om het maar niet over de inhoud te hoeven hebben. Nu is het alleen nog wachten op de gaslighting dat het juist de woedende anderen zijn die met hun woede de inhoud verdoezelen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
'Woke': ooit een waarschuwing voor racisme, nu een conservatief hondenfluitje
Voor alle alt-right deugnieten die zogenaamd totaal onwetend met deze stropopredenering in het rond strooien, omdat ze zonder drogredenen nergens zijn.
Deze bedoel je?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als er racistische strijdkreten op bruggen worden gezet is er gewoon een goede reden om er boos over te zijn.
Je hebt gelijk. In drones zitten dat soort sensors ook. Maar dan nog kan het volgens mij niet. Voordat je dat hele systeem aanslingert moet je precies weten op welk deel van de brug je richt en in welk vlak precies.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met een MRU (motion reference unit).
Wordt oa gebruikt om op een schip schotelantennes op een satelliet gericht te houden en op offshoreschepen de last van hijskranen op een vaste hoogte boven de zeebodem te houden.
Twee meer dan de 12 words.quote:
Ik ben dus niet degene die verzint dat WLM een racistisch hondenfluitje is. Dat is al heel wat eerder geconstateerd.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Al die antwoorden zijn het zelfde: "ik verbind het met racisme". Je vertelt niet waarom, je zegt dat er media zijn die dat ook vinden. Verder kom je niet. Gaat ook niet meer gebeuren vrees ik, als je argumenten had waren die vast al aan bod gekomen.
Het is helaas een on-ironisch gevalletje 'het heb op feesboek gestaan!'.
Beetje zoals al jaren er meteen racisme en discriminatie wordt geroepen om het maar niet over de inhoud te hebben.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Na de woke stropop wordt er nu de 'woede' stropop (te vervangen met elke andere emotie die een irrationele reactie kan impliceren) in gegooid om het maar niet over de inhoud te hoeven hebben. Nu is het alleen nog wachten op de gaslighting dat het juist de woedende anderen zijn die met hun woede de inhoud verdoezelen.
Niveautje hoor.
Wie staat er dan buiten de realiteit hè...quote:Op zondag 1 januari 2023 11:13 schreef Bugno3 het volgende:
"Een vrolijk blank 2023" wordt door Fok! als niet-racistisch, maar slechts "provocerend" betiteld. Goh, dat verwacht je toch ook niet zeg.
Nee, het was een beweging die TEN ONRECHTE beweerde dat de politie zich vaker schuldig maakt aan excessief geweld jegens zwarte mensen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Het is toch gewoon triest om te zien hoe een groepje blanke mensen helemaal aanslaan op BLM. BLM was een beweging die in de VS opkwam voor gelijke behandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |