Tientallen spookrijders zei de spookrijder.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niks racistisch aan, enige racisme wat ik bespeur is het internet legertje blankenhaters die weer loopt te jengelen.
lol je hebt in 2022 1200 posts geplaatst en je doet nu alsof je dit voor het eerst zietquote:Op zondag 1 januari 2023 12:13 schreef Aberkullie het volgende:
Ik las een topic in NWS waarin altrechtse leuzen goed worden gepraat en nu kijk ik ineens heel anders naar mijn Nederlandse buren.
Zo'n loze claim over hondenfluitjes heeft niets met uitleg te maken natuurlijk. Het zegt alleen wat over jouw beleving, maar dat is niet relevant.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou je snapt niet waarom uitroepen "White Lives Matter" als racistisch worden gezien ondanks er niet letterlijk iets racistisch in staat. Ik leg het je uit waarom het zo is. Je wil het alleen niet horen.
Niet de 14 words op de Erasmusbrug projecteren is weg met ons? Gefeliciteerd, je hebt nu racismelevel "Klu Klux Klan" bereikt.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:48 schreef Haags het volgende:
White had natuurlijk black moeten zijn.
Weg met ons
quote:Op zondag 1 januari 2023 12:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niks racistisch aan, enige racisme wat ik bespeur is het internet legertje blankenhaters die weer loopt te jengelen.
FYI omdat je het blijkbaar gemist hebt, er stond ook "We must secure the existence of our people and a future for white children" en misschien moet je daar eens op googlen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:19 schreef superniger het volgende:
Wat is daar racistische aan?
Is gewoon een matige prank.
Niet alleen mijn beleving gezien de berichtgevers wel heel goed snappen dat "White Lives Matter" gewoon direct uit de riolen van vreemdelingenhaters komt.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zo'n loze claim over hondenfluitjes heeft niets met uitleg te maken natuurlijk. Het zegt alleen wat over jouw beleving, maar dat is niet relevant.
Maar zo wordt dat dus niet gezien.quote:Zo zou ik ook kunnen zeggen dat 'racisme!' een welbekend hondenfluitje is voor luie flikkers die vooral niet zelf aan de slag gaan om wat van hun leven te maken.
Is net zo waardeloos.
Het is van het niveau van het AD enkele jaren terug waar een allochtone familie in Urk belaagd werd en er door de belagers 'Geertje Wilders!' geroepen zou zijn als strijdkreet bij het binnendringen van de woning. Dit bleek erin gemonteerd te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt af van je denkkader. Zwarte Piet IS racistisch. All lives matter IS racistisch. Laat staan white lives… Blank zeggen ipv wit IS racistisch.
Allemaal volstrekte flauwekul natuurlijk, maar de pers drukt dit soort idioterie er gewoon door en herhaal het vaak genoeg en de schaapjes gaan het geloven. Beeehhh!
Er is "We must secure the existence of our people and a future for white children" geprojecteerd.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:19 schreef superniger het volgende:
Wat is daar racistische aan?
Is gewoon een matige prank.
Lees nu pas dat er een onderzoek plaats vindt, en dat met een politie die geen capaciteit heeft. Mijn ouders en buurtgenoten hebben inmiddels meerdere doodsbedreigingen gehad in dit dorp door een mafklapper en daar is geen tijd voor. Mijn buurman dealt drugs, is zeer geweldadig en wordt ook niks tegen gedaan. Maar voor iemand die met een stift op een brug schrijft "white lives matter" daar wordt mankracht voor uitgetrokken.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Als de meest extreme woke flank niet zo hysterisch had gereageerd op wat feitelijk gewoon dezelfde uitspraak is als BLM, dan hadden ze en meer mensen overtuigd en was WLM al lang uitgestorven als een treurige mislukte meem. Nu ook weer deze ronkende kop en bijbehorend onderzoek. Man man man.
Ah het moet wel een complot zijn om weer even zwarten verdacht te kunnen maken. Maar nee, helemaal niet racistisch hoor.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is "We must secure the existence of our people and a future for white children" geprojecteerd.
Dat zet de zaak dus op scherp.
Maar er is niet bekend wie er achter zat. Iedereen denkt dan gelijk dat dit uit de blanke hoek komt, maar dat hoeft natuurlijk niet. Er is voldoende blankenhaat, om dit initiatief vanuit een antiblank clubje te laten plaats vinden.
Dit soort insinuerend gelul vind ik echt stuitend.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar er is niet bekend wie er achter zat. Iedereen denkt dan gelijk dat dit uit de blanke hoek komt, maar dat hoeft natuurlijk niet. Er is voldoende blankenhaat, om dit initiatief vanuit een antiblank clubje te laten plaats vinden.
Zo'n onderzoek houdt weer wat mensen van de straat. Levert verder niks op.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Als de meest extreme woke flank niet zo hysterisch had gereageerd op wat feitelijk gewoon dezelfde uitspraak is als BLM, dan hadden ze en meer mensen overtuigd en was WLM al lang uitgestorven als een treurige mislukte meem. Nu ook weer deze ronkende kop en bijbehorend onderzoek. Man man man.
Nee het gaat er om wanneer een kreet een hondenfluitje is.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:24 schreef Smegma. het volgende:
[..]
"Het gaat erom hoe je je erbij voelt."
Echt?
Dit is speculatie zonder enige onderbouwing.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is "We must secure the existence of our people and a future for white children" geprojecteerd.
Dat zet de zaak dus op scherp.
Zo is er voor iedereen wel een medium te vinden dat hun mening deelt.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet alleen mijn beleving gezien de berichtgevers wel heel goed snappen dat "White Lives Matter" gewoon direct uit de riolen van vreemdelingenhaters komt.
Leuk, maar niet relevant. Ik vraag om een uitleg waarom de kreet 'white lives matters' racistisch is. Het antwoord blijft uit, anders dan 'ik interpreteer het als racistisch want mensen."quote:[..]
Maar zo wordt dat dus niet gezien.
Speculatie?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Dit is speculatie zonder enige onderbouwing.
Dit is gewoon waarheid. Of weet jij meer?quote:Maar er is niet bekend wie er achter zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |