quote:Racistische teksten te zien op Erasmusbrug tijdens jaarwisseling
Op de Erasmusbrug in Rotterdam zijn racistische teksten geprojecteerd tijdens de jaarwisseling. Dat bevestigt een woordvoerster van de politie na berichtgeving van RTL Nieuws.
De politie doet momenteel onderzoek naar het voorval. De teksten zijn mogelijk op de brug geprojecteerd vanaf een boot, zegt een woordvoerster. Volgens RTL Nieuws betreft het teksten als „White lives matter” en „zwarte piet deed niets verkeerd.”
Een journalist van RTL Nieuws wist twee jaar geleden de brug te hacken, waardoor de kleuren van de Erasmusbrug aangepast konden worden. Maar volgens de zegsvrouw gaat de politie niet uit van een hack.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijdens-jaarwisseling
"white lives matter"quote:Op zondag 1 januari 2023 10:43 schreef Mano_ het volgende:
Maar wat waren de racistische teksten dan?
Hangt af van je denkkader. Zwarte Piet IS racistisch. All lives matter IS racistisch. Laat staan white lives… Blank zeggen ipv wit IS racistisch.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
In de titel staat racistische teksten maar die komen niet terug in het artikel?
Rotterdam is een havenstad, heeft een brede rivier. Maar niet alles is water. Er zijn ook stabiele kades, huizen...quote:Op zondag 1 januari 2023 10:53 schreef Tengano het volgende:
Dit is best wel knap gedaan eigenlijk. Volgens mij hebben ze hier een laser voor gebruikt. Maar als het vanaf een boot is gebeurd vraag ik me af hoe ze die tekst ook zo stil en steady hebben kunnen programmeren.
En hoe weet je van tevoren als je dat ding aanzet dat je precies op die zijkant zit.
Respect voor deze witte supremisten hoor
Maar stond dat er ook echt?quote:Op zondag 1 januari 2023 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vrolijk blank 2023 zit wat mij betreft op het randje. De rest, boeiend.
Super racistisch inderdaad!quote:
DPG is een walgelijk clubje inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
DPG liegt wel vaker om hun woke denkbeelden door de strot te rammen.
Hier de video waarop het te zien is.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
DPG liegt wel vaker om hun woke denkbeelden door de strot te rammen.
Anders krijgen die mensen die heel veel moeite hebben gedaan om die teksten te projecteren niet de aandacht die ze wilde krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Super rasistisch inderdaad!
Dus als ik zeg Black live matters ben ik ook een rasist![]()
Waarom aandacht schenken aan die paar woke figuren op een Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |