Ja ik probeerde me op het level van domheid van Tengano te verplaatsen met zijn Surinaamse buren.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lol je hebt in 2022 1200 posts geplaatst en je doet nu alsof je dit voor het eerst ziet
Denk eerder jouw vooringenomenheid.quote:
Nee, ik weet niet meer, maar niemand weet op dit moment meer. Dat @Tengano het heeft over een antiblank clubje is speculatie. Het lijkt mij goed het politieonderzoek af te wachten, mocht daar al iets uitkomen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Speculatie?
[..]
Dit is gewoon waarheid. Of weet jij meer?
Het is racistisch omdat het sinds BLM wordt gebruikt als strijdkreet wordt gebruikt door allerlei racistische figuren om zieltjes te winnen en eigenlijk door niemand anders. En dan gebruik je geen kreet die expliciet racistisch is want dat levert problemen op. Dus gebruik je een kreet waar iedereen wel van snapt waar het over gaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zo is er voor iedereen wel een medium te vinden dat hun mening deelt.
[..]
Leuk, maar niet relevant. Ik vraag om een uitleg waarom de kreet 'white lives matters' racistisch is. Het antwoord blijft uit, anders dan 'ik interpreteer het als racistisch want mensen."
Hier staat wel een goede uitleg: https://www.redpers.nl/20(...)enden-radicaliseren/ (laatste 2 alinea's) En waarom Mano's redenering niet op gaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee het gaat er om wanneer een kreet een hondenfluitje is.
buren?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik probeerde me op het level van domheid van Tengano te verplaatsen met zijn Surinaamse buren.
Veel van de geprojecteerde leuzen zeggen alleen iets positiefs over blanken. Dat is geen racisme, hoe hard media, politie en beroepsgekwetsten dit ook in koor roepen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
Opvallend dat TS en enkelen in dit topic voornamelijk klagen over het zogenaamd onterecht "racistisch" noemen van teksten als "een blank 2023". Maar over het feit dat het wel heel sneu is om 2023 te beginnen met dit soort uitingen van frustratie ipv met een echte positieve boodschap, daar hoor je TS niet en deze klagers niet over...
Uitspraken als kill all whites zijn worden wel degelijk aangepakt.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Lees nu pas dat er een onderzoek plaats vindt, en dat met een politie die geen capaciteit heeft. Mijn ouders en buurtgenoten hebben inmiddels meerdere doodsbedreigingen gehad in dit dorp door een mafklapper en daar is geen tijd voor. Mijn buurman dealt drugs, is zeer geweldadig en wordt ook niks tegen gedaan. Maar voor iemand die met een stift op een brug schrijft "white lives matter" daar wordt mankracht voor uitgetrokken.
De rechtstaat is een farce, staat in dienst voor de elite en hun woke hersenspinsels voor dat moment. Heb nooit een onderzoek gezien toen BLm opkwam hand in hand met het groeiend geweld tegen blanken, de filmpjes van aanvallen op blanken, de uitspraken "kill all whites". Nee dat wordt genegeerd maar WLM is racistisch.
We zitten weer in de jaren 30 van de vorige eeuw, de vraag is hoe lang laten we de (links) fascisten nog hun gang gaan voordat we ze een halt toeroepen.
Jij denkt dat als duidelijk wordt dat het vanuit een antiblank groepje kwam, dat ze dat dan bekend gaan maken.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:29 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer, maar niemand weet op dit moment meer. Dat @:Tengano het heeft over een antiblank clubje is speculatie. Het lijkt mij goed het politieonderzoek af te wachten, mocht daar al iets uitkomen.
Zo is het!! Hitler zei ook alleen maar positieve dingen over ariërs.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Veel van de geprojecteerde leuzen zeggen alleen iets positiefs over blanken. Dat is geen racisme, hoe hard media, politie en beroepsgekwetsten dit ook in koor roepen.
@Raw85quote:Op zondag 1 januari 2023 12:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niks racistisch aan, enige racisme wat ik bespeur is het internet legertje blankenhaters die weer loopt te jengelen.
Gut gut, je kon erop wachten.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zo is het!! Hitler zei ook alleen maar positieve dingen over ariërs.
Jij snapt ook nog steeds niet wat een hondenfluitje is?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Veel van de geprojecteerde leuzen zeggen alleen iets positiefs over blanken. Dat is geen racisme, hoe hard media, politie en beroepsgekwetsten dit ook in koor roepen.
Citation needed.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is racistisch omdat het sinds BLM wordt gebruikt als strijdkreet wordt gebruikt door allerlei racistische figuren om ieltjes te winnen en eigenlijk door niemand anders. En dan gebruik je geen kreet die expliciet racistisch is want dat levert problemen op. Dus gebruik je een kreet waar iedereen wel van snapt waar het over gaat.
quote:En dat is niet iets dat ik verzin want ook de berichtgevers voelen haarfijn aan waar dit vandaan komt. Dan kun je nog lekker hard blijven ontkennen. Maar dat maakt het niet anders.
Ik vraag niet om jouw mening, die is wel duidelijk. Niet relevant, wel duidelijk. Als je me niet kan uitleggen wat er racistisch is aan die tekst kunnen we beter stoppen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Mano_ het volgende:
Zo is er voor iedereen wel een medium te vinden dat hun mening deelt.
Bron: https://www.redpers.nl/20(...)enden-radicaliseren/quote:[...] Dat is een toespeling die alleen door ingewijden wordt begrepen (het letterlijke hondenfluitje geeft een hoogfrequente toon die alleen door honden gehoord wordt). Mensen die in extreemrechtse kringen verkeren herkennen de woorden en weten wat het betekent, terwijl de algemene luisteraar het niet begrijpt, en het dus niet als extremisme ziet. Neem het woord ‘reptielen-complot’. Als je je daar in verdiept, dan vind je dat het zijn oorsprong kent in anti-Joodse complotten. Baudet gebruikt het woord en zijn achterban weet wat het betekent. Als hij erop aangesproken wordt voor een groter publiek, zegt hij slechts te refereren aan de westerse maatschappij. Zo komt hij er steeds weer mee weg.”
Het is gewoon het standaard alt right "false flag" gelul dat je vaker hoort, maar alleen bij extreem rechts gerelateerde dingen. Dan zijn ze opeens "heel erg bezorgd dat er te snel conclusies worden getrokken" terwijl ze bij andere gevallen bij de eerste vage geruchten al meteen met hun fakkels en hooivorken over straat razen om de "schuldigen" te lynchen in een "volkstribunaal".quote:Op zondag 1 januari 2023 12:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Speculatie?
[..]
Dit is gewoon waarheid. Of weet jij meer?
Hand in hand met de opkomst van BLM zag je leuzen als "kill all whites" en tientallen filmpjes waar er gejaagd werd op blanke mensen en ze fysiek belaagd werden, zelfs enkele doodgeschopt. Dat werd doodgezwegen in de media. Mensen die aandacht geven aan wat graffiti en dat blijkbaar erger vinden dan geweld zijn in mijn ogen fascisten. Reken er maar op dat als dit andersom was gebeurd er jaren ophef was geweest als blanken de straat op waren gegaan op donkere mensen te belagen.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
[..]
FYI omdat je het blijkbaar gemist hebt, er stond ook "We must secure the existence of our people and a future for white children" en misschien moet je daar eens op googlen.
quote:Op zondag 1 januari 2023 12:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je zegt gewoon domme shit, daarop wijzen maakt me geen blankenhater.
Stormfront is wellicht interessantquote:Op zondag 1 januari 2023 12:36 schreef Tengano het volgende:
De sfeer wordt wel steeds minder vriendelijk in dit soort topics.
Het wordt tijd dat we een keer een blank subforum krijgen.
Eerst is het niet racistisch, maar als ze daar niet meer onderuit kunnen worden de doelpalen verzet en dan komen dit soort speculaties.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het is gewoon het standaard alt right "false flag" gelul dat je vaker hoort, maar alleen bij extreem rechts gerelateerde dingen. Dan zijn ze opeens "heel erg bezorgd dat er te snel conclusies worden getrokken" terwijl ze bij andere gevallen bij de eerste vage geruchten al meteen met hun fakkels en hooivorken over straat razen om de "schuldigen" te lynchen in een "volkstribunaal".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |