Cricketquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit zie ik zelfs @:Heywoodu niet doen.
Door wedstrijden te winnen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef polderturk het volgende: Hoe kan die Humphries nummer 5 in de wereld zijn?
WAT ERGquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:capuchon_jongen flutmod
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
toch niet door vuurwerk hoop ik?
Ongeldige post.quote:vrijdag 30 december 2022 @ 23:07:59 #302
Jarenlang minutieus bijschaven van de techniek?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Szura het volgende:
Waar komt dit toch allemaal vandaan bij Bunting
vrit alles zelf opquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Caland het volgende:
Toby heeft geen overgewicht
Doet Bunt dan toch goed
toch niet door vuurwerk hoop ik?quote:
Rob is een lieve jongenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mini-Bunting zou in de kost moeten bij Cross.
Heb hier nog zak oud brood liggenquote:
Overrate competitie. Verkapt demonstratietoernooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alweer de 15e keer dat ze over de PRUMJUR LIEK beginnen vanavond. @:Alaphilippe_ moet blij zijn dat hij dit mist
haha viaplaykijker gespotquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alweer de 15e keer dat ze over de PRUMJUR LIEK beginnen vanavond. @:Alaphilippe_ moet blij zijn dat hij dit mist
Nee joh weg met de broer van Thorntonquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop toch dat Humphries terug komt
Beetje een act die humphriesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Wertha het volgende:
Humphries is zo vervelend. Bah. Kutspeler.
Monkyyy weet niet wie Thornton is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh weg met de broer van Thornton
klopt. Niet alleen vandaag ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Wertha het volgende:
Humphries is zo vervelend. Bah. Kutspeler.
Het interesseert me ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy weet niet wie Thornton is.
Misschien weet die chatbot dat wel?
Jullie zien zoveel, ik zie geen act? Wat doet ie? Hij is zichzelf aan het oppeppen? Mag wel toch?quote:
Vd voortquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van deze wedstrijd ook alweer?
Smissquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het interesseert me ook niet eigenlijk
Smiss.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoeen liefde. Ik zou er bijna in trappenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn het helemaal eens VRIEND
Wat mensen toch leuk vinden aan die vuren.quote:
Vonkenregen 1 januari 2019 genotquote:
he dat is mijn zusjequote:
Ik ben een en al liefde. No hommoquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen liefde. Ik zou er bijna in trappen
Jij hebt de tieten van je zusje gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
he dat is mijn zusje![]()
Lijkt er wat op
Zal geen gemakkelijke wedstrijd wordenquote:
Wie niet. Matras van Belgiëquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt de tieten van je zusje gezien?
Die ronde vorm gaat gelukkig niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bunting in deze vorm tegen Smiss kan wel genot worden
Stout zusje heb jij!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
he dat is mijn zusje![]()
Lijkt er wat op
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
En toen meteen een fapje gepleegd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
Vingertjes het werk laten doen ouwe smikkelbeer?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
Dit is geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zusje zit opgesloten in de kelder.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Koud bad bevestigdquote:
Herhalingsgevaar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is keihard werken. Mensen denken dat het gewoon een kwestie van vreten is maar er komt veel meer bij kijken. Je moet het ook binnen houden. Je stoelgang op peil houden, aan je zoutgehalte denken. Het is heus niet glitter & glamour het is keihard werken!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ronde vorm gaat gelukkig niet snel veranderen.
We leven in een simulatie. Heb je weleens je buurman boodschappen naar binnen zien dragen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:de_boswachter
@:poepz0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gedrag is in België normaal.U MAD?
Welke cupmaat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kan die arme jongen toch niks aan doen, die zag ineens zijn zus nakend staan.quote:
Heb je hier "per ongeluk" nog pics van?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze had de badkamerdeur maar moeten sluitenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen kun je het betrappen van je zus wat beter omschrijven nog?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een simulatie. Heb je weleens je buurman boodschappen naar binnen zien dragen?
Loodgieter heeft het werk afgemaakt? Dit is geillllquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze had de badkamerdeur maar moeten sluiten![]()
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
Maar heb ze niet echt kunnen zien.
Eigenlijk heb ik meer rug dan tieten gezien
dus flopshow
Komt dit van die bot?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
dus flopshow
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijvenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijven
Broodquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Schrijf een superieur tostireceptquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
Ik vind het erg naturelquote:Om een superieure tosti te maken, heb je het volgende nodig:
2 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas naar keuze (bijvoorbeeld cheddar, goudse of emmentaler)
2 plakken ham of ander gekookt vlees naar keuze
Boter of olie om in te bakken
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer of een grote koekenpan op middelhoog vuur.
Beleg een sneetje brood met een plak kaas en een plak ham. Leg het andere sneetje brood erbovenop.
Smelt wat boter of verhit een beetje olie in het tosti-ijzer of de koekenpan.
Leg de tosti in het ijzer of de pan en bak hem ongeveer 3-4 minuten aan elke kant totdat het brood goudbruin en knapperig is en de kaas is gesmolten.
Serveer de tosti warm en eventueel met een beetje mosterd of ketchup naar smaak.
Extra tip: Je kunt ook andere toppings gebruiken, zoals tomaat, avocado, ei of pesto. Experimenteer om te zien wat je lekker vindt!
Oh wacht - toch (zelf niet gelezen):quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeerde het even maar liep tegen de content policy aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM Dit heb jij in dienstquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dus flopshow
Femdommedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een koude winteravond en de gebruikers van het DRT-subforum zaten gezellig verzameld in een warm bad. Terwijl ze ontspanden in het warme water, begonnen ze te praten over hun favoriete professionele darters.
Ze begonnen te praten over een aantal van de topdarters in de sport, zoals Michael van Gerwen en Gary Anderson. Terwijl ze hun meningen uitten over de vaardigheden van deze darters, merkte fetx op dat sommige van de darters die zij "viesdik" vonden, een beetje te dik waren voor haar smaak.
Gurneyisbestoke, die altijd graag het laatste woord had, zei dat gewicht helemaal geen rol speelt als het gaat om het gooien van pijlen. Hij zei dat wat er echt toe doet, is hoe goed iemand kan richten en hoe hard hij of zij kan gooien.
Neef_wuppie, die het niet eens was met gurneyisbestoke, zei dat sommige darters misschien wat zwaarder waren, maar dat dit hun vaardigheden niet beïnvloedde. Hij beweerde zelfs dat sommige darters die wat zwaarder waren, een voordeel hadden omdat ze meer kracht hadden om hun pijlen harder te gooien.
Tagliano, die altijd op zoek was naar een compromis, stelde voor dat ze alle darters moesten beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. Hij zei dat het belangrijk was om te onthouden dat darten een sport is waarbij iedereen kan excelleren, ongeacht hun uiterlijk.
Uiteindelijk kwamen ze tot een consensus en besloten ze om alle darters te beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. En met dat besluit, bleven ze nog lang genieten van een warm bad van vriendelijke en respectvolle discussie over professioneel darten op het DRT-subforum, terwijl de sneeuw buiten viel.
Barbie weer met een zelfmoordpoging?quote:
Ik durf geen mayo te gebruiken op een tosti - kan dat wel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Caland het volgende:
Het is altijd leuk om te experimenteren met nieuwe tosti-recepten, dus hier is een recept voor een sublieme tosti:
Ingrediënten:
2 sneetjes brood
2 plakken belegen kaas
4 plakken ham
1 tomaat, in plakjes
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel mosterd
4 blaadjes basilicum
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer op middelhoog vuur.
Meng de mayonaise en mosterd in een kleine kom.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op een van de sneetjes brood.
Leg 2 plakken kaas op het brood.
Leg de plakjes ham op de kaas.
Leg de plakjes tomaat op de ham.
Leg de blaadjes basilicum op de tomaat.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op het andere sneetje brood en leg het op de tosti.
Leg de tosti in het tosti-ijzer en druk het ijzer lichtjes aan.
Laat de tosti garen tot de kaas gesmolten is en het brood goudbruin is, ongeveer 3-4 minuten.
Haal de tosti uit het tosti-ijzer en snijd hem in tweeën.
Serveer de tosti warm en geniet ervan!
Optioneel kun je ook nog andere belegsoorten toevoegen, zoals avocado, gerookte zalm, of een ei. Laat je creativiteit de vrije loop en maak je eigen unieke tosti!
Meh, iets teveel ham
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil jij een grote lap zien? Bohhh
Nu wordt ik op zwart gezet. Je hebt je slag gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:ggmm Dit heb jij in dienst
De mayo maak je natuurlijk ook zelfquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Caland het volgende:
Het is altijd leuk om te experimenteren met nieuwe tosti-recepten, dus hier is een recept voor een sublieme tosti:
Ingrediënten:
2 sneetjes brood
2 plakken belegen kaas
4 plakken ham
1 tomaat, in plakjes
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel mosterd
4 blaadjes basilicum
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer op middelhoog vuur.
Meng de mayonaise en mosterd in een kleine kom.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op een van de sneetjes brood.
Leg 2 plakken kaas op het brood.
Leg de plakjes ham op de kaas.
Leg de plakjes tomaat op de ham.
Leg de blaadjes basilicum op de tomaat.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op het andere sneetje brood en leg het op de tosti.
Leg de tosti in het tosti-ijzer en druk het ijzer lichtjes aan.
Laat de tosti garen tot de kaas gesmolten is en het brood goudbruin is, ongeveer 3-4 minuten.
Haal de tosti uit het tosti-ijzer en snijd hem in tweeën.
Serveer de tosti warm en geniet ervan!
Optioneel kun je ook nog andere belegsoorten toevoegen, zoals avocado, gerookte zalm, of een ei. Laat je creativiteit de vrije loop en maak je eigen unieke tosti!
Meh, iets teveel ham
1-3 Buntingquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
DRT heeft niet in de gaten dat er nog steeds gespeeld wordt.
Er wordt nu niet gespeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
DRT heeft niet in de gaten dat er nog steeds gespeeld wordt.
Fransen, croque madamequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Wie doet er nou weer een ei op de tosti
Schandalig veel geld verdienen in stadions met 3 mensen en een kameel.quote:
Oh, dat ziet er best lekker uit. Ik dacht een rauw ei tussen die twee sneetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to dateVBL SC influencer
Left, right, behind
@JR-Style-93quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik durf geen mayo te gebruiken op een tosti - kan dat wel?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef Caland het volgende:
Dataset is geloof ik tot begin 2020.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to date
Wij zijn dartspubliek, we komen niet verder dan 2 regelsquote:
Geen bult nieuwe spelers, waardeloze botquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FC Twente was een grote club in de Nederlandse Eredivisie, met een lange geschiedenis van succes. Maar in het seizoen 2017-2018 kwam alles tot een einde toen de club werd degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie.
Er waren verschillende redenen waarom de club degradatie opliep. Een van de belangrijkste redenen was dat de club te maken had met financiële problemen, wat betekende dat ze niet in staat waren om topkwaliteit spelers te behouden of aan te trekken. Dit betekende dat ze met een zwakkere selectie moesten spelen dan de andere clubs in de Eredivisie.
Daarnaast had de club ook te maken met interne problemen, waaronder spanningen tussen de spelers en de staf. Dit had een negatieve invloed op het teamgeest en het vermogen om als eenheid te spelen.
Om volgend seizoen te promoveren naar de Eredivisie, moest FC Twente een aantal belangrijke beslissingen nemen. Ze moesten hun financiën op orde krijgen en ervoor zorgen dat ze in staat waren om topkwaliteit spelers aan te trekken, met name balkunstenaars en verdedigers die het duel niet schuwen, zoals Douglas. Ze moesten ook werken aan het versterken van het teamgeest en het verminderen van interne spanningen, zodat ze als eenheid konden spelen.
Met deze veranderingen kon FC Twente terugkeren naar de top van de Nederlandse voetbalwereld en weer promoveren naar de Eredivisie. Het zou een moeilijke weg zijn, maar met de juiste spelers en een sterke teamgeest was alles mogelijk.
Als je een liggend tosti-ijzer hebt kan je ook nog een gat maken in de bovenste boterham en daar een eitje in tikken, dan bakt het ei mee met de tosti. Bakt wel relatief makkelijk aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best lekker uit. Ik dacht een rauw ei tussen die twee sneetjes
Setquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
vinden jullie een set systeem beter of hebben jullie het leg systeem first to 19 ofzo in een finale?
Vraag het aan de AI-bot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
vinden jullie een set systeem beter of hebben jullie het leg systeem first to 19 ofzo in een finale?
Sets is veel leuker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Set systeem uiteraard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Set, mag vakerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Ga ik een keer proberenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een liggend tosti-ijzer hebt kan je ook nog een gat maken in de bovenste boterham en daar een eitje in tikken, dan bakt het ei mee met de tosti. Bakt wel relatief makkelijk aan
Bunting gewoon smerig goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloos verhaal van ‘topfavoriet’ Humphries.
mopest nog ff op vraag 25 wachten allenquote:
Met mayo? @Zipportalquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik overweeg de laatste plakjes van de Viennetta ijstaart te verorberen.
Nu.nlquote:nieuwste
Ik lees net dat van Gerwen vond dat van Duivenbode hem uit zijn spel probeerde te halen? Dan heeft hij meer gezien dan ik en het is jammer dat zo’n speler zich altijd laatdunkend uitlaat over een tegenstander. Respect hoort er ook bij!
Van Gerwen kan nog steeds niet normaal reageren na een wedstrijd, de arrogantie slaat alweer toe.....nog een rondje en dan is hij net na nieuwjaar weer thuis.
Als je je bank makkelijk schoon krijgt zou ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Liet net een walgelijke natte ruft. Wachten met verschonen zodat het kan opdrogen? #dtv
Dat kennen ze niet in het buitenland.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef BB-King het volgende:
Bunting heeft morgen wel een oliebolletje verdiend.
Stuk of 100.
Oilballs?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in het buitenland.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in het buitenland.
Dirk was aan het vertragen. Dat mag gewoon benoemd worden net als ongesteldheid en dikker zijn (Jutta Leerdam) kortom wat een powerman die Van Gerwen zo taboedoorbrekend enzovoorts.quote:
quote:
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fried oilballs heet het in de UK.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou wel graag willen dat de oliebollentraditie tijdens oud en nieuw eens naar België komt. Nu gaan we morgenavond weer uitgebreid eten .
we delen een mening.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:52 schreef Caland het volgende:
BuntGod, mag van mij ook wel wereldkampioen worden
Dat zou dan de vijfde BDO wereldkampioen zijn die de PDC wereldtitel pakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:52 schreef Caland het volgende:
BuntGod, mag van mij ook wel wereldkampioen worden
Nee. Vrij kleurloze avondsessie, alleen een schroeiende Bunting was wel aardigquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Weinig van het darten gezien vanavond. Onverwachts bezoek waar ik totaal niet op zat te wachten![]()
Veel gemist?
gewoon Darts opzetten tijdens je bezoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Weinig van het darten gezien vanavond. Onverwachts bezoek waar ik totaal niet op zat te wachten![]()
Veel gemist?
neenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op live darts staat het schema wel.
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hèquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gewoon Darts opzetten tijdens je bezoek.
Daar heb ik net nog een stukje van meegepakt idd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vrij kleurloze avondsessie, alleen een schroeiende Bunting was wel aardig
Lekker genieten. Groetjes, Annemarie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hè
Anne-Mariegodinquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker genieten. Groetjes, Annemarie.
Oh nou bijdehand gaan lopen doen he flutmodquote:
Je had de deur dicht moeten houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Veel gemist?
Familie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hè
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou bijdehand gaan lopen doen he flutmod
Door jou stromen de ziekenhuizen weer volquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, een vraag in je pubquiz.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme op 1 punt tweede ipv eerste in de pubquiz. Heb ik wat gemist behalve het einde van mijn Luke?
Jammer manquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme op 1 punt tweede ipv eerste in de pubquiz. Heb ik wat gemist behalve het einde van mijn Luke?
Omdat ik niet wist hoe een gecastreerde haan heetquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, een vraag in je pubquiz.
Ik heb het gegoogeld, maar had het ook nooit gewetenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe een gecastreerde haan heet
quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is dus een foute zin.
"De schietkraam is Vlaams" is een correcte zin.
quote:kraam
Algemeen Nederlands is: de kraam.
In het westen en midden van Vlaanderen is ook ‘het kraam’ gebruikelijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef polderturk het volgende:
Hoe kan die Humphries nummer 5 in de wereld zijn?
9 januariquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer Q School? Ook altijd gezellig in DRT
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
Barneygod noemt uit het niets opeens Tirana
Barney is een Feyenoorder
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk profdarters die een horloge dragen aan hun werparm #dtv
UPDATE:quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Rob Cross had toch een ernstig obees kind? @:wimderon
Nou ja daardoor dus ons kaartje gewoon volledig moeten betalenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogeld, maar had het ook nooit geweten
quote:Naar eigen zeggen moest Van Duijvenbode één of twee tandjes erbij doen, om kans te hebben tegen Van Gerwen. Dat lukte duidelijk niet. Vanaf de eerste beurt leek het alsof 'Aubergenius' probeerde te vertragen, om zo Van Gerwen uit zijn spel te krijgen.
Geen gekke tactiek, voor iemand die weet dat hij waarschijnlijk minder is dan zijn tegenstander. Van Duijvenbode liet Van Gerwen eerst eens rustig teruglopen, alvorens hij zelf een beweging richting de oche maakte. Daardoor kwam er nooit echt ritme in de partij.
"Natuurlijke probeerde hij me uit mijn spel te halen", blikt Van Gerwen terug. "Maar ik geef hem geeneens ongelijk. Hij zat er zelf niet lekker in. De eerste twee rondes dit WK ook al niet. Die had hij allebei kunnen verliezen. Hij was eigenlijk al een kat met negen levens."
"Huh, waar heb jij het over?", reageert Van Duijvenbode verbaast als hij wordt gevraagd naar de tactiek. "Dat vind jij, ja?" Hij lijkt er weinig van te snappen, voordat hij met een uitleg komt waardoor het misschien iets trager ging. "Dat komt door het tafeltje."
Tafeltje links, tafeltje rechts
Darters hebben op het podium ieder een tafeltje, waar ze hun materiaal neerleggen en een glaasje water pakken. Diegene die het hoogstgeplaatst is (in dit geval dus Van Gerwen, de nummer drie van de wereld tegenover de nummer veertien Van Duijvenbode) krijgt het tafeltje links.
"In mijn eerste twee duels was ik hoger geplaatst en had ik dus het tafeltje links. Nu had Michael die en ik dus rechts. Dat scheelt zo drie, vier stappen. Dus het was geen tactiek. Dat kan hij zo zien, maar hij heeft bijna altijd dat tafeltje links", licht Van Duijvenbode toe.
Van Gerwen barst in lachen uit, wanneer hij hoort dat Van Duijvenbode ontkent dat hij bewust de boel vertraagde. "Lik m'n reet!", lacht de man uit Vlijmen. "Iedereen heeft het toch kunnen zien?"
"Ik ga nu heel mild voor hem zijn, want die jongen baalt natuurlijk. Maar als hij dat niet zo ziet, dan is er iets niet goed bij hem. Het had makkelijker geweest als hij het had toegegeven. Het is een fantastisch leuke jongen, maar er kan er maar één de beste zijn."
Inderdaad. Even normaal doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
MvG blijkt weer eens een vervelende vent.
Clemensquote:2020 5-1 Durrant
2021 5-4 Gurney
2022 4-5 M. Smith
Buntingquote:2016 4-5 Van Barneveld
2019 5-1 Humphries
2022 5-4 Price
Van den Berghquote:2015 4-5 Van Barneveld
2021 5-3 Ratajski
Claytonquote:2018 4-5 Cross
2020 3-5 Aspinall
Dobeyquote:2013 5-4 A. Lewis
2014 5-3 M. Webster
2015 5-2 Thornton
2017 5-1 Gurney
2018 5-4 Van Barneveld
2019 5-1 Joyce
2020 5-2 Labanauskas
2021 0-5 Chisnall
Naah. Hij was onsportief.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, sommige mensen noemen dat de enige echte topsportmentaliteit
Geniet van je avond maat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en op de fiets naar de kroeg om even te kijken of het bier nog wel smaakt. In het nieuwe jaar zie ik jullie graag weer in dit warme bad en ik wens user @:gurneyisbestoke alvast een fijne vakantie
ja en "die meisje" ook. Gebruikelijk. Maar wel FOUTquote:
Joequote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en op de fiets naar de kroeg om even te kijken of het bier nog wel smaakt. In het nieuwe jaar zie ik jullie graag weer in dit warme bad en ik wens user @:gurneyisbestoke alvast een fijne vakantie
Tot morgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geniet ervan ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een pak aantrekken om bier te gaan zuipen…. ik heb hier een pittige mening over. Aangezien het bijna 2023 is en ik vol met goede voornemens zit zal ik deze mening niet ventileren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag nog niet zo gelachenquote:
quote:Het WK Darts zit er al even op voor Mike De Decker, maar buiten de oche gaat het hem voor de wind. De 27-jarige Mechelaar maakte via een bericht op Instagram bekend dat hij een nieuwe vriendin heeft. Een bekend gezicht zowaar: het blijkt om ex-tennisspeelster Elke Clijsters (37) te gaan, de zus van Kim en dochter van voormalig Rode Duivel Lei.
De Decker vertelde tijdens het afgelopen WK (waar hij in de tweede ronde strandde, red.) al dat hij niet zo lang geleden zijn vorige relatie had zien eindigen. De 27-jarige Mechelaar woonde de voorbije jaren bij zijn intussen ex-vriendin in Nederland, maar is inmiddels naar ons land teruggekeerd. Nu heeft hij bij Elke Clijsters opnieuw het liefdesgeluk gevonden, zo blijkt. Op zijn eigen Instagrampagina plaatste The Real Deal een foto waarop hij de ex-tennisspeelster kust. “Veel liefde van ons, fijn eindejaar”, luidt het bijschrift.
Elke Clijsters was net zoals haar twee jaar oudere zus Kim tennisster, tot ze in 2004 moest stoppen door blessureleed. Van 2008 tot 2016 was ze getrouwd met oud-voetballer Jelle van Damme, met wie ze een zoon en dochter heeft. Clijsters ging begin 2021 nog - zonder succes - op zoek naar een nieuwe liefdespartner met het tv-programma De Bachelorette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |