Iedere pot is het duo andersquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat waren die van eergisteren toch? Mardle vind ik leuk.
ja Mardle is lachen altijdquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat waren die van eergisteren toch? Mardle vind ik leuk.
Iemand die de altijd zeer sympathieke Cross haat is niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zou je Cross haten, die man heeft echt nul haatfactor.
Oh thanks, die vind ik wel ok. Sommigen zijn echt dom tho.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Perox nee dat is Canadees John Part
is ook 3 keer WK geweest vroegah. Weet er wel iets vanquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh thanks, die vind ik wel ok. Sommigen zijn echt dom tho.
Smiss en iedereen die tegen Prijs gooitquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niet echt een naam voor wie ik op dit WK supporter
ja dimi een beetje omdat vlaggetje. Maar het is niet dat ik moord en brand zou schreeuwen moest ie eruit liggen.
Voor wie supporteren jullie?
Van DuijvenbodeGODquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja dimi een beetje omdat vlaggetje. Maar het is niet dat ik moord en brand zou schreeuwen moest ie eruit liggen.
Iedereen die MvG da MVP de weg naar de vierde wereldtitel verspert bijt ik z'n kop deraf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je wilt dat hij dood gaat om zijn flaphandje? Maar je haat hem niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef tja77 het volgende:
Ik haat Cross niet, ik heb alleen een hekel aan z’n autistische trekjes en aidsworp met homo flaphandje.
Sow, koekoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het bad nog niet warm genoeg is.
Smiss natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kap eens met dat schransen manquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen die MvG da MVP de weg naar de vierde wereldtitel verspert bijt ik z'n kop deraf.
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Een enge ziekte, dan ben je niet per definitie dood hè?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Je wilt dat hij dood gaat om zijn flaphandje? Maar je haat hem niet.
[ afbeelding ]
@Anneloosquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier in dit topic?
Waar zijn de tetten dan?
De vraag is welke darter zien we hier?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.
Die kaaklijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef tja77 het volgende:
Ik haat Cross niet, ik heb alleen een hekel aan z’n autistische trekjes en aidsworp met homo flaphandje.
Die kop spuug ik weer uit dan he, anders zou het idd wel een beetje ranzig zijn ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kap eens met dat schransen man
Dat is een pener…quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.
Toon Greebe zal het niet zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:55 schreef Perox het volgende:
[..]
De vraag is welke darter zien we hier?
Om zijn flappende handje te corrigeren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een enge ziekte, dan ben je niet per definitie dood hè?
Gewoon een vleesetende bacterie ofzo.
Dankjewel voor je mening, ik doe er verder niks mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand die op Fok! klaagt over flapperende homohandjes zou niet moeten klagen over autistische trekjes bij mensen. Vind ik.
big fish hihahoquote:
Als je het bord sloopt met je klotepijlen mag je niet meer mee doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind nog steeds dat 180 een alternatieve uitgooi zou moeten zijn in het dartsen
Wat zouden jullie voor spelregelwijzigingen willen zien? @:capuchon_jongen jij mag niet meedoen
5x wisselenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind nog steeds dat 180 een alternatieve uitgooi zou moeten zijn in het dartsen
Wat zouden jullie voor spelregelwijzigingen willen zien? @:capuchon_jongen jij mag niet meedoen
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Je mag niet meer meedoen als je naam Gerwyn Price of Mickey Mansell is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Indeling in gewichtsklassen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
eindigen met een triple zou toegestaan moeten zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Comeback van het quadro bord.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Keertje een quadbord zou wel geinig zijn en dan in 701 format ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kan je dan 210 uitgooien.quote:
Pijlen die uit het bord vallen mag je opnieuw gooienquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
Uitstekend idee.quote:
goed idee. Maar ik zou dan wel van 501 naar 1002 gaan om uit te gooienquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan 210 uitgooien.
Al besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Keertje een quadbord zou wel geinig zijn en dan in 701 format ofzo
7-darterquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ik vind als een pijl uit het bord gaat, en hij heeft er duidelijk ingezeten dat de score dan telt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pijlen die uit het bord vallen mag je opnieuw gooien
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
Gaan jullie morgen ook verse oliebollen halen?
Vers pakje sos.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
Daar hebben we softtip darts voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind als een pijl uit het bord gaat, en hij heeft er duidelijk ingezeten dat de score dan telt.
sos?quote:
Moet je voor de gein eens met de boot heen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Raya wist veruit het meesteTirana gewoon even tussendoor.
Zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
Dan kom je zonder kleren aan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens met de boot heen.
nee dat was als je er weg wiltquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens met de boot heen.
Is ook postbode geweest he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Raya wist veruit het meesteTirana gewoon even tussendoor.
pyjama mag ook wel denk ik hoor. Met zo'n witte puntmuts.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet er eigenlijk in een dart shirt gedart worden?
Een hoodie, hemd of een gewone T-shirt, zou dit verboden zijn?
Sorry geen capuchon jongens!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
oh ja wright was in een grinch outfitquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pyjama mag ook wel denk ik hoor. Met zo'n witte puntmuts.
Ze zijn wel goed in hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die darters hebben echt geen opleiding gedaan
Viaplay.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is het te zien???? Heb Ziggo basis pakket.
Met overgave.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om een gelukkig nieuwjaar in te luiden!
Zijn geen speciale kledingvoorschriften dacht ik. Commentatoren hebben het er van de week nog over gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een redelijke baan hebt verdien je beduidend meer dan onderaan de dartsranglijst.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die darters hebben echt geen opleiding gedaan
Geen spijkerbroekquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn geen speciale kledingvoorschriften dacht ik. Commentatoren hebben het er van de week nog over gehad.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk gewoon om 2 uur naar bed.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Darts Regulation Authority rules and regulations will be in place for these tournaments, including dress code of: no jeans, trainers, t-shirts or shorts etc. Players are required to wear trousers, collared shirts and shoes – no training shoes allowed.quote:
Viaplay enquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is het te zien???? Heb Ziggo basis pakket.
Prima inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Met sos?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Baasquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Weer terug. Ben gesloopt. Mooi op tijd voor Dirk tegen Michael
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in hoofdrekenen.
Welkom terug ouwe reus. Fijn dat jij wel op vakantie mocht van @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Goedenavond vriendquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Gurney is wat streng de laatste tijd hequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus. Fijn dat jij wel op vakantie mocht van @:gurneyisbestoke
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind dat oud & nieuw maar een achterlijk opgeklopt gedoe eigenlijk. Mag dat?
Tokkie festquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zou iedereen moeten vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Heel erg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gurney is wat streng de laatste tijd he
Dat mocht hij niet en ik heb er dan ook op toegezien dat @fetX hard heeft gewerkt voor zijn kankergeld gisteravond.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus. Fijn dat jij wel op vakantie mocht van @:gurneyisbestoke
Eens. Huisfeestje altijd wel gezellig maar ik ga echt niet de stad in op zo’n avond.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is al gemeld dat we eindelijk eens een tattooloos podium hebben?
niet eens een extra dag vrij. Vorig jaar ook al nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reusquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet eens een extra dag vrij. Vorig jaar ook al niet
SWAGquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/fpA0TkcUxAj5R2wze3hKqJ0b4J8=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/sou(...)6c649.jpg]afbeelding[/url] ]
Je schijnt dus niet bij iedere gelegenheid te hoeven zuipen. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Ronzz het volgende:
Is het ook, maarja. Weer een gelegenheid om te zuipen.
Ik moet nu al niet lachen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de oudejaarsconference van Claudia de Breij
Ik zit te twijfelen of ik ga kijken naar Claudia de Breij of opdrogend verf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ga verstandig met stroom om.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reus
Ik gun Claudia dat ze op een lego blokje gaat staan en haar stem verliest. Liefst voor altijd. Zoveel zin heb ik erin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Volgend jaar gaan we met geheel DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dit is wel 10x leuker dan Ahoy trouwens. Als je een keer de kans krijgt om te gaan, zeker doen
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ja is tof he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dit is wel 10x leuker dan Ahoy trouwens. Als je een keer de kans krijgt om te gaan, zeker doen
Banaanvraag = banquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantie
@:scrummie
Als de oudejaarsconference van Claudia de Breij komtquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Eens, maar meepakken wat je meepakken kanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je schijnt dus niet bij iedere gelegenheid te hoeven zuipen. Zeggen ze.
Ergens in Polen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantie
@:scrummie
Jawel hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien er obese mensen meedoen aan de top kan je Darts niet echt een (fysieke) sport noemen.
Hoort het dan meer bij pool/snooker of eerder schaken/dammen.
Maar bij Snooker zijn er geen obese mensen aan de top![]()
Hoe lang van tevoren moet je dan boeken? En ging je voor een bepaalde wedstrijd of pak je gewoon een dag? Loting is vrij laat pas toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dan heb je de zaal al bijna vol. Klein klote zaaltje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we met geheel DRT.
ga jij nou maar vogelpikken he geniequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien er obese mensen meedoen aan de top kan je Darts niet echt een (fysieke) sport noemen.
Maar bij Snooker zijn er geen obese mensen aan de top
Ik moet schoorvoetend toegeven dat ik dat wel herken, ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Eens, maar meepakken wat je meepakken kan
Dat FOMO gevoel doet me altijd weinig goeds.
Dat lijkt mij nou ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Als je vaak van FOMO last hebt raad ik je aan te kijken wat je nou eigenlijk in je leven mistquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Eens, maar meepakken wat je meepakken kan
Dat FOMO gevoel doet me altijd weinig goeds.
tong80quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
De Babbelbox vraagt: Wie gun jij een vakantie in Bakhmut?
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Claudia de Breij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Paar maanden van tevoren. Je gaat voor een dag dus je moet mazzel hebben met de loting eigenlijk. Zou wel altijd avondsessie pakken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang van tevoren moet je dan boeken? En ging je voor een bepaalde wedstrijd of pak je gewoon een dag? Loting is vrij laat pas toch?
Claudia de Breij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Claudia de Breijquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Sigrid Kaagquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
okee. Is misschien best eens lachenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar maanden van tevoren. Je gaat voor een dag dus je moet mazzel hebben met de loting eigenlijk. Zou wel altijd avondsessie pakken.
Warm bad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Veel mensen gunnen Claudia de Breij een vakantie zie ik.
Een vriendin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je vaak van FOMO last hebt raad ik je aan te kijken wat je nou eigenlijk in je leven mist
So ik word hier serieus op mijn plek gezetquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Zolang autootje rijden en het proberen een bal in een doel te schieten met behulp van schwalbes, blessures faken, tijdrekken en elkaar een kaart aannaaien sport is, is dit het zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goede afsluiting van een kut jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Is misschien best eens lachen![]()
Zijn er ook powernapruimtes daar?
Ey ey behandel hem niet of ie dom is eahquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar volgens mij heb je dit ergens gekopieerd
Jij bent niet de domste!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je dit ergens gekopieerd
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Is wel veel kabaal hoor, om te slapen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapen
Sowieso maakt het uit hoe je het noemt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zolang autootje rijden en het proberen een bal in een doel te schieten met behulp van schwalbes, blessures faken, tijdrekken en elkaar een kaart aannaaien sport is, is dit het zeker.
Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapen
Met genoeg drank op lukt dat misschien nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is wel veel kabaal hoor, om te slapen.
Dan moet ik wel mokerveel gezopen hebben van te voren anders red ik dat niet in de sessie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Met genoeg drank op lukt dat misschien nog
Ik ga volgend jaar proberen mijn vrienden te overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar maanden van tevoren. Je gaat voor een dag dus je moet mazzel hebben met de loting eigenlijk. Zou wel altijd avondsessie pakken.
Leuk weetje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
In het allereerste DRT jaar was er een poll of darts een sport was
Die had best veel stemmen gehad en exact gelijk
Edith Schippers heeft toen in een interview gezegd dat het een sport is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand meldenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.
Dit is een erg leuk feitje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
kind in vaders voetstappenquote:
pa heeft de foon van zoon ingepikt in ruil voor de bellyquote:
Dit is een AI gegenereerde tekst. Niemand gebruikt het woord 'etiketteren'.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Darten wordt vaak als een sport beschouwd en wordt ook vaak op tv uitgezonden als een sportwedstrijd. Het is een spel waarbij spelers pijlen naar een dartbord gooien en punten scoren door de pijlen in specifieke gebieden van het bord te laten landen.
Er zijn echter ook argumenten tegen het beschouwen van darten als een sport. Sommigen zeggen dat het niet voldoet aan de definitie van een sport omdat het niet fysiek uitdagend is en geen element van teamwork of competitie tussen teams bevat.
Anderen zeggen dat darten wel als een sport kan worden beschouwd omdat het veel discipline, training en vaardigheid vereist. Het kan ook een goede manier zijn om fit te blijven en de geest te trainen.
Uiteindelijk is het etiketteren van darten als een sport of niet een kwestie van persoonlijke interpretatie en kan het verschillen van persoon tot persoon. Het is belangrijk om te onthouden dat wat voor de ene persoon een sport is, voor een ander misschien niet is.
We gunnen Claudia een leuk knipbeurtje!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand melden
Waar was je vanmiddag, eigenlijk, toen er allerlei hogerhand-meld-dingen langs kwamen in het topic?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand melden
Werkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar was je vanmiddag, eigenlijk, toen er allerlei hogerhand-meld-dingen langs kwamen in het topic?
Bevroren bad was het alles.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Waarom die je je kkdikke kind ook zo'n strak shirt aan, zeker voor een foto. Tragisch.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit is een AI gegenereerde tekst. Niemand gebruikt het woord 'etiketteren'.
Fiscalisten wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit is een AI gegenereerde tekst. Niemand gebruikt het woord 'etiketteren'.
Laten we haar een klaphamer cadeau doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gunnen Claudia een leuk knipbeurtje!
Sow.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:20 schreef Wertha het volgende:
[..]
Laten we haar een klaphamer cadeau doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze foto langskomt.
Veel navelpluisjes dus ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:20 schreef monkyyy het volgende:
Als je iemand dik is, dan is die navel ook meteen heel groot. Ik vind dat zo vies
Ik ben nog niet opgewarmd, zo koud was het.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
@:lonaa geen TR gezien
Dan zal het wel meevallen
https://chat.openai.com/chatquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die chatbot?
Nee niet echt. Hadden een AirBnB op 15 minuten met de uber, wat prima is. Daarna nog even drankje in de stad gedaan want we konden nog lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
@:fetx was je hotel een beetje dicht bij AP of niet?
En hoe krijgen we jou opgewarmdquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nog niet opgewarmd, zo koud was het.
Wel prima uitzichtquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hadden een AirBnB op 15 minuten met de uber, wat prima is. Daarna nog even drankje in de stad gedaan want we konden nog lopen.
Ally Pally ligt ook wel redelijk in the middle of nowhere overigens.
Kan dit in een spoiler aub?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |