Goede afsluiting van een kut jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Veel mensen gunnen Claudia de Breij een vakantie zie ik.

Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Is misschien best eens lachen
Zijn er ook powernapruimtes daar?

Ey ey behandel hem niet of ie dom is eahquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar volgens mij heb je dit ergens gekopieerd

Jij bent niet de domste!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je dit ergens gekopieerd

Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Veel mensen gunnen Claudia de Breij een vakantie zie ik.

Is wel veel kabaal hoor, om te slapen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapen

Sowieso maakt het uit hoe je het noemt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zolang autootje rijden en het proberen een bal in een doel te schieten met behulp van schwalbes, blessures faken, tijdrekken en elkaar een kaart aannaaien sport is, is dit het zeker.

Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.

Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha nee niet echt. Nou ja, je kunt gewoon op de tafel slapen

Met genoeg drank op lukt dat misschien nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is wel veel kabaal hoor, om te slapen.

Dan moet ik wel mokerveel gezopen hebben van te voren anders red ik dat niet in de sessie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Met genoeg drank op lukt dat misschien nog

Ik ga volgend jaar proberen mijn vrienden te overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar maanden van tevoren. Je gaat voor een dag dus je moet mazzel hebben met de loting eigenlijk. Zou wel altijd avondsessie pakken.
 lijkt mij ook veel leuker dan die oranje Ahoy meuk.
 lijkt mij ook veel leuker dan die oranje Ahoy meuk.

Leuk weetje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
In het allereerste DRT jaar was er een poll of darts een sport was
Die had best veel stemmen gehad en exact gelijk

Edith Schippers heeft toen in een interview gezegd dat het een sport is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:

Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand meldenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.

Dit is een erg leuk feitje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |