Ik ga volgend jaar proberen mijn vrienden te overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar maanden van tevoren. Je gaat voor een dag dus je moet mazzel hebben met de loting eigenlijk. Zou wel altijd avondsessie pakken.
Leuk weetje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
In het allereerste DRT jaar was er een poll of darts een sport was
Die had best veel stemmen gehad en exact gelijk
Edith Schippers heeft toen in een interview gezegd dat het een sport is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand meldenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag ook wel eens op een legoblokje gaan staan.
Dit is een erg leuk feitje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
kind in vaders voetstappenquote:
pa heeft de foon van zoon ingepikt in ruil voor de bellyquote:
Dit is een AI gegenereerde tekst. Niemand gebruikt het woord 'etiketteren'.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Darten wordt vaak als een sport beschouwd en wordt ook vaak op tv uitgezonden als een sportwedstrijd. Het is een spel waarbij spelers pijlen naar een dartbord gooien en punten scoren door de pijlen in specifieke gebieden van het bord te laten landen.
Er zijn echter ook argumenten tegen het beschouwen van darten als een sport. Sommigen zeggen dat het niet voldoet aan de definitie van een sport omdat het niet fysiek uitdagend is en geen element van teamwork of competitie tussen teams bevat.
Anderen zeggen dat darten wel als een sport kan worden beschouwd omdat het veel discipline, training en vaardigheid vereist. Het kan ook een goede manier zijn om fit te blijven en de geest te trainen.
Uiteindelijk is het etiketteren van darten als een sport of niet een kwestie van persoonlijke interpretatie en kan het verschillen van persoon tot persoon. Het is belangrijk om te onthouden dat wat voor de ene persoon een sport is, voor een ander misschien niet is.
We gunnen Claudia een leuk knipbeurtje!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand melden
Waar was je vanmiddag, eigenlijk, toen er allerlei hogerhand-meld-dingen langs kwamen in het topic?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties maar hou je een beetje in aub anders moet ik je hogerhand melden
Werkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar was je vanmiddag, eigenlijk, toen er allerlei hogerhand-meld-dingen langs kwamen in het topic?
Bevroren bad was het alles.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Waarom die je je kkdikke kind ook zo'n strak shirt aan, zeker voor een foto. Tragisch.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit is een AI gegenereerde tekst. Niemand gebruikt het woord 'etiketteren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |