quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet er eigenlijk in een dart shirt gedart worden?
Een hoodie, hemd of een gewone T-shirt, zou dit verboden zijn?

Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reusquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet eens een extra dag vrij. Vorig jaar ook al niet

SWAGquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/fpA0TkcUxAj5R2wze3hKqJ0b4J8=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/sou(...)6c649.jpg]afbeelding[/url] ]

Je schijnt dus niet bij iedere gelegenheid te hoeven zuipen. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Ronzz het volgende:
Is het ook, maarja. Weer een gelegenheid om te zuipen.

Ik moet nu al niet lachen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de oudejaarsconference van Claudia de Breij

Ik zit te twijfelen of ik ga kijken naar Claudia de Breij of opdrogend verf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Ga verstandig met stroom om.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Ja ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reus
 zit weinig anders op
 zit weinig anders op  

Ik gun Claudia dat ze op een lego blokje gaat staan en haar stem verliest. Liefst voor altijd. Zoveel zin heb ik erin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Volgend jaar gaan we met geheel DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dit is wel 10x leuker dan Ahoy trouwens. Als je een keer de kans krijgt om te gaan, zeker doen

Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Ja is tof he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dit is wel 10x leuker dan Ahoy trouwens. Als je een keer de kans krijgt om te gaan, zeker doen

Banaanvraag = banquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantie
@:scrummie

Als de oudejaarsconference van Claudia de Breij komtquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Eens, maar meepakken wat je meepakken kanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je schijnt dus niet bij iedere gelegenheid te hoeven zuipen. Zeggen ze.

Ergens in Polen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantie
@:scrummie

Jawel hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien er obese mensen meedoen aan de top kan je Darts niet echt een (fysieke) sport noemen.
Hoort het dan meer bij pool/snooker of eerder schaken/dammen.
Maar bij Snooker zijn er geen obese mensen aan de top

Hoe lang van tevoren moet je dan boeken? En ging je voor een bepaalde wedstrijd of pak je gewoon een dag? Loting is vrij laat pas toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:

Dan heb je de zaal al bijna vol. Klein klote zaaltje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we met geheel DRT.

ga jij nou maar vogelpikken he geniequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien er obese mensen meedoen aan de top kan je Darts niet echt een (fysieke) sport noemen.
Hoort het dan meer bij pool/snooker of eerder schaken/dammen.
Maar bij Snooker zijn er geen obese mensen aan de top

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |