Is ook postbode geweest he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Raya wist veruit het meesteTirana gewoon even tussendoor.

pyjama mag ook wel denk ik hoor. Met zo'n witte puntmuts.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet er eigenlijk in een dart shirt gedart worden?
Een hoodie, hemd of een gewone T-shirt, zou dit verboden zijn?

Sorry geen capuchon jongens!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

oh ja wright was in een grinch outfitquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pyjama mag ook wel denk ik hoor. Met zo'n witte puntmuts.

Ze zijn wel goed in hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die darters hebben echt geen opleiding gedaan

Viaplay.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is het te zien???? Heb Ziggo basis pakket.

Met overgave.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om een gelukkig nieuwjaar in te luiden!

Zijn geen speciale kledingvoorschriften dacht ik. Commentatoren hebben het er van de week nog over gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

Als je een redelijke baan hebt verdien je beduidend meer dan onderaan de dartsranglijst.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die darters hebben echt geen opleiding gedaan

Geen spijkerbroekquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn geen speciale kledingvoorschriften dacht ik. Commentatoren hebben het er van de week nog over gehad.

Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk gewoon om 2 uur naar bed.

Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk gewoon om 2 uur naar bed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |