Iedere pot is het duo andersquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat waren die van eergisteren toch? Mardle vind ik leuk.
ja Mardle is lachen altijdquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat waren die van eergisteren toch? Mardle vind ik leuk.
Iemand die de altijd zeer sympathieke Cross haat is niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zou je Cross haten, die man heeft echt nul haatfactor.
Oh thanks, die vind ik wel ok. Sommigen zijn echt dom tho.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Perox nee dat is Canadees John Part
is ook 3 keer WK geweest vroegah. Weet er wel iets vanquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh thanks, die vind ik wel ok. Sommigen zijn echt dom tho.
Smiss en iedereen die tegen Prijs gooitquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niet echt een naam voor wie ik op dit WK supporter
ja dimi een beetje omdat vlaggetje. Maar het is niet dat ik moord en brand zou schreeuwen moest ie eruit liggen.
Voor wie supporteren jullie?
Van DuijvenbodeGODquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja dimi een beetje omdat vlaggetje. Maar het is niet dat ik moord en brand zou schreeuwen moest ie eruit liggen.
Iedereen die MvG da MVP de weg naar de vierde wereldtitel verspert bijt ik z'n kop deraf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je wilt dat hij dood gaat om zijn flaphandje? Maar je haat hem niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef tja77 het volgende:
Ik haat Cross niet, ik heb alleen een hekel aan z’n autistische trekjes en aidsworp met homo flaphandje.
Sow, koekoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het bad nog niet warm genoeg is.
Smiss natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kap eens met dat schransen manquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen die MvG da MVP de weg naar de vierde wereldtitel verspert bijt ik z'n kop deraf.
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Een enge ziekte, dan ben je niet per definitie dood hè?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Je wilt dat hij dood gaat om zijn flaphandje? Maar je haat hem niet.
[ afbeelding ]
@Anneloosquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier in dit topic?
Waar zijn de tetten dan?
De vraag is welke darter zien we hier?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.
Die kaaklijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef tja77 het volgende:
Ik haat Cross niet, ik heb alleen een hekel aan z’n autistische trekjes en aidsworp met homo flaphandje.
Die kop spuug ik weer uit dan he, anders zou het idd wel een beetje ranzig zijn ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kap eens met dat schransen man
Dat is een pener…quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teen van de fotograaf in beeld. Erg onprofessioneel.
Toon Greebe zal het niet zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:55 schreef Perox het volgende:
[..]
De vraag is welke darter zien we hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |