Goedenavond vriendquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Weer terug. Ben gesloopt. Mooi op tijd voor Dirk tegen Michael
Gurney is wat streng de laatste tijd hequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus. Fijn dat jij wel op vakantie mocht van @:gurneyisbestoke
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind dat oud & nieuw maar een achterlijk opgeklopt gedoe eigenlijk. Mag dat?
Tokkie festquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zou iedereen moeten vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Heel erg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gurney is wat streng de laatste tijd he
Dat mocht hij niet en ik heb er dan ook op toegezien dat @fetX hard heeft gewerkt voor zijn kankergeld gisteravond.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus. Fijn dat jij wel op vakantie mocht van @:gurneyisbestoke
Eens. Huisfeestje altijd wel gezellig maar ik ga echt niet de stad in op zo’n avond.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef fetX het volgende:
Weer terug. Ben gesloopt. Mooi op tijd voor Dirk tegen Michael
Is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is al gemeld dat we eindelijk eens een tattooloos podium hebben?
niet eens een extra dag vrij. Vorig jaar ook al nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet er eigenlijk in een dart shirt gedart worden?
Een hoodie, hemd of een gewone T-shirt, zou dit verboden zijn?
Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reusquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet eens een extra dag vrij. Vorig jaar ook al niet
SWAGquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/fpA0TkcUxAj5R2wze3hKqJ0b4J8=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/sou(...)6c649.jpg]afbeelding[/url] ]
Je schijnt dus niet bij iedere gelegenheid te hoeven zuipen. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Ronzz het volgende:
Is het ook, maarja. Weer een gelegenheid om te zuipen.
Ik moet nu al niet lachen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de oudejaarsconference van Claudia de Breij
Ik zit te twijfelen of ik ga kijken naar Claudia de Breij of opdrogend verf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ga verstandig met stroom om.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandagochtend 8:00 ben ik weer van de partij ouwe reus
Ik gun Claudia dat ze op een lego blokje gaat staan en haar stem verliest. Liefst voor altijd. Zoveel zin heb ik erin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Volgend jaar gaan we met geheel DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Dit is wel 10x leuker dan Ahoy trouwens. Als je een keer de kans krijgt om te gaan, zeker doen
Claudia de Breij mag van mij wel gewoon een lange tijd op vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |