Was gewoon een vraag ouwe. Niet zo vijandig doen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die chatbot?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag ouwe. Niet zo vijandig doen.
Dat moet wel een epische choke worden nu.quote:
Inloggen aids.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://chat.openai.com/chat
is er daar ergens een metro in de buurt ?want heb plannen om volgend jaar te gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hadden een AirBnB op 15 minuten met de uber, wat prima is. Daarna nog even drankje in de stad gedaan want we konden nog lopen.
Ally Pally ligt ook wel redelijk in the middle of nowhere overigens.
Hij deed aardig z'n bestquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat moet wel een epische choke worden nu.
Welkom.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik meld mij vast in dit warme bad voor het pompgenot van straks, dag vrienden
Naar Ally Pally? Nee, wel bussen geloof ik. Maar zou gewoon een Uber nemen. Prijzen vallen mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is er daar ergens een metro in de buurt ?want heb plannen om volgend jaar te gaan
Ik zou nog een keer gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef fetX het volgende:
@:lonaa dat is zeker waar. En we waren redelijk op tijd dus al die bezopen mensen van de middagsessie nog even zien strompelen.
Ik voorspel dat het binnenkort zelfs een betaalde bot wordt. Ik heb het ding al meerdere emails laten tikken voor mij. Handige toolquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
Het FOK!forum is een online platform waar mensen kunnen discussiëren over verschillende onderwerpen. Helaas is het FOK!forum ook een plek waar racistische opmerkingen en ideeën worden gepost en gedeeld. Dit kan leiden tot het verspreiden van haat en discriminatie tegen mensen van bepaalde rassen of etniciteiten. Het is belangrijk om te erkennen dat elke vorm van racisme onacceptabel is en dat het belangrijk is om respect te tonen voor andere mensen, ongeacht hun ras, etniciteit, religie of achtergrond.
Er toch ingetuind.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het binnenkort zelfs een betaalde bot wordt. Ik heb het ding al meerdere emails laten tikken voor mij. Handige tool
Wij gingen destijds wel met de bus. Was prima te doen en zelfs gezellig, zeker de terugwegquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar Ally Pally? Nee, wel bussen geloof ik. Maar zou gewoon een Uber nemen. Prijzen vallen mee.
Deze tool had heel wat huiswerk uurtjes kunnen besparen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het binnenkort zelfs een betaalde bot wordt. Ik heb het ding al meerdere emails laten tikken voor mij. Handige tool
Blijf op afstandquote:
Kom niet te dicht bij mij, meer weet ik er ook niet vanquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij gingen destijds wel met de bus. Was prima te doen en zelfs gezellig, zeker de terugweg![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Deze tool had heel wat huiswerk uurtjes kunnen besparen.
Van Vleuten? Koekoek?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:30 schreef DKUp het volgende:
Annemiek heeft ontzettend hoerige laarsjes aan.
Ik vrees dat we door die bot ons complete studieprogramma overhoop kunnen gooienquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Als de bot de gimmick van dit jaar is vind ik hem tegenvallen
Ja was al te snel met de naamquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je die presentatrice bedoelt, due heet Anne-Marie.
Dit begint vervelend te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Caland het volgende:
Schrijf een essay van 750 woorden waarom darten een sport is
Darten is een sport die al sinds de 19e eeuw bestaat en sindsdien is het populair geworden in tal van landen over de hele wereld. Het is een spel waarbij spelers werpen met pijlen op een dartbord, met als doel om zo dicht mogelijk bij de bull's eye te komen. Hoewel sommigen misschien denken dat darten geen echte sport is, is het een uitdagende en veeleisende activiteit die fysieke en mentale vaardigheden vereist. Hier zijn enkele redenen waarom darten een sport is:
Fysieke uitdaging: Darten vereist een hoog niveau van concentratie en hand-oogcoördinatie. Het is ook belangrijk om de juiste houding te hebben en een goede werptechniek te ontwikkelen om accuraat te kunnen werpen. Dit alles vereist oefening en beheersing van het eigen lichaam, wat nodig is om op een professioneel niveau te kunnen spelen.
Mentale uitdaging: Darten vereist ook mentale concentratie en berekening. Spelers moeten snel kunnen rekenen om te bepalen welke worp ze moeten maken om zo dicht mogelijk bij de bull's eye te komen. Ze moeten ook strategisch denken om te bepalen hoe ze hun pijlen het beste kunnen plaatsen om een hoog aantal punten te behalen.
Competitie: Net als bij andere sporten, is er in darten ook een element van competitie. Er zijn professionele toernooien en wedstrijden waarbij spelers het tegen elkaar opnemen om te zien wie de beste is. Dit creëert een extra uitdaging en bevordert de prestaties van de spelers.
Gezondheid en fitheid: Hoewel darten misschien niet de meest fysiek intensieve sport is, kan het bijdragen aan de algehele fitheid van een persoon. Het verbetert de hand-oogcoördinatie en versterkt de armen en handen door het regelmatige werpen met pijlen. Bovendien kan het ook bijdragen aan het mentale welzijn door de mentale uitdaging en de sociale interactie die het biedt.
In conclusie is darten een sport die fysieke en mentale vaardigheden vereist, en die ook elementen van competitie en gezondheid en fitheid bevat. Het is daarom terecht om darten als een sport te beschouwen.
AI genot?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Caland het volgende:
Darten is een sport die al sinds de 19e eeuw bestaat en sindsdien is het populair geworden in tal van landen over de hele wereld. Het is een spel waarbij spelers werpen met pijlen op een dartbord, met als doel om zo dicht mogelijk bij de bull's eye te komen. Hoewel sommigen misschien denken dat darten geen echte sport is, is het een uitdagende en veeleisende activiteit die fysieke en mentale vaardigheden vereist. Hier zijn enkele redenen waarom darten een sport is:
Fysieke uitdaging: Darten vereist een hoog niveau van concentratie en hand-oogcoördinatie. Het is ook belangrijk om de juiste houding te hebben en een goede werptechniek te ontwikkelen om accuraat te kunnen werpen. Dit alles vereist oefening en beheersing van het eigen lichaam, wat nodig is om op een professioneel niveau te kunnen spelen.
Mentale uitdaging: Darten vereist ook mentale concentratie en berekening. Spelers moeten snel kunnen rekenen om te bepalen welke worp ze moeten maken om zo dicht mogelijk bij de bull's eye te komen. Ze moeten ook strategisch denken om te bepalen hoe ze hun pijlen het beste kunnen plaatsen om een hoog aantal punten te behalen.
Competitie: Net als bij andere sporten, is er in darten ook een element van competitie. Er zijn professionele toernooien en wedstrijden waarbij spelers het tegen elkaar opnemen om te zien wie de beste is. Dit creëert een extra uitdaging en bevordert de prestaties van de spelers.
Gezondheid en fitheid: Hoewel darten misschien niet de meest fysiek intensieve sport is, kan het bijdragen aan de algehele fitheid van een persoon. Het verbetert de hand-oogcoördinatie en versterkt de armen en handen door het regelmatige werpen met pijlen. Bovendien kan het ook bijdragen aan het mentale welzijn door de mentale uitdaging en de sociale interactie die het biedt.
In conclusie is darten een sport die fysieke en mentale vaardigheden vereist, en die ook elementen van competitie en gezondheid en fitheid bevat. Het is daarom terecht om darten als een sport te beschouwen.
Dus hier komen die epistels van @Alaphilippe_ vandaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Kent die bot ook Klaus Barbie? @:monkyyy vast wel.
Hij is al dood. Ik wist niet eens dat hij ziek wasquote:Leg uit wie Klaus Barbie is
Klaus Barbie was een Duitse SS-officier en later een hoge functionaris van de nazi-geheime dienst, de Gestapo. Hij werd geboren in 1913 in Godesberg, Duitsland. Tijdens de Tweede Wereldoorlog was Barbie actief in Frankrijk, waar hij bekend stond als "de baron van de Gestapo". Hij was verantwoordelijk voor het oppakken en vervolgen van Joodse mensen, leden van de Franse verzetsbeweging en andere verzetsstrijders. Na de oorlog vluchtte Barbie naar Zuid-Amerika, waar hij zich in Bolivia vestigde onder de naam Klaus Altmann. In 1983 werd hij opgepakt door de Boliviaanse autoriteiten en uiteindelijk uitgeleverd aan Frankrijk, waar hij in 1987 werd berecht en veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf voor zijn rol in de Holocaust. Hij stierf in 1991 in de gevangenis.
We gaan beginnen gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar al met die bot.
Die heeft een spoedcursus gehad van Draaijerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een paar hersencellen afgestorven bij het blondje
Die is echt domquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een paar hersencellen afgestorven bij het blondje
Alpha mannen luisteren naar andere mannen hoe ze zich een houden moeten geven.quote:
Morgen vanaf 10u de überboerentokkies met carbid weer, fantastisch.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
Helaas is de opkomst hier ietwat verstoord door vuurwerk
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die heeft een spoedcursus gehad van Draaijer
Dan hoop ik nog lekker een rondje door het bos te kunnen wandelen @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Morgen vanaf 10u de überboerentokkies met carbid weer, fantastisch.
Hetzelfde bos als ik?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hoop ik nog lekker een rondje door het bos te kunnen wandelen @:neef_wuppie
Dat Sportpalast zou wel een leuke plek voor de WM Darts geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Schrijf een essay over hoe we Europa kunnen redden.
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg?! Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?!
Nun, Volk, steh auf, und Sturm, brich los!
Ik vermoed van niet, maar het hangt ervan af in welk bos jij looptquote:
quote:
Ik kreeg precies de resultaten die ik had verwacht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Grifte het volgende:
Ik ging even op Google zoeken naar een mooi hardcore hakken gifje. Kreeg ietwat andere resultaten dan verwacht bij de zoekterm 'Hardcore gif'
ja dezelfdequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kreeg precies de resultaten die ik had verwacht.
Ben je bereid een stukje te rijden?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar het hangt ervan af in welk bos jij loopt
Dit is geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Grifte het volgende:
Ik ging even op Google zoeken naar een mooi hardcore hakken gifje. Kreeg ietwat andere resultaten dan verwacht bij de zoekterm 'Hardcore gif'
Ik ben bereid flink te rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben je bereid een stukje te rijden?
gespeeld ja?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
MvG heeft het bullen verloren
Maggewooniegebeureklaar
Ik zat laatst dus achter een auto met kenteken HH-HHquote:
nee net toastjes franse kaas op. mss kom ik wel helemaal niet aan vlammetjes toequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
15 vlammetjes er al in? Hou je morgen ook nog 15 over.
dat ie wat brandhout voor het bad meeneemtquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Niveau is niet best. Wij willen Dobey
Belabberd ja. Smiss zit te lachen om MvG.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Niveau is niet best. Wij willen Dobey
Vind het wel lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r afwezig hier. Die staat gewoon op het podium.
Die zit zeker weer iets met gemaskerde zangers te kijken de ouwe cuckquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r afwezig hier. Die staat gewoon op het podium.
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zit zeker weer iets met gemaskerde zangers te kijken de ouwe cuck
Nee, dat is niet de frikandel waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen niet in een pratende frikandel hoop ik
Komt hij weer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een negatieve reacties hier. Wees blij dat er 2 Nederlanders bij de laatste 16 zitten
Niet de neiging gehad om te springen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog 4x overheen gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |