gespeeld ja?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
MvG heeft het bullen verloren
Maggewooniegebeureklaar
Ik zat laatst dus achter een auto met kenteken HH-HHquote:
nee net toastjes franse kaas op. mss kom ik wel helemaal niet aan vlammetjes toequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
15 vlammetjes er al in? Hou je morgen ook nog 15 over.
dat ie wat brandhout voor het bad meeneemtquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Niveau is niet best. Wij willen Dobey
Belabberd ja. Smiss zit te lachen om MvG.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Niveau is niet best. Wij willen Dobey
Vind het wel lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r afwezig hier. Die staat gewoon op het podium.
Die zit zeker weer iets met gemaskerde zangers te kijken de ouwe cuckquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r afwezig hier. Die staat gewoon op het podium.
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zit zeker weer iets met gemaskerde zangers te kijken de ouwe cuck
Nee, dat is niet de frikandel waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen niet in een pratende frikandel hoop ik
Komt hij weer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een negatieve reacties hier. Wees blij dat er 2 Nederlanders bij de laatste 16 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |