Dan hoop ik nog lekker een rondje door het bos te kunnen wandelen @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Morgen vanaf 10u de überboerentokkies met carbid weer, fantastisch.
Hetzelfde bos als ik?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hoop ik nog lekker een rondje door het bos te kunnen wandelen @:neef_wuppie
Dat Sportpalast zou wel een leuke plek voor de WM Darts geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Schrijf een essay over hoe we Europa kunnen redden.
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg?! Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?!
Nun, Volk, steh auf, und Sturm, brich los!
Ik vermoed van niet, maar het hangt ervan af in welk bos jij looptquote:
quote:
Ik kreeg precies de resultaten die ik had verwacht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Grifte het volgende:
Ik ging even op Google zoeken naar een mooi hardcore hakken gifje. Kreeg ietwat andere resultaten dan verwacht bij de zoekterm 'Hardcore gif'
ja dezelfdequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kreeg precies de resultaten die ik had verwacht.
Ben je bereid een stukje te rijden?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar het hangt ervan af in welk bos jij loopt
Dit is geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Grifte het volgende:
Ik ging even op Google zoeken naar een mooi hardcore hakken gifje. Kreeg ietwat andere resultaten dan verwacht bij de zoekterm 'Hardcore gif'
Ik ben bereid flink te rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben je bereid een stukje te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |