Hij deed aardig z'n bestquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat moet wel een epische choke worden nu.
Welkom.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik meld mij vast in dit warme bad voor het pompgenot van straks, dag vrienden
Naar Ally Pally? Nee, wel bussen geloof ik. Maar zou gewoon een Uber nemen. Prijzen vallen mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is er daar ergens een metro in de buurt ?want heb plannen om volgend jaar te gaan
Ik zou nog een keer gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef fetX het volgende:
@:lonaa dat is zeker waar. En we waren redelijk op tijd dus al die bezopen mensen van de middagsessie nog even zien strompelen.
Ik voorspel dat het binnenkort zelfs een betaalde bot wordt. Ik heb het ding al meerdere emails laten tikken voor mij. Handige toolquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
Het FOK!forum is een online platform waar mensen kunnen discussiëren over verschillende onderwerpen. Helaas is het FOK!forum ook een plek waar racistische opmerkingen en ideeën worden gepost en gedeeld. Dit kan leiden tot het verspreiden van haat en discriminatie tegen mensen van bepaalde rassen of etniciteiten. Het is belangrijk om te erkennen dat elke vorm van racisme onacceptabel is en dat het belangrijk is om respect te tonen voor andere mensen, ongeacht hun ras, etniciteit, religie of achtergrond.
Er toch ingetuind.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het binnenkort zelfs een betaalde bot wordt. Ik heb het ding al meerdere emails laten tikken voor mij. Handige tool
Wij gingen destijds wel met de bus. Was prima te doen en zelfs gezellig, zeker de terugwegquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar Ally Pally? Nee, wel bussen geloof ik. Maar zou gewoon een Uber nemen. Prijzen vallen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |