Dat zou dan de vijfde BDO wereldkampioen zijn die de PDC wereldtitel pakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:52 schreef Caland het volgende:
BuntGod, mag van mij ook wel wereldkampioen worden
Nee. Vrij kleurloze avondsessie, alleen een schroeiende Bunting was wel aardigquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Weinig van het darten gezien vanavond. Onverwachts bezoek waar ik totaal niet op zat te wachten![]()
Veel gemist?
gewoon Darts opzetten tijdens je bezoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Weinig van het darten gezien vanavond. Onverwachts bezoek waar ik totaal niet op zat te wachten![]()
Veel gemist?
neenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op live darts staat het schema wel.
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hèquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gewoon Darts opzetten tijdens je bezoek.
Daar heb ik net nog een stukje van meegepakt idd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vrij kleurloze avondsessie, alleen een schroeiende Bunting was wel aardig
Lekker genieten. Groetjes, Annemarie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hè
Anne-Mariegodinquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker genieten. Groetjes, Annemarie.
Oh nou bijdehand gaan lopen doen he flutmodquote:
Je had de deur dicht moeten houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Veel gemist?
Familie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stond op, maar bezoek bleef maar praten over andere onderwerpen. Heb wel half gekeken, maar als ik dan ook nog moet luisteren wordt het niks. Ben een man hè
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou bijdehand gaan lopen doen he flutmod

Door jou stromen de ziekenhuizen weer volquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, een vraag in je pubquiz.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme op 1 punt tweede ipv eerste in de pubquiz. Heb ik wat gemist behalve het einde van mijn Luke?
Jammer manquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme op 1 punt tweede ipv eerste in de pubquiz. Heb ik wat gemist behalve het einde van mijn Luke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |