toch niet door vuurwerk hoop ik?quote:
Rob is een lieve jongenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mini-Bunting zou in de kost moeten bij Cross.
Heb hier nog zak oud brood liggenquote:
Overrate competitie. Verkapt demonstratietoernooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alweer de 15e keer dat ze over de PRUMJUR LIEK beginnen vanavond. @:Alaphilippe_ moet blij zijn dat hij dit mist
haha viaplaykijker gespotquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alweer de 15e keer dat ze over de PRUMJUR LIEK beginnen vanavond. @:Alaphilippe_ moet blij zijn dat hij dit mist
Nee joh weg met de broer van Thorntonquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop toch dat Humphries terug komt
Beetje een act die humphriesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Wertha het volgende:
Humphries is zo vervelend. Bah. Kutspeler.
Monkyyy weet niet wie Thornton is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh weg met de broer van Thornton
klopt. Niet alleen vandaag ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Wertha het volgende:
Humphries is zo vervelend. Bah. Kutspeler.
Het interesseert me ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy weet niet wie Thornton is.
Misschien weet die chatbot dat wel?
Jullie zien zoveel, ik zie geen act? Wat doet ie? Hij is zichzelf aan het oppeppen? Mag wel toch?quote:
Vd voortquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van deze wedstrijd ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |