ze had de badkamerdeur maar moeten sluitenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen kun je het betrappen van je zus wat beter omschrijven nog?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een simulatie. Heb je weleens je buurman boodschappen naar binnen zien dragen?
Loodgieter heeft het werk afgemaakt? Dit is geillllquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze had de badkamerdeur maar moeten sluiten![]()
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
Maar heb ze niet echt kunnen zien.
Eigenlijk heb ik meer rug dan tieten gezien
dus flopshow
Komt dit van die bot?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
dus flopshow
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijvenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijven
Broodquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Schrijf een superieur tostireceptquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
Ik vind het erg naturelquote:Om een superieure tosti te maken, heb je het volgende nodig:
2 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas naar keuze (bijvoorbeeld cheddar, goudse of emmentaler)
2 plakken ham of ander gekookt vlees naar keuze
Boter of olie om in te bakken
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer of een grote koekenpan op middelhoog vuur.
Beleg een sneetje brood met een plak kaas en een plak ham. Leg het andere sneetje brood erbovenop.
Smelt wat boter of verhit een beetje olie in het tosti-ijzer of de koekenpan.
Leg de tosti in het ijzer of de pan en bak hem ongeveer 3-4 minuten aan elke kant totdat het brood goudbruin en knapperig is en de kaas is gesmolten.
Serveer de tosti warm en eventueel met een beetje mosterd of ketchup naar smaak.
Extra tip: Je kunt ook andere toppings gebruiken, zoals tomaat, avocado, ei of pesto. Experimenteer om te zien wat je lekker vindt!
Oh wacht - toch (zelf niet gelezen):quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeerde het even maar liep tegen de content policy aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM Dit heb jij in dienstquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dus flopshow
Femdommedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een koude winteravond en de gebruikers van het DRT-subforum zaten gezellig verzameld in een warm bad. Terwijl ze ontspanden in het warme water, begonnen ze te praten over hun favoriete professionele darters.
Ze begonnen te praten over een aantal van de topdarters in de sport, zoals Michael van Gerwen en Gary Anderson. Terwijl ze hun meningen uitten over de vaardigheden van deze darters, merkte fetx op dat sommige van de darters die zij "viesdik" vonden, een beetje te dik waren voor haar smaak.
Gurneyisbestoke, die altijd graag het laatste woord had, zei dat gewicht helemaal geen rol speelt als het gaat om het gooien van pijlen. Hij zei dat wat er echt toe doet, is hoe goed iemand kan richten en hoe hard hij of zij kan gooien.
Neef_wuppie, die het niet eens was met gurneyisbestoke, zei dat sommige darters misschien wat zwaarder waren, maar dat dit hun vaardigheden niet beïnvloedde. Hij beweerde zelfs dat sommige darters die wat zwaarder waren, een voordeel hadden omdat ze meer kracht hadden om hun pijlen harder te gooien.
Tagliano, die altijd op zoek was naar een compromis, stelde voor dat ze alle darters moesten beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. Hij zei dat het belangrijk was om te onthouden dat darten een sport is waarbij iedereen kan excelleren, ongeacht hun uiterlijk.
Uiteindelijk kwamen ze tot een consensus en besloten ze om alle darters te beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. En met dat besluit, bleven ze nog lang genieten van een warm bad van vriendelijke en respectvolle discussie over professioneel darten op het DRT-subforum, terwijl de sneeuw buiten viel.
Barbie weer met een zelfmoordpoging?quote:
Ik durf geen mayo te gebruiken op een tosti - kan dat wel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Caland het volgende:
Het is altijd leuk om te experimenteren met nieuwe tosti-recepten, dus hier is een recept voor een sublieme tosti:
Ingrediënten:
2 sneetjes brood
2 plakken belegen kaas
4 plakken ham
1 tomaat, in plakjes
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel mosterd
4 blaadjes basilicum
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer op middelhoog vuur.
Meng de mayonaise en mosterd in een kleine kom.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op een van de sneetjes brood.
Leg 2 plakken kaas op het brood.
Leg de plakjes ham op de kaas.
Leg de plakjes tomaat op de ham.
Leg de blaadjes basilicum op de tomaat.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op het andere sneetje brood en leg het op de tosti.
Leg de tosti in het tosti-ijzer en druk het ijzer lichtjes aan.
Laat de tosti garen tot de kaas gesmolten is en het brood goudbruin is, ongeveer 3-4 minuten.
Haal de tosti uit het tosti-ijzer en snijd hem in tweeën.
Serveer de tosti warm en geniet ervan!
Optioneel kun je ook nog andere belegsoorten toevoegen, zoals avocado, gerookte zalm, of een ei. Laat je creativiteit de vrije loop en maak je eigen unieke tosti!
Meh, iets teveel ham
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil jij een grote lap zien? Bohhh
Nu wordt ik op zwart gezet. Je hebt je slag gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:ggmm Dit heb jij in dienst
De mayo maak je natuurlijk ook zelfquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Caland het volgende:
Het is altijd leuk om te experimenteren met nieuwe tosti-recepten, dus hier is een recept voor een sublieme tosti:
Ingrediënten:
2 sneetjes brood
2 plakken belegen kaas
4 plakken ham
1 tomaat, in plakjes
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel mosterd
4 blaadjes basilicum
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer op middelhoog vuur.
Meng de mayonaise en mosterd in een kleine kom.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op een van de sneetjes brood.
Leg 2 plakken kaas op het brood.
Leg de plakjes ham op de kaas.
Leg de plakjes tomaat op de ham.
Leg de blaadjes basilicum op de tomaat.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op het andere sneetje brood en leg het op de tosti.
Leg de tosti in het tosti-ijzer en druk het ijzer lichtjes aan.
Laat de tosti garen tot de kaas gesmolten is en het brood goudbruin is, ongeveer 3-4 minuten.
Haal de tosti uit het tosti-ijzer en snijd hem in tweeën.
Serveer de tosti warm en geniet ervan!
Optioneel kun je ook nog andere belegsoorten toevoegen, zoals avocado, gerookte zalm, of een ei. Laat je creativiteit de vrije loop en maak je eigen unieke tosti!
Meh, iets teveel ham
1-3 Buntingquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
DRT heeft niet in de gaten dat er nog steeds gespeeld wordt.
Er wordt nu niet gespeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
DRT heeft niet in de gaten dat er nog steeds gespeeld wordt.
Fransen, croque madamequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Wie doet er nou weer een ei op de tosti
Schandalig veel geld verdienen in stadions met 3 mensen en een kameel.quote:
Oh, dat ziet er best lekker uit. Ik dacht een rauw ei tussen die twee sneetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to dateVBL SC influencer
Left, right, behind
@JR-Style-93quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik durf geen mayo te gebruiken op een tosti - kan dat wel?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef Caland het volgende:
Dataset is geloof ik tot begin 2020.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to date
Wij zijn dartspubliek, we komen niet verder dan 2 regelsquote:
Geen bult nieuwe spelers, waardeloze botquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FC Twente was een grote club in de Nederlandse Eredivisie, met een lange geschiedenis van succes. Maar in het seizoen 2017-2018 kwam alles tot een einde toen de club werd degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie.
Er waren verschillende redenen waarom de club degradatie opliep. Een van de belangrijkste redenen was dat de club te maken had met financiële problemen, wat betekende dat ze niet in staat waren om topkwaliteit spelers te behouden of aan te trekken. Dit betekende dat ze met een zwakkere selectie moesten spelen dan de andere clubs in de Eredivisie.
Daarnaast had de club ook te maken met interne problemen, waaronder spanningen tussen de spelers en de staf. Dit had een negatieve invloed op het teamgeest en het vermogen om als eenheid te spelen.
Om volgend seizoen te promoveren naar de Eredivisie, moest FC Twente een aantal belangrijke beslissingen nemen. Ze moesten hun financiën op orde krijgen en ervoor zorgen dat ze in staat waren om topkwaliteit spelers aan te trekken, met name balkunstenaars en verdedigers die het duel niet schuwen, zoals Douglas. Ze moesten ook werken aan het versterken van het teamgeest en het verminderen van interne spanningen, zodat ze als eenheid konden spelen.
Met deze veranderingen kon FC Twente terugkeren naar de top van de Nederlandse voetbalwereld en weer promoveren naar de Eredivisie. Het zou een moeilijke weg zijn, maar met de juiste spelers en een sterke teamgeest was alles mogelijk.
Als je een liggend tosti-ijzer hebt kan je ook nog een gat maken in de bovenste boterham en daar een eitje in tikken, dan bakt het ei mee met de tosti. Bakt wel relatief makkelijk aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best lekker uit. Ik dacht een rauw ei tussen die twee sneetjes
Setquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
vinden jullie een set systeem beter of hebben jullie het leg systeem first to 19 ofzo in een finale?
Vraag het aan de AI-bot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
vinden jullie een set systeem beter of hebben jullie het leg systeem first to 19 ofzo in een finale?
Sets is veel leuker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Set systeem uiteraard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Set, mag vakerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloze kutbot is niet up to dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ga ik een keer proberenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een liggend tosti-ijzer hebt kan je ook nog een gat maken in de bovenste boterham en daar een eitje in tikken, dan bakt het ei mee met de tosti. Bakt wel relatief makkelijk aan
Bunting gewoon smerig goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloos verhaal van ‘topfavoriet’ Humphries.
mopest nog ff op vraag 25 wachten allenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |