quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dop even een HertogJannetje. Eerste biertje van de dag allen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jouw username doet anders vermoeden
Niks mis mee. Zo'n kruikje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaar
Ter info
Zij wel voorovergebogen op het deskje toen ze deze baan kreeg. Want ze zal niet om haar kwaliteiten aangenomen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een buiging gemaakt?
Kleermaker is de mol.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kleermaker gelooft in een 1000 jarig Reich
Gewoon helemaal in de mond nemen en slikken!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Knoeide een beetje met de kurk eruit halen, wanbeleid
"Ja ik houd wel van een grote speer"quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zij wel voorovergebogen op het deskje toen ze deze baan kreeg. Want ze zal niet om haar kwaliteiten aangenomen zijn
Ik pak zo Affligem Tripel. Ik heb mezelf dit jaar wel daarmee vereenzelvigd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaar
Ter info
Dat zei ik gisteren ook tegen je moederquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon helemaal in de mond nemen en slikken!
O hall...quote:
Deze jongen buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een buiging gemaakt?
En een kwart seconde later had je je kunstgebit in je nekwervels zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je moeder
https://www.darts24.com/m(...)y/match-statistics/0quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er eigenlijk ergens statistieken per set te vinden? Live.dartsdata.com heeft dat irritant genoeg niet.
Ik heb Tripel Karmeliet herontdekt. Wat een godendrank.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo Affligem Tripel. Ik heb mezelf dit jaar wel daarmee vereenzelvigd.
In Barney we trust makker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.quote:
Ik kijk ViaPlay en daar waren ze prima optijd. Of ze zijn niet live.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.
Ja ik kijk ook via viaplay, maar ik kan je nu al vertellen dat ze zo 324-367 staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk ViaPlay en daar waren ze prima optijd. Of ze zijn niet live.
20 seconden vertraging bij streamingdienstjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
20 seconden vertraging bij streamingdienstjes.
Zelf ff snel wat stokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb hierna alleen nog een fles prosecco
En ik vind prosecco dus niet echt bij de edele dartssport passen
Teun de Boer is een prima kerel en Sjak is gewoon Sjak.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Deze commentatoren zijn een stuk beter te pruimen dan die lui van vanmiddag.
#Viaplayperikelen
Guy is op zich prima, Marco is echt verschrikkelijke oortyfusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Deze commentatoren zijn een stuk beter te pruimen dan die lui van vanmiddag.
#Viaplayperikelen
Alweer gefikst. Ligt aan je username denk ikquote:
Normie2000quote:
Uiterst matig voorraadbeheerquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb hierna alleen nog een fles prosecco
En ik vind prosecco dus niet echt bij de edele dartssport passen
Je zet maar een wekker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik leg bier in de vriezer. Willen jullie me over 30 minuutjes waarschuwen?
ja rond die tijd komt mijn boodschappenpicnic ook binnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik leg bier in de vriezer. Willen jullie me over 30 minuutjes waarschuwen?
Ik kan geen bier in huis hebben, dan gaat het opquote:
Ga je bureau eens opruimen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Hmm. Ook niet echt goedquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan geen bier in huis hebben, dan gaat het op
Stukje zelfkennis
LG OLED?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Alvast aan de maagzuurremmersquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Dat is wel hoe consumeren werkt hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan geen bier in huis hebben, dan gaat het op
Stukje zelfkennis
hoe kan je dit radenquote:
Ben jij super dik? Denk het wel als ik dit zo zie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Waar is Riopan goed voor?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Enkeltje diabetes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
doe dan lipton sparkling zeroquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Stukje maagzuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Wat is dat voor HG-spul?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
jezus het is de eerste dat ik snoep in wekenquote:
schimmelreiniger om te inhaleren denk ikquote:
beeldschermreinigerquote:
Jeetje wat een deugvoer allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een stukje stokbrood met salami kaas en sla
Waarom slaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een stukje stokbrood met salami kaas en sla
Gelachenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schimmelreiniger om te inhaleren denk ik
Welkom terug maat. Hopelijk heb je een beetje kunnen rusten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef KingRoland het volgende:
wakker van dutje boys
ben weer terug
en meteen weer trek gekregen hahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Hopelijk heb je een beetje kunnen rusten.
Wat een rommelzooi zeg. Wel lekker Liptonice.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
ik zou optie 2 kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb de keuze tussen wortels en paprika met heksenkaas òf oliebollen en appelbeignets.
Ach, capuchon_jongen gaat ook in een Mario pak naar K3.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe je toch liever met water en niet met dat soort spul
Stukje regio Heerlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb dat ook, dus het is niet iets Vlaams.
Appelbeignetsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb de keuze tussen wortels en paprika met heksenkaas òf oliebollen en appelbeignets.
Ben je zenie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit alleen maar met Barney in mijn hoofd. Deze wedstrijd maar snel skippen
als ex-big4 zou je moeten weten dat de huidige generatie niet eens een tv heeftquote:
Regel de Buggles van Zipportal voor bij de Heksenkaasquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
als ik chips kies dan ga ik voor paprika ribbel of naturel ribbelquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Regel de Buggles van Zipportal voor bij de Heksenkaas
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit alleen maar met Barney in mijn hoofd. Deze wedstrijd maar snel skippen
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er nog meer fotos van je huis, capuchon?
Riopan... dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Ah, snikkelglimquote:
Maat wat verwacht jij van Barney?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
of Lays Sensation Thai Sweet Chili![]()
![]()
Met mayo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
Jullie hebben gesproken, ik warm NU een appelbeignet en een oliebol op.
Goede keuze en verantwoord alleen voor deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
Jullie hebben gesproken, ik warm NU een appelbeignet en een oliebol op.
geen paniek ligt al weken onaangeroerd op mijn bureauquote:
Barney gaat winnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat wat verwacht jij van Barney?
Dit is eerste klassepost van jou ooit!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
![]()
Op-een-na-lekkerste chips na Lays Picklesquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb je ook een kelder, capuchon?
nou ik weet niet of ik hier blij van moet zijn, maar ik ga dit toch als een compliment beschouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is eerste klassepost van jou ooit!
oh ja hoorquote:
Airfryer genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:45 schreef Coco het volgende:
Ik heb lays wokkels.
En nog loempia's voor in de airfryer.
Eén hele mandarijn?quote:
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.quote:
Ik word daar agressief van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Ja duh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
wtf eten jullie manderijn met schil
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schilquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer wordt CUL een subforum van DRT?
@GGMMquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
Dit kan, helemaal bij de gele, echt primaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
de enige gele die ik ken is de gele Mquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit kan, helemaal bij de gele, echt prima
Een appel is vervelender. Of chipsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Breng @de_boswachter nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.
Wat is jouw favoriete M&M?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de enige gele die ik ken is de gele M
Jij hebt ook misofonie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Wist je dat dit genetisch bepaald is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
wie was datquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herriequote:
Je bedoelt @de_boswachter ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Breng @:de-boswachter nou niet op ideeën
Was dit niet tijdens vorig WK?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
oef, ben niet de enige die dat ranzig vindquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over Lingo gesproken, wat kunnen we verwachten bij het Vierschansentoernooi?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herrie
Net als mensen die tijdens een film in een bioscoop steeds met de hele hand in zo'n bak popcorn graaien, als ware ze een potje Lingo aan het spelen.
Of een gehaktbal met mosterd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef KingRoland het volgende:
smerige mensen die oliebollen met mayo eten
schaam je diep
Ik heb laatst de anekdote gehoord dat iemand voor het stappen altijd zijn keel smeert met liters satesaus zodat het bier makkelijker erin glijdt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Viesdik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef KingRoland het volgende:
vanwege het darten ga ik nu een extra kopje thee drinken
Vies varken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
om vreemde combinaties te vertellen:
Ik eet soms broodje chocopasta met plakje kaas
of rijst met appelmoes
Ik ken een moderator die legt een plak kaas op de spaghetti.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Als kind; aardbeienjam met rode ui.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Vieze zwijnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Lees net dat Nederlanders 100 miljoen oliebollen per jaar eten.
Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Valt wel mee toch. Wordt altijd te veel van gemaakt en dan eet je de dagen er na er nog een paar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Geen een maar wel een hoop Katjang Pedis nootjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Deze oliebol en appelbeignet zijn echt FANTASTISCH
Weer verkozen tot knapste user.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
nog smeriger dan @:mortaxx zijn escapades
Tikje vreemdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
En de wafelenbak dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Die verwijder je met een pincet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Ik schakel net in - geen idee, maakt hij überhaupt kans? Zou mooi zijn want ik kan die Price niet uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met jullie zenuwen als je aan de partij van Barney denkt?
wij eten gewoon zoals kerstavond.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
Dat is in heel Vlaanderen zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Speel niet met mijn privé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
angstzweetquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
stukken beter dan dat WK in Qatarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer ga ik eens nog een 9 darter zien
MvG speelt morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als @Tagliano niet kijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgenmiddag nieuwe kansen!quote:
ik las negertjequote:
Dommer dan Belgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Britten zijn zulk ongelofelijk dom volk.
Deze partij is net als te veel brood eten voor je maaltijd komt, je zit al helemaal vol.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit voorgerecht gaat te lang duren zo.
Pools feest!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Lingo gesproken, wat kunnen we verwachten bij het Vierschansentoernooi?
Godensaus, mosterdquote:
Die wel ja.quote:
Maar die doet ook niet echt mee om de prijzenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Stoch is ook een Pool dacht ik
Geen emotie.quote:
Op het ingooibord viel alles.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef BB-King het volgende:
Dit is prima.
Kan Barney nog even wamdraaien.
Dan zijn mijn Poolse schansspringers opquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die doet ook niet echt mee om de prijzen
Ik moet om 1 uur naar bed van je moeder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Hoe laat moeten jullie naar bed van je moeder?
Met wat?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
Zag er toen veel sfeervoller uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |