Komt dat door roken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Djimbo Wiljums.
heeft een hele gele hand, let maar eens op.
Kom kom, ook parttimers mogen in ons warme bad.quote:
Of de Bankzittersquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker weer naar ouwe rommel aan het luisteren aka Top2000.
Nou ja, ik ken twee mensen die het ķķk hebben en die vreten volgens mij een baal shag per dag opquote:
Ben je hoomsueel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Sjim een knappe man die ik graag wil knuffelen en Gabriel wil ik heel graag niet knuffelen.
Jij wil de leernicht niet knuffelen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Sjim een knappe man die ik graag wil knuffelen en Gabriel wil ik heel graag niet knuffelen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Die is ook verslaafd aan morfine
Stukje invasie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.quote:
Dat vonden we een jaar of 80 geleden ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Oké Liverpool supporter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.
Ook niet bij galashow van BARNEYARMY?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je post maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jawel joh leuk manquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw username doet anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Gehrman het volgende:
Volgens jaarlijkse traditie kijk ik deze week Band of Brothers dus ik ben tegen Clemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |