Stukje invasie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.quote:
Dat vonden we een jaar of 80 geleden ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Oké Liverpool supporter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.
Ook niet bij galashow van BARNEYARMY?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je post maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jawel joh leuk manquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw username doet anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Gehrman het volgende:
Volgens jaarlijkse traditie kijk ik deze week Band of Brothers dus ik ben tegen Clemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |