quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Hier wordt niet voor Dolend gejoogd.quote:
Wat vind je dan van dat smerige derdepijldarten van de Ferret?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier wordt niet voor Dolend gejoogd.
Niks. Ik heb precies niks met Sjonnie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je dan van dat smerige derdepijldarten van de Ferret?
Ik heb er ook nooit wat mee gehad. Niet iedereen die op hoog tempo gooit, moet je blind adoreren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks. Ik heb precies niks met Sjonnie.
Dolan had een hoger gemiddelde dan Kleeten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:44 schreef wimderon het volgende:
Smerige Clayton-finish om het af te maken
James Wade doet niet anders toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik een top-8 speler in tijden niet zo pover in de laatste 32 zien gooien. Maar dat zal ik nu even opzoeken en mezelf debunken.
Dennie olde Kalter?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:46 schreef wimderon het volgende:
Ja Dennie, jouw 80 gemiddeld-potjes zijn schitterend om naar te kijken.
Tja die Dolan zuigt je mee in zijn stroperige spel, word goed gooien wel lastiger.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik een top-8 speler in tijden niet zo pover in de laatste 32 zien gooien. Maar dat zal ik nu even opzoeken en mezelf debunken.
Dolan gooit al een hele tijd niet zo traag meer, en hij loopt ook niet te vertragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Tja die Dolan zuigt je mee in zijn stroperige spel, word goed gooien wel lastiger.
Spelers die iets willen betekenen in het toernooi laten altijd een grote flits zien in de laatste 32. Dat heeft Kleeten duidelijk niet gedaan, no matter the opponent.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Tja die Dolan zuigt je mee in zijn stroperige spel, word goed gooien wel lastiger.
Gerrie verloor vorig jaar nog bijna van Iejen (totdat diens kringspier weer ging opspelen), om daarna Pieter het vuur aan de schenen te leggen in de halve finale.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spelers die iets willen betekenen in het toernooi laten altijd een grote flits zien in de laatste 32. Dat heeft Kleeten duidelijk niet gedaan, no matter the opponent.
Naar Ajax?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
De weg voor Noppert ligt aardig open.
Ik begrijp deze 'grap' niet zo. Maar goed. Klaar voor BarneyArmy maat?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeie maat! Ik hoop dat de kapsalon je smaakt.
Kunnen ze ook allebei eruit?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk ook uit naar Wright tegen Kim Huybrechts
Vandaag alvast 1, en in de volgende ronde nog 1.quote:
ik ben erquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
Voor mijn poule zou het prettig zijn als Gestapogod won.
Als Kim wint komt het tegen Dimi uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, overmorgen tegen Dimitri.
Dimi kan er niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, overmorgen tegen Dimitri.
Heerlijke potquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
@:Alaphilippe_ hoe was de middagsessie en dan met name Rock?
Dagjesvolkedquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Kim wint komt het tegen Dimi uit?
Alles erop en eraan: goede finishes, matige sets van beiden, veel 180'ers. @ Rockquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Ik begin steeds er meer van te kennenquote:
Dit kan je ook prima aan mij vragen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Ik ook, hoop op winst voor de uiterst sympathieke Huybrechts.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk ook uit naar Wright tegen Kim Huybrechts
Ah dank, dat is goed behapbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco dit zijn ook prima filmpjes om de wedstrijden te begrijpen, altijd in max 20 a 30 minuten.
Meestal 21:30quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef leolinedance het volgende:
Hoe laat zal Price - Raybar beginnen verwachten jullie? Moet helaas nog wat doen vanavond
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Raybar ouwe dibbes?
Rond de 95-97 gemiddeld, en dan afwachten wat voor Price we gaan zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Raybar ouwe dibbes?
Wat zie jij als opdagen? Qua finish % en gemiddelde voor Pricequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rond de 95-97 gemiddeld, en dan afwachten wat voor Price we gaan zien.
Als Price komt opdagen, ga ik zelf uit van 4-2. Alles minder dan opdagen is spannender en een 4-3 of 3-4.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik begin steeds er meer van te kennen
Clemens - Williams kan vervelend lang duren. Laat zich moeilijk voorspellen.quote:
Tranen van geluk in het interview na afloopquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat Raybar bovenzichzelf en iedereen uitstijgt.
Dan is 75 minuten een prima indicatie voor die pot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clemens - Williams kan vervelend lang duren. Laat zich moeilijk voorspellen.
Zet je maar schrap voor 7 sets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clemens - Williams kan vervelend lang duren. Laat zich moeilijk voorspellen.
Een gemiddelde boven de 100 en een finishpercentage tussen de 50 en 60.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zie jij als opdagen? Qua finish % en gemiddelde voor Price
Dat gaat wel gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een gemiddelde boven de 100 en een finishpercentage tussen de 50 en 60.
Ik ben aan het pingpongen en sla het potje over.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zet je maar schrap voor 7 sets.
Vorige maand in de QF van de Grand Slam was het 16 v 13 voor Ray, 99 om 101.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren denk ik
Jinxed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Waterbed het volgende:
Kleinzoon van Raya is jarig dus kan niet fout gaan.
Precies. Gewoon honderd euro op Raya van mattaveld dalekquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Waterbed het volgende:
Kleinzoon van Raya is jarig dus kan niet fout gaan.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb juice over Barney zijn dochter.
Al 2x van Price gewonnen vorige maand. Dan zal zijn geluk nu wel op zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
TOTO DartKings is present!
Mason-effect zou ik niet onderschatten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Al 2x van Price gewonnen vorige maand. Dan zal zijn geluk nu wel op zijn.
jij weet ook eigenlijk alles. Ik heb Yvonne Coldewijer of hoe ze ook heet niet meer nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb juice over Barney zijn dochter.
ik weet niet voor wie ik moet juichenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mason-effect zou ik niet onderschatten.
#VoorMason #BARNEYARMY
Je weet #AltijdReadyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze 'grap' niet zo. Maar goed. Klaar voor BarneyArmy maat?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
TOTO DartKings is present!
Die brulkikker zal wel weer een paar smerige finishes gooien als Raya een keer een pijltje op een dubbel mist.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Zal je net zien, op het WK valt het tegen Price dan allemaal weer net niet.
Of Price gaat bibberen en krijgt darteritis.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Zal je net zien, op het WK valt het tegen Price dan allemaal weer net niet.
Misschien kan Price niet tegen de druk van het WK-winst verdedigen op de Order of Merit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of Price gaat bibberen en krijgt darteritis.
PME Legend is inmiddels wel hét merk voor boomers geworden he?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BARNEY ARMY. DOE HET VOOR MEESUN.
Zo is het en ik ben nog minder moreel verwerpelijk ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij weet ook eigenlijk alles. Ik heb Yvonne Coldewijer of hoe ze ook heet niet meer nodig.
De bril van Jeff Smith?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BARNEY ARMY. DOE HET VOOR MEESUN.
Ik vind het ook altijd wel mooi als hij wint en in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf gaat praten. "Als het loopt dan kan deze man echt fantastisch darten".quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Je staat toch weer met lege handen, je hebt helemaal niks. Ik had mijn kleinzoon die beker beloofd, dit ga ik mezelf nooit meer vergeven. In de ogen van Mason is opa nu ook een loser. Deze pijn gaat nooit meer weg.
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?
(alleen serieuze reacties)
Barney, meld je maar in DM
Ik ben nl groot van je
Jim Williams, Raymond van Barneveld en Peter Wright.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor wie juichen jullie vanavond?
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Huybrechts mag van mij ook wel winnen van Wright.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jim Williams, Raymond van Barneveld en Peter Wright.
Broer van Serena Williamsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
EN van wie is deze user een kloon?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Toen zag ie er nog gezond uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk leren jasje van Murv
Jij wordt groot van Barney? Ja same.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Hoop dat het bed groot genoeg is voor jouw cavia's.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Als Barney wint slaap ik 1 nacht in mijn caviahok en mogen mijn cavias in mijn bed slapen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Barney verliest drink ik augurkensap.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Je staat toch weer met lege handen, je hebt helemaal niks. Ik had mijn kleinzoon die beker beloofd, dit ga ik mezelf nooit meer vergeven. In de ogen van Mason is opa nu ook een loser. Deze pijn gaat nooit meer weg.
Ik blijf Wright eeuwig dankbaar na zijn dartscolleges op de WMP2021 en het WK2022.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huybrechts mag van mij ook wel winnen van Wright.
Setje pijlen in het haar laten zetten, alles.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Niets mis meequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Murv loopt erbij alsof hij die avond nog naar de SM-kelder moet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Verloor die wedstrijd of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dolan eruit!!!
[ afbeelding ]
Hij kan niet verliezen aldus een DRT kwaliteitsuser. Ik schaar mij 100% achter deze postquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de verjaardag van z'n kleinzoon wint niemand van Remond.
Precies, daarnaast post @wimderon anders nooit meer in DRT.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan niet verliezen aldus een DRT kwaliteitsuser. Ik schaar mij 100% achter deze post
[..]
Eens. Rock speelt als een top-16 speler, maar zo goed als een MvG, Price, Wright of Smith heb ik hem niet gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ralf slaat volledig door.
Eerst maar eens zien hoe hij omgaat met steeds langere partijen met steeds minder tijd ertussen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Rock speelt als een top-16 speler, maar zo goed als een MvG, Price, Wright of Smith heb ik hem niet gezien.
Gereageerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ei zo na Prijs er uit gesmeten vorig jaar. Maar hij trekt te veel aan zijn pijlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer was Kim zijn laatste goeie major eigenlijk? Voelt al eeuwen terug.
Alleen geliked voor het gebruik van deze prachtige uitdrukkingquote:
Vanavond is Barney ribbedebie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen geliked voor het gebruik van deze prachtige uitdrukking
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Wow!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebe
En @MasterCallerquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebe
nou en mens. Poep gebeurt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanavond is Barney ribbedebie.
Dit is Jetze_Janquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dat rijmtquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:57 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Wow!
Hoi Toon!
Je bent een icoon!
Thanks. Ook een groot succes op tiktok ermee geboekt https://vm.tiktok.com/ZMFvj3WcU/quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je 6 dagen geleden viraal bent gegaan, gefeliciteerd he.
Met slagroom?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor warme chocolademelk. @:monkyyy
Ik heb een gimmick gemist vrees ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:stropdaz is vanaf nu fan van jou
Hey die had ik laatst naar mijn vriendin gestuurd, groot succes. Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thanks. Ook een groot succes op tiktok ermee geboekt https://vm.tiktok.com/ZMFvj3WcU/
Nee, ik heb jou net gebombardeerd tot Toon Greebequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een gimmick gemist vrees ik
Of SluiterGod.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Matige gasten, had dan Bas Muijs uitgenodigd
Oke nou ik heb twee benenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou net gebombardeerd tot Toon Greebe
Doodsbang voor BARNEYARMYquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Price gaat met gehoorbescherming spelen
Annemarie heeft het ook doorquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Raymond helemaal uit z'n focus gehaald door Matt Porter, dat wordt niets vanavond. 4-0
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey die had ik laatst naar mijn vriendin gestuurd, groot succes. Dankjewel
Is ook het enige wat nog werkt in die bovenkamer dus ik snap dat welquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Price gaat met gehoorbescherming spelen
Het zal anders wel echoën daarboven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook het enige wat nog werkt in die bovenkamer dus ik snap dat wel
Zelf keihard schreeuwen om je tegenstander uit z'n concentratie te halen maar dan wel met enorme oorkappen opkomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
Price gaat dus met de sloophamer aan de gang vanavond
Zou Toon de 50 halen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
Raymond wankelt al van zichzelf. Net Toon Greebe.
Volgend jaar wordt z'n derde been geamputeerdquote:
Welnee die Laura Turner ziet er iedere keer uit als het kwadraat van een dominee wat een burgerdoosje is dat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Webster wordt straks verkracht door die twee vrouwen in dat hokje.
Stukje NOS.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Webster wordt straks verkracht door die twee vrouwen in dat hokje.
gegnorktquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt z'n derde been geamputeerd
Ik denk aan een nieuwe aflevering van "Stofzuigen met @Mexicanobakker "quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Zou zeg het maar, zijn we voor Shagvinger of zijn we voor Wiebeltiet?
Ik ken shagvinger niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Zou zeg het maar, zijn we voor Shagvinger of zijn we voor Wiebeltiet?
@Mexicanobakker zit de hele avond in MUZquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk aan een nieuwe aflevering van "Stofzuigen met @:Mexicanobakker "
Djimbo Wiljums.quote:
Zeker weer naar ouwe rommel aan het luisteren aka Top2000.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker zit de hele avond in MUZ
Stukje kansarmquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Boomer2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker weer naar ouwe rommel aan het luisteren aka Top2000.
De top2000 is erger dan aids.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt dat door roken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Djimbo Wiljums.
heeft een hele gele hand, let maar eens op.
Kom kom, ook parttimers mogen in ons warme bad.quote:
Of de Bankzittersquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker weer naar ouwe rommel aan het luisteren aka Top2000.
Nou ja, ik ken twee mensen die het ķķk hebben en die vreten volgens mij een baal shag per dag opquote:
Ben je hoomsueel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Sjim een knappe man die ik graag wil knuffelen en Gabriel wil ik heel graag niet knuffelen.
Jij wil de leernicht niet knuffelen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Sjim een knappe man die ik graag wil knuffelen en Gabriel wil ik heel graag niet knuffelen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Die is ook verslaafd aan morfine
Stukje invasie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.quote:
Dat vonden we een jaar of 80 geleden ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Duitsers in de zaal geen leuke toevoeging. Slechte ontwikkeling en het wordt elk jaar meer.
Oké Liverpool supporter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel kijken maar sowieso niet meeposten.
Ook niet bij galashow van BARNEYARMY?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je post maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jawel joh leuk manquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw username doet anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Gehrman het volgende:
Volgens jaarlijkse traditie kijk ik deze week Band of Brothers dus ik ben tegen Clemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |