Al 2x van Price gewonnen vorige maand. Dan zal zijn geluk nu wel op zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
TOTO DartKings is present!
Mason-effect zou ik niet onderschatten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Al 2x van Price gewonnen vorige maand. Dan zal zijn geluk nu wel op zijn.
jij weet ook eigenlijk alles. Ik heb Yvonne Coldewijer of hoe ze ook heet niet meer nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb juice over Barney zijn dochter.
ik weet niet voor wie ik moet juichenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mason-effect zou ik niet onderschatten.
#VoorMason #BARNEYARMY
Je weet #AltijdReadyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze 'grap' niet zo. Maar goed. Klaar voor BarneyArmy maat?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
TOTO DartKings is present!
Die brulkikker zal wel weer een paar smerige finishes gooien als Raya een keer een pijltje op een dubbel mist.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Zal je net zien, op het WK valt het tegen Price dan allemaal weer net niet.
Of Price gaat bibberen en krijgt darteritis.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Zal je net zien, op het WK valt het tegen Price dan allemaal weer net niet.
Misschien kan Price niet tegen de druk van het WK-winst verdedigen op de Order of Merit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of Price gaat bibberen en krijgt darteritis.
PME Legend is inmiddels wel hét merk voor boomers geworden he?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BARNEY ARMY. DOE HET VOOR MEESUN.
Zo is het en ik ben nog minder moreel verwerpelijk ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij weet ook eigenlijk alles. Ik heb Yvonne Coldewijer of hoe ze ook heet niet meer nodig.
De bril van Jeff Smith?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BARNEY ARMY. DOE HET VOOR MEESUN.
Ik vind het ook altijd wel mooi als hij wint en in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf gaat praten. "Als het loopt dan kan deze man echt fantastisch darten".quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Je staat toch weer met lege handen, je hebt helemaal niks. Ik had mijn kleinzoon die beker beloofd, dit ga ik mezelf nooit meer vergeven. In de ogen van Mason is opa nu ook een loser. Deze pijn gaat nooit meer weg.
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?
(alleen serieuze reacties)
Barney, meld je maar in DM
Ik ben nl groot van je
Jim Williams, Raymond van Barneveld en Peter Wright.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor wie juichen jullie vanavond?
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?
(alleen serieuze reacties)
Barney, meld je maar in DM
Ik ben nl groot van je
Huybrechts mag van mij ook wel winnen van Wright.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jim Williams, Raymond van Barneveld en Peter Wright.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |