Broer van Serena Williamsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor wie juichen jullie vanavond?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?
(alleen serieuze reacties)
Barney, meld je maar in DM
Ik ben nl groot van je
EN van wie is deze user een kloon?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Toen zag ie er nog gezond uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk leren jasje van Murv
Jij wordt groot van Barney? Ja same.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ben nl groot van je
Hoop dat het bed groot genoeg is voor jouw cavia's.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Als Barney wint slaap ik 1 nacht in mijn caviahok en mogen mijn cavias in mijn bed slapen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Barney verliest drink ik augurkensap.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Je staat toch weer met lege handen, je hebt helemaal niks. Ik had mijn kleinzoon die beker beloofd, dit ga ik mezelf nooit meer vergeven. In de ogen van Mason is opa nu ook een loser. Deze pijn gaat nooit meer weg.
Ik blijf Wright eeuwig dankbaar na zijn dartscolleges op de WMP2021 en het WK2022.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huybrechts mag van mij ook wel winnen van Wright.
Setje pijlen in het haar laten zetten, alles.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor wie juichen jullie vanavond?
Niets mis meequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Murv loopt erbij alsof hij die avond nog naar de SM-kelder moet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Verloor die wedstrijd of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dolan eruit!!!
[ afbeelding ]
Hij kan niet verliezen aldus een DRT kwaliteitsuser. Ik schaar mij 100% achter deze postquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de verjaardag van z'n kleinzoon wint niemand van Remond.
Precies, daarnaast post @wimderon anders nooit meer in DRT.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan niet verliezen aldus een DRT kwaliteitsuser. Ik schaar mij 100% achter deze post
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |