als ik chips kies dan ga ik voor paprika ribbel of naturel ribbelquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Regel de Buggles van Zipportal voor bij de Heksenkaas
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit alleen maar met Barney in mijn hoofd. Deze wedstrijd maar snel skippen
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er nog meer fotos van je huis, capuchon?
Riopan... dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Ah, snikkelglimquote:
Maat wat verwacht jij van Barney?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
of Lays Sensation Thai Sweet Chili![]()
![]()
Met mayo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
Jullie hebben gesproken, ik warm NU een appelbeignet en een oliebol op.
Goede keuze en verantwoord alleen voor deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
Jullie hebben gesproken, ik warm NU een appelbeignet en een oliebol op.
geen paniek ligt al weken onaangeroerd op mijn bureauquote:
Barney gaat winnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat wat verwacht jij van Barney?
Dit is eerste klassepost van jou ooit!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
![]()
Op-een-na-lekkerste chips na Lays Picklesquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb je ook een kelder, capuchon?
nou ik weet niet of ik hier blij van moet zijn, maar ik ga dit toch als een compliment beschouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is eerste klassepost van jou ooit!
oh ja hoorquote:
Airfryer genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:45 schreef Coco het volgende:
Ik heb lays wokkels.
En nog loempia's voor in de airfryer.
Eén hele mandarijn?quote:
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.quote:
Ik word daar agressief van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |