en meteen weer trek gekregen hahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Hopelijk heb je een beetje kunnen rusten.
Wat een rommelzooi zeg. Wel lekker Liptonice.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
ik zou optie 2 kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb de keuze tussen wortels en paprika met heksenkaas òf oliebollen en appelbeignets.
Ach, capuchon_jongen gaat ook in een Mario pak naar K3.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe je toch liever met water en niet met dat soort spul
Stukje regio Heerlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb dat ook, dus het is niet iets Vlaams.
Appelbeignetsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb de keuze tussen wortels en paprika met heksenkaas òf oliebollen en appelbeignets.
Ben je zenie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit alleen maar met Barney in mijn hoofd. Deze wedstrijd maar snel skippen
als ex-big4 zou je moeten weten dat de huidige generatie niet eens een tv heeftquote:
Regel de Buggles van Zipportal voor bij de Heksenkaasquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
als ik chips kies dan ga ik voor paprika ribbel of naturel ribbelquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Regel de Buggles van Zipportal voor bij de Heksenkaas
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit alleen maar met Barney in mijn hoofd. Deze wedstrijd maar snel skippen
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er nog meer fotos van je huis, capuchon?
Riopan... dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Even viesdik doen.
ik zit er nu klaar voor
Ah, snikkelglimquote:
Maat wat verwacht jij van Barney?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef KingRoland het volgende:
of Lays Sensation Thai Sweet Chili![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |