Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Lees net dat Nederlanders 100 miljoen oliebollen per jaar eten.
Valt wel mee toch. Wordt altijd te veel van gemaakt en dan eet je de dagen er na er nog een paar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Lees net dat Nederlanders 100 miljoen oliebollen per jaar eten.
Geen een maar wel een hoop Katjang Pedis nootjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Deze oliebol en appelbeignet zijn echt FANTASTISCH
Weer verkozen tot knapste user.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
nog smeriger dan @:mortaxx zijn escapades
Tikje vreemdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
En de wafelenbak dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
om vreemde combinaties te vertellen:
Ik eet soms broodje chocopasta met plakje kaas
of rijst met appelmoes
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Die verwijder je met een pincet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Ik schakel net in - geen idee, maakt hij überhaupt kans? Zou mooi zijn want ik kan die Price niet uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met jullie zenuwen als je aan de partij van Barney denkt?
wij eten gewoon zoals kerstavond.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
Dat is in heel Vlaanderen zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Speel niet met mijn privé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
angstzweetquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |