quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dop even een HertogJannetje. Eerste biertje van de dag allen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jouw username doet anders vermoeden
Niks mis mee. Zo'n kruikje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaar
Ter info
Zij wel voorovergebogen op het deskje toen ze deze baan kreeg. Want ze zal niet om haar kwaliteiten aangenomen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een buiging gemaakt?
Kleermaker is de mol.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kleermaker gelooft in een 1000 jarig Reich
Gewoon helemaal in de mond nemen en slikken!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Knoeide een beetje met de kurk eruit halen, wanbeleid
"Ja ik houd wel van een grote speer"quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zij wel voorovergebogen op het deskje toen ze deze baan kreeg. Want ze zal niet om haar kwaliteiten aangenomen zijn
Ik pak zo Affligem Tripel. Ik heb mezelf dit jaar wel daarmee vereenzelvigd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter grand prestige uit dit jaar
Ter info
Dat zei ik gisteren ook tegen je moederquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon helemaal in de mond nemen en slikken!
O hall...quote:
Deze jongen buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een buiging gemaakt?
En een kwart seconde later had je je kunstgebit in je nekwervels zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je moeder
https://www.darts24.com/m(...)y/match-statistics/0quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er eigenlijk ergens statistieken per set te vinden? Live.dartsdata.com heeft dat irritant genoeg niet.
Ik heb Tripel Karmeliet herontdekt. Wat een godendrank.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo Affligem Tripel. Ik heb mezelf dit jaar wel daarmee vereenzelvigd.
In Barney we trust makker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.quote:
Ik kijk ViaPlay en daar waren ze prima optijd. Of ze zijn niet live.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |