Ja ik kijk ook via viaplay, maar ik kan je nu al vertellen dat ze zo 324-367 staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk ViaPlay en daar waren ze prima optijd. Of ze zijn niet live.
20 seconden vertraging bij streamingdienstjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, op flashscore/darts24 waren er dus alweer 3 pijlen gegooid voordat ze terugschakelden.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
20 seconden vertraging bij streamingdienstjes.
Zelf ff snel wat stokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb hierna alleen nog een fles prosecco
En ik vind prosecco dus niet echt bij de edele dartssport passen
Teun de Boer is een prima kerel en Sjak is gewoon Sjak.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Deze commentatoren zijn een stuk beter te pruimen dan die lui van vanmiddag.
#Viaplayperikelen
Guy is op zich prima, Marco is echt verschrikkelijke oortyfusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Deze commentatoren zijn een stuk beter te pruimen dan die lui van vanmiddag.
#Viaplayperikelen
Alweer gefikst. Ligt aan je username denk ikquote:
Normie2000quote:
Uiterst matig voorraadbeheerquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb hierna alleen nog een fles prosecco
En ik vind prosecco dus niet echt bij de edele dartssport passen
Je zet maar een wekker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik leg bier in de vriezer. Willen jullie me over 30 minuutjes waarschuwen?
ja rond die tijd komt mijn boodschappenpicnic ook binnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik leg bier in de vriezer. Willen jullie me over 30 minuutjes waarschuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |