abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207253065
Het Russische gedeelte mogen ze hebben dat wil je toch niet in de EU hebben.
Verder de betonwagens laten rijden voor een hele hoge muur.
pi_207253072
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 27 december 2022 @ 11:48:25 #4
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_207253133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, van ons geld.
Dat is populistische retoriek.

Tsjechi, Slowakije, Sloveni en Kroati hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland. Deze landen hebben zich de afgelopen 20 jaar ontzettend hard ontwikkeld en hebben nu een redelijke democratie en redelijk draaiende economie.

Voor Hongarije, Roemeni en Bulgarije is er nog veel werk aan de winkel om die landen tot een voldoende hoog democratisch en economisch niveau te krijgen. Maar ik denk dat die landen wel beter af zijn in de EU dan buiten de EU, want de Westelijke Balkanlanden alsmede Turkije zijn nog minder ontwikkeld dan Roemeni en Bulgarije.
Rossya, Rossya -
V tom slve ogn' i sla,
V tom slve pobdy plmya!
Podnimem Ross znmya!
  dinsdag 27 december 2022 @ 11:53:52 #5
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207253247
twitter
pi_207253290
Goeie bron man :')!
pi_207253354
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207253357
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:48 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Dat is populistische retoriek.

Tsjechi, Slowakije, Sloveni en Kroati hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland.
Hier gestopt met lezen. Er bestaat geen recht op lid zijn van de EU.

En verder is het hier off-topic.
pi_207253366
quote:
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.

Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:00:53 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:01:02 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207253376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:56 schreef Tocadisco het volgende:
Goeie bron man :')!
Die bronnen van @YoungDriller blijven echt hilarisch grappig. Al die onafhankelijk denkende accounts die wel ff laten zien wat de MSM verbergt. Goed initiatief hoor. Als ze tenminste echt objectief dingen zouden oprakelen die anders verborgen zouden blijven. En echt onderzoek deden. Zoals FTM of Bellingcat. Deze bronnen zijn van totaal doorgedraaide debielen die gewoon nablaten wat anderen zeggen en in hun bubbel past.
pi_207253382
twitter
Olympisch kampioene 99 leugens per kubieke centimeter met praten verplaatste lucht wil dat men stopt met liegen.
|:( Hoe geloofwaardig is dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 27-12-2022 12:09:56 ]
pi_207253411
quote:
80s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207253440
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
pi_207253457
quote:
Die man van foto 3 is in ieder geval gestopt met roken.

(Sorry matige grap :') )
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:17:21 #17
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207253666
Bijzonder hoe onze Putin-puppies blijkbaar niet zo goed kunnen begrijpen dat de interne aangelegenheden van Oekrane geen enkele relatie kennen met de inval door Rusland. Het is alsof Duitsland rechtmatig ons land kan binnenvallen om de Groninger gas-slachtoffers te bevrijden en Thierry te verdrijven.

Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekrane de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
pi_207253682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
Ja dat soort speculaties zag ik ook langskomen.
-Rabia Al-Basri
pi_207253750
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar

twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:25:10 #20
471046 YoungDriller
pi_207253781
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.

Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Ja, meid. ^O^

Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.

Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:32:24 #21
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207253904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekrane de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
Ironisch. Dat wat je bereiken kunt aan de onderhandelingstafel staat in directe relatie met je prestaties en positie op het slagveld. Vandaar dat de Russen nu willen. Over 6 maanden zal hun onderhandelingspositie beduidend slechter zijn. Vandaar ook dat de Oekraners op dit moment berhaupt niet meer willen - ze hebben het momentum en gaan voor de win. And rightly so.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207253911
twitter

Sodeknetters...
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:34:04 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_207253940
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:59 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Is het geen Kadyrov-iaan met een zelfmoord vest?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207253952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:32 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Sodeknetters...
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:36:51 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207253994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
Lijkt nogal nep idd. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207254085
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar

[ twitter ]
twitter
pi_207254123
quote:
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
pi_207254251
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:25 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ja, meid. ^O^

Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.

Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?

Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207254282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
De reis moet ergens van betaald worden. Wat schuift zoiets? 100 RUB per post ofzo?

:')
pi_207254412
Deze lijst staat mooi op de cv van Putin

twitter
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 12:57:40 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207254419
Goedemorgen!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207254494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dus Oekrane is geen corrupte fucked up society? Bijzonder dat mensen het hier beter denken te weten dan mensen daar.
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
pi_207254503
_O-

quote:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekrane ultimatum over geannexeerde regio's

De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekrane de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekrane zijn militairen weghaalt uit de regio's.

Nos
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:02:55 #35
471046 YoungDriller
pi_207254512
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?

Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.

Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. De poster van die tweet vraagt zich iets af.

Volgens mij baal je gewoob omdat iemand je hier aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht.

Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker. :X
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 13:04:46 #36
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207254534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. M.a.w. de poster van die tweet vraagt zoch iets af.

Of je baalt gewoon omdat iemand je aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht. Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker. :X
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.

Vermoeiend man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207254570
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekrane ultimatum over geannexeerde regio's

De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekrane de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekrane zijn militairen weghaalt uit de regio's.
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen

Prima onderhandelingen, eh?
pi_207254630
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207254677
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:01 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
wel in zijn trollen clubje.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:18:18 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207254743
quote:
RIP :'(

Tijd geleden is er ook een devver van de Metro games gesneuveld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:20:13 #41
403588 mcmlxiv
pi_207254765
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.

Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
pi_207254799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.

Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
goede post ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207254846
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:07 schreef Aether het volgende:

[..]
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen

Prima onderhandelingen, eh?
Volgens mij proberen ze al 10 maanden het heft in eigen hand te nemen, het lukt alleen niet al te best.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:25:37 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207254855
quote:

[..]

Goede post. Maar a.u.b. stop met happen. Voorzie het eenmalig van repliek, en laat het dan gaan. Vermoedelijk is het waanzinnige domheid f trollen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_207254872
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207254914
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
_O-
[..]

Klinkt een beetje als mijn vrouw tegen de bloedjes.

“Ik tel tot 3”
“2en half”
“Mamma waarschuwt niet meer”
“De hoek in”
Enz enz
pi_207254943
quote:

[..]

amen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_207254989
twitter
twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:36:27 #49
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207255031
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:

twitter

twitter

Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
pi_207255119
French defence minister to visit Ukraine for first time since conflict began
https://www.rfi.fr/en/int(...)since-conflict-began
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:41:43 #51
471046 YoungDriller
pi_207255153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.

Vermoeiend man
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando. :P
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:44:10 #52
471046 YoungDriller
pi_207255212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:

[..]
FOK! mss sein. Ook in Afrika. :Y
pi_207255260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zijn we weer aan het verzinnen?
https://wnl.tv/2022/03/17(...)e-improviseren-niet/
pi_207255445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:32 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Sodeknetters...
Videogame waardige intro met de heli de laag over komt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207255537
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekrane pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.
Цой жив
pi_207255680
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:

[ twitter ]

[ twitter ]

Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:08:53 #57
471046 YoungDriller
pi_207255738
quote:

[..]

Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.

Als ik namelijk een vervolgens een westerse bron post dan wijs je weer met je vinger en kom je met dooddoeners als "kijk je maakt jezelf belachelijk want je gebruikt nu een westerse bron waarvan je eerder zei dat het propaganda was" in een parel van een deugreactie op basis van enotie die niet mis zou staan op onder het tabje "opuitgelicht" op nu.nl. Dat ondanks dat ik nooit heb gezegd of heb bedoeld dat alles wat in/door het westen geschreven wordt propaganda is. Veel is dat echter wel.

Bij jou (en sommige anderen) lijkt het gewoon nooit goed tenzij er een [Oekraens vlaggetje] en een #NAFO tag bij staat. Geeft verder ook niet. Ik accepteer jou zoals je bent conform de 'inclusieve' kliek die je aanhangt. :X

Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed? :)
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:11:53 #58
6484 ExTec
pi_207255819
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Precies! Azov dead ahead. Ben je nou aan het denazificeren, of niet. Gaan met die banaan.

Ze schijten in hun broek.

Why does russia fear the Azov Regiment?
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:16:18 #59
pi_207255900
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando. :P
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:19:57 #60
pi_207255986
Alsof Zelensky daar in z'n eentje een experimentele versie van c&c generals heeft en zelfs tot op elke soldaat alles bepaalt. _O-
pi_207255995
quote:
Is dit de eerste bevestiging dat er Oekraense militairen actief zijn in Rusland?
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:21:40 #62
471046 YoungDriller
pi_207256031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg dat ik jou van alle moddereters ook wel de leukste vind in deze draadjes.
pi_207256042
Wat is de precieze definitie van een " Zelenskypijper" eigenlijk? Want ik heb het flauwe vermoeden dat die wat vreemde benaming voornamelijk afkomt van het deel van de populatie dat al een voorliefde heeft voor en behoefte heeft aan een sterke leider, en dat die voorliefde en behoefte geprojecteerd wordt op een groep mensen die weinig heeft met dergelijke leidende figuren, maar de president van een land gewoon zien als een onderdeel van het democratisch gekozen bestuur van een land.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:23:13 #64
pi_207256073
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:23:17 #65
6484 ExTec
pi_207256074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg
Dat zou veronderstellen dat er iemand waarde hecht aan wat je hier ter berde brengt ;)
pi_207256428
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Oh jee nazi's ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207256539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:45:58 #68
6484 ExTec
pi_207256758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog berhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.

Dus ja, dit ff de nekslag geven betaalt zich prima uit ;)
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:51:00 #69
6484 ExTec
pi_207256923
De definitie van Just In Time; LOW BATTERY, LAND NOW.

twitter
pi_207257022
twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:54:01 #71
403588 mcmlxiv
pi_207257043
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.
Hmm, selectief en onvolledig. Ik heb even gezocht, maar kan in jouw posthistorie zo geen enkel berichtje vinden waarin je Putin of Rusland bekritiseert. Kom doe eens je best en laat ons eens wat zien.
quote:
Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed?
Ik heb geen last van emoties hoor. Ik zie een verdediger van extreemrechts fascisme, een hater van alles wat westers is en waar onze samenleving voor staat, moeite hebben met het feit dat hij genoemd wordt wat hij is, meer niet.

Soms, heel soms zijn zaken behoorlijk zwart-wit. Het binnenvallen van een zwakker buurland, het met geweld annexeren van gebieden van dat buurland, het verkrachten en vermoorden van bewoners van dat buurland, het deporteren van kinderen van dat buurland behoort tot zo'n heel zwart-witte situatie. Er is volkomen, maar dan ook 100% volkomen duidelijk wie hier de bad guy is. Dat maakt Oekrane geen paradijs, dat maakt van Zelensky geen Jezus Christus, het maakt wel Rusland een fascistische staat en Putin een oorlogsmisdadiger.

Dat jij die waarheid, dat feit blijft ontkennen en bagatelliseren maakt jouw op zijn best nogal onnozel.
pi_207257438
:r

twitter
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 15:09:01 #73
3928 Ulx
pi_207257520
quote:
Damn, ik speel de laatste weken Clear Sky weer vaak. (met de Last Fallout mod) .

Het komt wel dichtbij zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:09:42 #74
6484 ExTec
pi_207257543
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Slayage het volgende:
:r

[ twitter ]
pi_207257599
quote:

[..]

Lijkt me een prima post om elke keer als antwoord te gebruiken op de fanboys van Nazi-Rusland.
pi_207257604
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:58 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekrane pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.
Zowel Zelensky als zijn vrouw zijn vanuit hun ouderlijk huis Russisch sprekend maar weten de wappies veel.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:17:16 #77
6484 ExTec
pi_207257788
Dat filmpje is een nothing burger. Valt niet vast te stellen waar het zich afspeelt, waar het over gaat. En daar er in de thread alleen maar op dictator rukkende kwezels zichzelf zitten te feliciteren, haal je daar ook geen context uit.

Meegaan in de very deep rabbit hole van de wappies is maar zo zo leuk, eigenlijk gewoon helemaal niet.
pi_207257789
Er is weer een Russische oligarch 'per ongeluk' uit een hotelraam gevallen

https://www.bbc.com/news/world-europe-64101437

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207257801
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Alsof Zelensky daar in z'n eentje een experimentele versie van c&c generals heeft en zelfs tot op elke soldaat alles bepaalt. _O-
Upgrade soldier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:18:17 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207257808
Link beroep 😱
A murky, forgotten land.
pi_207257845
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is de precieze definitie van een " Zelenskypijper" eigenlijk?
Voor Zelensky hoop ik dat zijn vrouw er n is.
pi_207257862
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:34 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Een russische bankrun is mogelijk, hoewel ik bijvoorbeeld nog niet genoeg informatie zie op de hashtag #runonrussianbanks.

Het is wel zo dat de russische banken in absolute crisis mode zitten. Alleen vandaag al werd de 8e (?) bank van rusland overgenomen door de VTB Bank, een bank die voor 90% in bezit is van de russische staat.

Ik kan geen lijst maken van acquisities, maar de hele bankensector is bezig op te houden te bestaan. Alles wordt geconsolideerd in IIRC 2 banken, die onder controle van het Kremlin staan.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:20:52 #83
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207257895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Op het laatst ziet het er een beetje uit als bossen in de Ardennen waar ze WW2 hebben gevochten.
pi_207257898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef TLC het volgende:

Meerdere:

quote:
Reports in Russian media said Mr Antov, 65, had fallen from a window at the hotel in the city of Rayagada on Sunday. Another member of his four-strong Russian group, Vladimir Budanov, died at the hotel on Friday.
Het regent russen.
pi_207258121
twitter
pi_207258138
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog berhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.

Dus ja, dit ff de nekslag geven betaalt zich prima uit ;)
Hoe combat effective zijn die veroordeelde gevangenen denk je? Serieuze vraag :@
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:30:12 #87
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207258176
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hoe combat effective zijn die veroordeelde gevangenen denk je? Serieuze vraag :@
nul niks, puur als kogelopvang fungeren die
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:40:49 #88
6484 ExTec
pi_207258527
quote:

[..]
Naderend tot niet, maar zolang er contract wagner (itt criminelen) achterstaan, die dreigen je af te schieten, blijven ze blijkbaar wel komen. Dat is, tot de gevangenissen leeg zijn, en schijnt dat 25% van de gevangenis populatie er al doorheen is gedraaid.
pi_207258589
Nou, dat ruimt lekker op dan. Wat een clownshow :{
pi_207258652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef TLC het volgende:

Het lijkt wel een epidemie. Hoe vaak vallen mensen in de regel nou helemaal uit ramen?
Commentaar: The millionaire's death is the latest in a series of unexplained deaths involving Russian tycoons since the start of the Russian invasion, many of whom have openly criticised the war.
Reports in Russian media said Mr Antov, 65, had fallen from a window at the hotel in the city of Rayagada on Sunday. Another member of his four-strong Russian group, Vladimir Budanov, died at the hotel on Friday.
Superintendent Vivekananda Sharma of Odisha police said Mr Budanov was found to have suffered a stroke while his friend "was depressed after his death and he too died". The Russian consul in Kolkata, Alexei Idamkin, told the Tass news agency that police did not see a "criminal element in these tragic events".
Tourist guide Jitendra Singh told reporters that Mr Budanov may have "consumed a lot of alcohol as he had liquor bottles".

Vroeger was het LSD-gebruik en dacht dat hij kon vliegen .
pi_207258762
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:26 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Misschien tijd dat Isral ook wapens naar Ukraine gaat sturen. Die hebben vast nog wel wat leuk speelgoed.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:51:24 #92
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207258832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Misschien tijd dat Isral ook wapens naar Ukraine gaat sturen. Die hebben vast nog wel wat leuk speelgoed.
Die hebben vast nog wel wat Merkava's over. Die zouden ze goed kunnen gebruiken in UA..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:51:33 #93
6484 ExTec
pi_207258839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef oheng het volgende:

[..]
Een russische bankrun is mogelijk, hoewel ik bijvoorbeeld nog niet genoeg informatie zie op de hashtag #runonrussianbanks.

Het is wel zo dat de russische banken in absolute crisis mode zitten. Alleen vandaag al werd de 8e (?) bank van rusland overgenomen door de VTB Bank, een bank die voor 90% in bezit is van de russische staat.

Ik kan geen lijst maken van acquisities, maar de hele bankensector is bezig op te houden te bestaan. Alles wordt geconsolideerd in IIRC 2 banken, die onder controle van het Kremlin staan.
Stelling: als mevr. Nabiullina het veld ruimt gaan de geldpersen full speed.

Want mevrouw heeft/had een redelijk goede reputatie in Centrale Banken-land, en zij zelf zou nooit de geldpersen aanzetten, omdat ze weet wat de consequenties zijn. En als ze dan bij voortduring niet luistert naar de tsaar, moet ze weg, voor een paladijn die wel doet wat de tsaar zegt.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:59:07 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207259036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef oheng het volgende:

[..]

Kunnen we vanuit het westen niet zo'n bankrun extra opstoken op Russische social media? Lijkt mij mooi als Moskou massaal naar de pinautomaat gaat :D Laat het maar lekker onrustig worden daar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207259125
quote:

[..]
Voor het verkrachten en plunderen zijn ze vast handig !
pi_207259144
Hier even een lijstje van Oligarchen die mysterieus om het leven zijn gekomen.
pi_207259154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Mits waar is dat toch wel knap van Oekrane.
pi_207259191
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207259194
Zoals je kan zien is er een stuk bos weggevaagd. Zonde van het stukje bos.

twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:08:34 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207259243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef oheng het volgende:
Hier even een lijstje van Oligarchen die mysterieus om het leven zijn gekomen.
"fell off a cliff while hiking to Achipse Fortress"

_O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207259259
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:06 schreef polderturk het volgende:
Zoals je kan zien is er een stuk bos weggevaagd. Zonde van het stukje bos.

[ twitter ]
Tja, zodra het onkruid erg begint te woekeren kijk je niet zou nauw meer naar de plantjes.
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:10:20 #102
6484 ExTec
pi_207259299
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kunnen we vanuit het westen niet zo'n bankrun extra opstoken op Russische social media? Lijkt mij mooi als Moskou massaal naar de pinautomaat gaat :D Laat het maar lekker onrustig worden daar.
twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:17:01 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207259493
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ twitter ]
:D
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:21:42 #104
403588 mcmlxiv
pi_207259606
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ twitter ]
Lijkt mij een mooi klusje voor westerse geheime diensten. Het Russische banksysteem opblazen. Ik zou zeggen, miljarden valse roebels in omloop brengen daar en geldautomaten leegtrekken.
pi_207259651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Lijkt mij een mooi klusje voor westerse geheime diensten. Het Russische banksysteem opblazen. Ik zou zeggen, miljarden valse roebels in omloop brengen daar en geldautomaten leegtrekken.
Overigens vraag ik mij al jaren af waarom dat niet gedaan wordt.
Als Poetin zijn gas in roebels wil hebben dan printen we die toch gewoon digitaal bij?
pi_207259830
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Stelling: als mevr. Nabiullina het veld ruimt gaan de geldpersen full speed.

Want mevrouw heeft/had een redelijk goede reputatie in Centrale Banken-land, en zij zelf zou nooit de geldpersen aanzetten, omdat ze weet wat de consequenties zijn. En als ze dan bij voortduring niet luistert naar de tsaar, moet ze weg, voor een paladijn die wel doet wat de tsaar zegt.
Kan, kan.... Sowieso is de geldpers aanzetten enige manier om het budget sluitend te krijgen.
RIA berichtte net over de koers van de roebel, dus het heeft hun aandacht.
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zie de hashtag #runonrussianbanks
pi_207259865
Zie meerdere filmpjes van agressieve Russen voor de ingang van banken. GENOT.

twitter

twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:36:12 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207259942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Zie meerdere filmpjes van agressieve Russen voor de ingang van banken. GENOT.

[ twitter ]

[ twitter ]
:D *O*
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:36:25 #109
6484 ExTec
pi_207259949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat is logistiek heel lastig. N-Korea vervalst ook dollars, algemeen bekend, maar ook dat zet geen zoden aan de dijk ;)

Op dit punt is het denk' handig om het geluid van bankrun te versterken. En behalve dat het grappig is, werkt het ook nog. Meneer Lakeman lukte het immers om een bankrun op DSB te veroorzaken.
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:41:26 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207260057
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:43:58 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207260117
quote:
Met wie praat ie? Stalin? _O-
pi_207260609
quote:
’Privleger Poetin schiet familie van 8 door hoofd’

In het bezette dorp Makijivka, in de regio Loehansk in het oosten van Oekrane, hebben mannen een familie van acht beroofd en gedood, onder wie vier kinderen. Volgens Russische en Oekraense media zijn ze door hun hoofd geschoten.
Tijdens de overval zou er contant geld, mobiele telefoons, en een auto meegenomen zijn.

Volgens het Russisch persbureau Tass zijn er drie verdachten gearresteerd. Ze zouden behoren tot het huurlingenbedrijf Wagner Group, ook wel bekend als het privleger van Poetin, zo schrijven Oekraense media. De groep rekruteert al langer nieuwe leden in Russische gevangenissen.
De vier kinderen hadden een leeftijd tussen de n en negen jaar oud. Wie de andere vier slachtoffers zijn, is onbekend. De lokale autoriteiten doen onderzoek naar de moord.
Beesten zijn het :r

Een baby doodschieten. Ik heb er niet eens woorden voor hoe walgelijk dat is.
pi_207260704
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is logistiek heel lastig. N-Korea vervalst ook dollars, algemeen bekend, maar ook dat zet geen zoden aan de dijk ;)

Op dit punt is het denk' handig om het geluid van bankrun te versterken. En behalve dat het grappig is, werkt het ook nog. Meneer Lakeman lukte het immers om een bankrun op DSB te veroorzaken.
Nazi Duitsland had dacht ik ook zo'n project om nep Ponden in het VK te verspreiden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 17:08:55 #115
3928 Ulx
pi_207260705
Misschien was het een nazibaby?
pi_207260727
quote:
False flag incoming?
  dinsdag 27 december 2022 @ 17:12:55 #117
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_207260790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Tja, zodra het onkruid erg begint te woekeren kijk je niet zou nauw meer naar de plantjes.
Moeten de Oekraense babushkas toch nog meer zonnebloem pitten uitdelen aan Russische soldaten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_207260830
De verbranding valt mee. Hij heeft wel veel pijn.

twitter
pi_207260888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef polderturk het volgende:
De verbranding valt mee. Hij heeft wel veel pijn.

[ twitter ]
Zal hem dus niet echt meevallen
  dinsdag 27 december 2022 @ 17:21:07 #120
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207260944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zal hem dus niet echt meevallen
En blind.
  dinsdag 27 december 2022 @ 17:41:44 #121
pi_207261357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Isral zou al heel nuttig bezig zijn door Iran te dwarsbomen. Dan hoeven ze niet eens ruzie te hoeven krijgen met Putin.
pi_207261621
Nigga please :')

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207261758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
En blind.
En neger, vinden ze daar ook niet allemaal even leuk.
pi_207261893
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef Slayage het volgende:
Nigga please :')

[ twitter ]
Zou het?
pi_207262076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:09 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Zou het?
Ik zie weld at de regios in deze lijst wel benoemd worden in ieder geval http://en.kremlin.ru/catalog/regions
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 18:19:35 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207262109
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Valt mij mee dat ze niet verkracht zijn.
pi_207262137
Overtuigend verhaal om te dienen als kanonnenvoer in Oekrane :')
twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 18:22:02 #129
323876 michaelmoore
pi_207262152
quote:

[..]

De Wagner ¨vrijwilligers¨ zijn de ergste gevangenen die bestaan , dus die gaan gewoon door met moorden en plunderen , ook als ze terug in Rusland zijn, want dat zal er wel achter zitten, die zijn op de vlucht naar de vrijheid

Die zijn klaar met oorlogje spelen voor Poetin \

quote:
84s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
geen tijd voor
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 27 december 2022 @ 18:22:23 #130
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207262161
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Slechte moraal, hadden ze in het begin minder last van.
  dinsdag 27 december 2022 @ 18:41:46 #131
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207262559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De Wagner ¨vrijwilligers¨ zijn de ergste gevangenen die bestaan , dus die gaan gewoon door met moorden en plunderen , ook als ze terug in Rusland zijn, want dat zal er wel achter zitten, die zijn op de vlucht naar de vrijheid

[..]
geen tijd voor
Dat soort beesten gun ik wel een sledgehammer behandeling.
A murky, forgotten land.
pi_207262646
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat soort beesten gun ik wel een sledgehammer behandeling.
Dit gaat natuurlijk wel op tafel komen. Vroeg of laat. Het Putinregime gaat hiervoor moeten boeten.

De Telegraaf heeft vandaag een aantal artikelen over Putin en de Russen die in paniek zouden zijn. Maar het zit allemaal achter een betaalmuur.
pi_207262758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mits waar is dat toch wel knap van Oekrane.
Het was toch als met zo'n zelfde soort drone als vorige keer? Als er zoveel meer schade is als toen dan hebben ze er meerdere gestuurd of een grotere explosievenlading erin gedouwd (als dat uberhaupt kan)? Of je moet net mazzel hebben dat ze veel vliegtuigen vlak bij elkaar hebben geparkeerd en er een groep mensen samen is op het moment van inslag. Op de filmpjes van camera's zag je meen ik 1 grote explosie en niet meerdere.
pi_207262864
quote:

[..]

[..]
geen tijd voor
Ik heb een waarde van 90% slachtoffers onder wagners gehoord, dus veel zullen het er niet zijn. ;)
pi_207262904
Wel bijzonder dat het op Twitter lijkt alsof Rusland finaal het land uit geknald wordt terwijl het feitelijk nog steeds gewoon een patstelling is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:02:15 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207262986
_O_

twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:05:10 #138
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207263052
T80 met extra John Deere bepantsering.

pi_207263084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit gaat natuurlijk wel op tafel komen. Vroeg of laat. Het Putinregime gaat hiervoor moeten boeten.

De Telegraaf heeft vandaag een aantal artikelen over Putin en de Russen die in paniek zouden zijn. Maar het zit allemaal achter een betaalmuur.
Paniek weet ik niet, maar er is wel absolute verwarring achter de schermen. Dat zie je in de continue stroom van radicale beleidswijzingen. Maar zie ook je goed terugkomen in de russische media, er is nu een extreme vorm van projectie (psychologie) gaande. De brand op het russische vliegdekschip 2 weken geleden? Nu berichten de russische media over problemen bij het Britse vliegdekschip.
Alle problemen die we de afgelopen3 maanden hoorden van o.a. russische bronnen? Blijkt dat de Azov in Bakhmut daar nu ook last van heeft.

etc.

Zielig, kinderachtig, en voorspelbaar.
pi_207263114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Wel bijzonder dat het op Twitter lijkt alsof Rusland finaal het land uit geknald wordt terwijl het feitelijk nog steeds gewoon een patstelling is.
De problemen in Rusland zelf beginnen nu wel een beetje toe te nemen, volgens mij gaat de berichtgeving nu vooral daar over.

Volgens mij is er niemand die denkt dat dit snel stopt. De enige manier is dat Rusland besluit af te haken. En niets wijst erop dat ze dat gaan doen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:09:01 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207263129
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Hyperdude het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:18:52 #142
36431 bleiblei
pi_207263341
quote:
Het lijkt toch al zeker een half jaar zo? Met een beetje gezond verstand kan je berichtgeving best aardig interpreteren. Van de ene kant weet je dat 90% totale uit verband gedrukte verzinsels zijn en is de rest nogal overtrokken gebracht (met een kern van waarheid). De andere kant op is 90% ietwat overtrokken gebracht en 10% complete bullshit.

Itt. Wat vele "openminded"/"we triggeren alleen een discussie" nitwits hier op FOK beweren, wordt de 10% bullshit van Oekrane actief gedebunked en ook geaccepteerd als zijnde bullshit door de rest. Andere kant op gaat dat significant moeizamer. Wat dan wel weer bij de aard van gemiddelde Rus past. Kop int zand en volgen wat ons verteld wordt.
pi_207263456
quote:
Dit zijn dienstplichtigen die door laffe politici de dood in worden gejaagd.
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:26:04 #144
21467 franske19
Hit the deck!
pi_207263519
quote:

[..]

In het begin had ik ook wel medelijden met de Russen die naar het front gedwongen werden maar nu heb ik zoiets van hoe meer dode Russen hoe eerder die ellende stopt.
pi_207263658
quote:
Dat lijkt omdat de hoeveelheden Russen die je momenteel voorbij ziet komen en om zeep worden geholpen rondom Bakhmut waarschijnlijk gewoon echt heel groot is. Maar ja, wat wil je met 90% kans op overlijden als Russiche soldaat/Wagneriaan.
pi_207263663
quote:

[ afbeelding ]
Contragewicht als pantser :')
pi_207263763
quote:
Three rail partisans from Svetlahorsk in south-eastern Belarus - Dzmitry Ravich, Aleh Malchanau and Dzianis Dzikun – were sentenced to 21-23 years in prison today. On the 4th day of the war, they destroyed a rail location case to slow down the advance of Russian troops on Kyiv.
pi_207263769
quote:

[ afbeelding ]
John Deere is een betere keuze dan Massey-Ferguson of Case. :P
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:36:46 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207263772
https://www.nu.nl/297399/(...)le-uitkijktoren.html
Oekraense militairen gebruiken personenauto als mobiele uitkijktoren

Oekraense militairen hebben een uitkijktoren op het dak van een personenauto gemonteerd. De toren is uitgerust met een camera en helpt de militairen doelen te vinden.
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:40:36 #151
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207263856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Helden. ^O^
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:41:31 #152
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207263872
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Slayage het volgende:
Overtuigend verhaal om te dienen als kanonnenvoer in Oekrane :') [ twitter ]
IJzersterk betoog. Het zal wel weer aanmeldingen binnenstromen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:53:18 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207264204
pi_207264387
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207264647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
IJzersterk betoog. Het zal wel weer aanmeldingen binnenstromen.
Nou, ik krijg er gewoon zin in als ik dat zo hoor! Jammer dat wij niet in oorlog zijn, nu zal ik wel stikken in een oliebol of zo komend weekend. -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207264823
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou, ik krijg er gewoon zin in als ik dat zo hoor! Jammer dat wij niet in oorlog zijn, nu zal ik wel stikken in een oliebol of zo komend weekend. -O-
Als je nou geen oliebol koopt kan je er ook niet in stikken

dinsdag 27 december 2022 @ 20:19:31 #159
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207264946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je nou geen oliebol koopt kan je er ook niet in stikken

[ afbeelding ]
pi_207265415
twitter

twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 20:39:17 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207265614
quote:

[..]

Ik mag hopen dat die Wagner lui eenzelfde behandeling krijgen als ze die te pakken krijgen. Niet gevangen nemen, gewoon ter plekke zonder genade executeren.
  dinsdag 27 december 2022 @ 20:50:07 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207265814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:59 schreef kevinrsd het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Mooie' docu ^O^

Vuile kut Russen :r
A murky, forgotten land.
pi_207265929
quote:

[..]

[..]
geen tijd voor
Niet dus. Alsof die alleen extreme moordenaars etc uit extra bewaakte gevangenissen halen. Iedere oetlul met een strafblad die liever geld wil verdienen dan wegrotten kan zich aanmelden en vele doen dat ook.
pi_207266150
twitter

pi_207266225
Verdwijntruc

twitter
pi_207266308
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:00 schreef polderturk het volgende:
Ik ben bang dat ibuprofen niet gaat werken

NSFW

[ twitter ]
Sterke maag hebben die Oekrainse soldaten inmiddels.
  dinsdag 27 december 2022 @ 21:07:34 #168
6484 ExTec
pi_207266411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef polderturk het volgende:
Verdwijntruc

[ twitter ]
Veelzijdig mannetje, die Ivan.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 december 2022 @ 21:07:34 #169
364681 over_hedge
pi_207266412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef polderturk het volgende:
Verdwijntruc

[ twitter ]
hoezo klik ik op bekijken en waarom post je dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207266695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Escalatie!!1!
  dinsdag 27 december 2022 @ 21:32:04 #171
323876 michaelmoore
pi_207267231
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb een waarde van 90% slachtoffers onder wagners gehoord, dus veel zullen het er niet zijn. ;)
de meeste van die sukkels zijn weggemaaid, overigen gaan een auto stelen schieten de majoor dood en gaan er vandoor
pi_207267544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zijn moeder wacht op hem om hout te halen voor de kachel
zal koud worden deze winter voor babushka
[ afbeelding ]
Ze heeft de koude oorlog nog meegemaakt. Ziet er goed uit voor 40 jaar
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 27 december 2022 @ 21:44:38 #173
323876 michaelmoore
pi_207267728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ze heeft de koude oorlog nog meegemaakt. Ziet er goed uit voor 40 jaar
A
Dank zij het zeer royale staats pensioen van Putin, overlijdens uitkering krijgt ze niet want hij is verdwenen

quote:
s of January 1, 2022, retirees in Russia received a gross pension of approximately 16.9 thousand Russian rubles on average, or 259 U.S. dollars per month at the exchange rate as of May 5, 2022.5 May 2022
pi_207268245
quote:
Deen denkt dat Rusland en Oekrane eerst nog gaan proberen om successen te boeken op het slagveld voordat ze plaatsnemen aan de onderhandelingstafel. "Dat is een manier om de ander tot concessies te dwingen." De Oost-Europa-deskundige denkt daarom dat het conflict nog ten minste maanden gaat duren.
pi_207268694
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Slayage het volgende:
Overtuigend verhaal om te dienen als kanonnenvoer in Oekrane :') [ twitter ]
Dan mag hij het voorbeeld geven.
  dinsdag 27 december 2022 @ 22:11:33 #176
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207268857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef havanagila het volgende:

[..]
Niet dus. Alsof die alleen extreme moordenaars etc uit extra bewaakte gevangenissen halen. Iedere oetlul met een strafblad die liever geld wil verdienen dan wegrotten kan zich aanmelden en vele doen dat ook.
Het zijn doorgaans alleen de langggestraften die gemotiveerd zullen zijn om Wagner te joinen. Als je een gevangenisstraf hebt van een x aantal maanden, zul je niet snel Wagner joinen.
pi_207268919
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Veelzijdig mannetje, die Ivan.
Yep.
Hij was een helikopterpiloot met een verbrand gezicht.
Hij had een ernstige vorm van migraine.
Hij deed een verdwijntruc met een grote explosie.
  dinsdag 27 december 2022 @ 22:19:44 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207269129
twitter

Wie is hier nou de nazi? :')
pi_207269278
Pleegt hij zelfmoord met een handgranaat? Of is het een fout?
Ik denk zelfmoord nadat hij zwaar gewond was geraakt.

twitter
pi_207269741
Interessante docu over de aanloop naar de eerste wereldoorlog, the long road to war, te zien op Netflix
https://ssew.nl/recensie-the-long-road-to-war-door-eugene-rosier/

https://www.netflix.com/n(...)&t=cp&vlang=nl&clip=
-Rabia Al-Basri
pi_207270042
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

En wat wil je hiermee zeggen?
Het kan me geen flikker schelen wie aan Oekranse kant meevecht. Rusland voert een genocidale oorlog waarbij ze de Oekranse identiteit willen wegvagen.
pi_207270067
Toffe kamikaze drone strike compilation
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207270241
twitter
pi_207270306
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef Slayage het volgende:
Toffe kamikaze drone strike compilation [ twitter ]
Een van die kamikaze drones had low battery vlak voordat hij insloeg.
pi_207270330
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef polderturk het volgende:

[..]
Het kan me geen flikker schelen wie aan Oekranse kant meevecht. Rusland voert een genocidale oorlog waarbij ze de Oekranse identiteit willen wegvagen.
"Ja, maar Duitsers deden ook goede dingen"

Is equivalent aan wat je zegt.
pi_207270543
quote:
[ twitter ]

Nazis die Nazis bestrijden in bakhmut _O_
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:10:03 #188
36431 bleiblei
pi_207270641
quote:
[ twitter ]

Het is wel elke keer dezelfde gast die ze hier mee spotten. Maanden geleden hadden we een discussie (toen hadtie een zwart embleem met twee van die stokgranaten ergens opgeplakt) of het onwetendheid zou zijn. Is nu wel duidelijk dat dat niet zo is.

Wel apart dat ze zo een koekwaus filmpjes online laat zetten :{ .
Maar goed, als ie hiervoor een massa Russen hemelt, a la. En na de oorlog goed in de gaten houden en pogen normale denkbeelden bij te brengen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:10:41 #189
36431 bleiblei
pi_207270652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ie volgens mij niet. Komt niet een beetje van in de buurt.

Of voor jou is een equivalent als je een complete nazi-organisatie vergelijkt met een individu.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:11:10 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207270659
Ben je ook wel dom hoor om met zoiets te gaan lopen, vechten en filmen als je weet dat de Russen dat als slagstok gaan gebruiken om dit geweld goed te praten. Maar wel ook weer typisch dat iemand als Igor Girkin hiermee komt. Je hebt ten minste 300 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:12:19 #191
36431 bleiblei
pi_207270684
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Ben je ook wel dom hoor om met zoiets te gaan lopen, vechten en filmen als je weet dat de Russen dat als slagstok gaan gebruiken om dit geweld goed te praten. Maar wel ook weer typisch dat iemand als Igor Girkin hiermee komt. Je hebt ten minste 300 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
Voor de 4000ste keer. Dat is Igor Girkin niet :') .
Wel knap dat mensen dat na een jaar nog steeds denken :{ .
pi_207270702
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Dude... :D
-Rabia Al-Basri
pi_207270710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat een dom argument. In ieder leger in de wereld zitten Nazis. Ook in het Nederlandse leger. In een land waar een deel van de bevolking Nazi is, ontkom je er niet aan dat er Nazis in het leger zitten. Ook in het Russische leger zitten Nazis. Ik heb er genoeg fotos van gezien. Het hele leger van Rusland is het pure kwaad. Ze voeren een genocidale oorlog met als doel het wegvagen van de Oekranse identiteit.

Dus de Oekraners zijn de goodguys.
Rusland is Oekrane binnengevallen. Middels filtratiekampen hebben Russen de pro-Oekranse bevolking gedeporteerd. Volgens de definitie is dit GENOCIDE. ZOEK MAAR OP.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:14:59 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207270729
Ok, dat is dus een fake twitter account niet van hemzelf? Dan weet ik dat ook weer. Maakt het punt niet echt anders.
pi_207270783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Het is wel elke keer dezelfde gast die ze hier mee spotten. Maanden geleden hadden we een discussie (toen hadtie een zwart embleem met twee van die stokgranaten ergens opgeplakt) of het onwetendheid zou zijn. Is nu wel duidelijk dat dat niet zo is.

Wel apart dat ze zo een koekwaus filmpjes online laat zetten :{ .
Maar goed, als ie hiervoor een massa Russen hemelt, a la. En na de oorlog goed in de gaten houden en pogen normale denkbeelden bij te brengen.
De Oekranse overheid ziet hen overduidelijk als een noodzakelijke kwaad tegen de Russen. Zeg maar hoe de Oekraners zoals bandera de Nazis zagen als een macht om tegen de Sovjets te gebruiken. Wat vanuit een politiek volkomen logisch is. Zoals Churchill zei, "als Hitler de hell zou binnenvallen dan zou ik een goed gesprek hebben met de duivel" maar het is uiteraard niet handig voor de pr, omdat dit soort beelden de Russische propaganda machine voert en mensen in het westen beginnen te twijfelen of het welmzo verstandig is om oekrine te backen. Maarja probeer dat Nazis maar uit te leggen.
-Rabia Al-Basri
pi_207271080
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nazi=oke.
Nazis in het Russische leger is geen probleem voor jou. Alleen Nazis in het Oekranse leger is een probleem voor jou.

Deze propaganda truc van Rusland gaat gewoon niet werken. De genocidale Russische Nazis proberen het al 10 maanden zonder enig resultaat. De wereld weet dat het hele Russische leger Nazi is dat verslagen moet worden omdat ze een fascistische genocidale oorlog voeren.
pi_207271203
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zei toch, de Russen zijn fout.
Een mislukte poging tot leuk zijn gaat je lidmaatschap van de Nazi-Rusland fanclub niet veranderen hoor.
pi_207271231
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Een mislukte poging tot leuk zijn gaat je lidmaatschap van de Nazi-Rusland fanclub niet veranderen hoor.
^O^
pi_207271277
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nazi=oke.
Iedereen wist al dat dit je gedachtengoed is hoor.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:44:34 #200
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_207271286
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef polderturk het volgende:

[..]
Wat een dom argument. In ieder leger in de wereld zitten Nazis. Ook in het Nederlandse leger. In een land waar een deel van de bevolking Nazi is, ontkom je er niet aan dat er Nazis in het leger zitten. Ook in het Russische leger zitten Nazis. Ik heb er genoeg fotos van gezien. Het hele leger van Rusland is het pure kwaad. Ze voeren een genocidale oorlog met als doel het wegvagen van de Oekranse identiteit.

Dus de Oekraners zijn de goodguys.
Rusland is Oekrane binnengevallen. Middels filtratiekampen hebben Russen de pro-Oekranse bevolking gedeporteerd. Volgens de definitie is dit GENOCIDE. ZOEK MAAR OP.
Doe eens normaal joh met je nazi's
pi_207271300
quote:

[..]

Met de semantische groetjes van de ruskies van hier. ;(
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:47:37 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207271348
_O-

twitter
  woensdag 28 december 2022 @ 00:06:50 #203
36431 bleiblei
pi_207271706
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef Slayage het volgende:

[..]
De Oekranse overheid ziet hen overduidelijk als een noodzakelijke kwaad tegen de Russen. Zeg maar hoe de Oekraners zoals bandera de Nazis zagen als een macht om tegen de Sovjets te gebruiken. Wat vanuit een politiek volkomen logisch is. Zoals Churchill zei, "als Hitler de hell zou binnenvallen dan zou ik een goed gesprek hebben met de duivel" maar het is uiteraard niet handig voor de pr, omdat dit soort beelden de Russische propaganda machine voert en mensen in het westen beginnen te twijfelen of het welmzo verstandig is om oekrine te backen. Maarja probeer dat Nazis maar uit te leggen.
Ja, dat is precies wat ik zeg. Oekrane heeft niet bepaald de luxe om tegen een schijnbaar erg goeie soldaat (hij overleeft al een maand of 10 ogenschijnlijk in de frontlinies) te zeggen, "euy, die patches van je. Kunnen echt niet, ga maar terug naar huis".

Ze kunnen zijn filmpjes wel wat minder actief verspreiden op social media. De kerel achter girkingirkin snapt echt wel dat het niet helpt om die knakker een podium te geven :P .
  woensdag 28 december 2022 @ 00:07:47 #204
36431 bleiblei
pi_207271718
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Nazi’s zijn weer helemaal in, Russen zijn nu de foute jongens.
Beetje domme post. Maar da witte zelluf ok wel.
pi_207272349
twitter
  woensdag 28 december 2022 @ 01:03:35 #206
6484 ExTec
pi_207272388
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:58 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
En dan vergeet je maart t/m september gewoon, tssss.

pi_207273688
twitter
pi_207273743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Beetje domme post. Maar da witte zelluf ok wel.
Ja natuurlijk. :')
Mensen krijgen kortsluiting van hun zwart/wit denken:
Mischien zijn Z Russen EN nazi’s wel kut. Dat kan ook h?
Vakman pur sang
pi_207273748
Knip
Vakman pur sang
pi_207273808
In Rusland moet je op je woorden letten.

twitter
pi_207273892
twitter
pi_207274154
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja natuurlijk. :')
Mensen krijgen kortsluiting van hun zwart/wit denken:
Mischien zijn Z Russen EN nazi’s wel kut. Dat kan ook h?
Je suggereert hiermee dat Oekrane bestaat uit nazi's, terwijl de echte nazi's (lees: kwaadaardig tuig) toch echt voornamelijk bij de Russen te vinden is. Wat zit er toch in dat hoofd van jou..zaagsel vermengd met gif ofzo. Maar goed, persoonlijke aanval mag niet geloof ik 🤣
pi_207274174
quote:
Poetin: vanaf februari geen ruwe olie meer voor landen met prijsplafond
https://nos.nl/liveblog/2(...)een-onderhandelingen

Landen die een prijsplafond op Russische olie hebben ingesteld krijgen vanaf 1 februari geen ruwe olie meer. Dat heeft president Poetin besloten als reactie op de prijsmaatregel die begin deze maand werd ingesteld door de G7 en Australi. Zijn decreet werd gepubliceerd op de website van het Kremlin, en werd omschreven als reactie op "acties die onvriendelijk zijn en in strijd zijn met het internationaal recht".
quote:
acties die onvriendelijk zijn en in strijd zijn met het internationaal recht

_O-
pi_207274281
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:28 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Je vergeet een belangrijk stukje uit de tekst:

"De Russische minister van Financin Anton Silaunov zei gisteren dat het tekort op de Russische begroting mogelijk verder oploopt dan de eerder geraamde 2 procent. Het olieprijsplafond zorgt er volgens hem voor dat er minder geld binnenkomt, terwijl de oorlog juist veel geld kost."

Als de Russen dit zelf al toegeven dan kun je die 2 procent nog wel een paar keer vermenigvuldigen.

De SaNcTiEs HeLpEn NiEt.
pi_207274446
quote:
[ twitter ]

En dat is een moddereter :')
pi_207274473
quote:
[ twitter ]

twitter
pi_207274730
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Je suggereert hiermee dat Oekrane bestaat uit nazi's, terwijl de echte nazi's (lees: kwaadaardig tuig) toch echt voornamelijk bij de Russen te vinden is. Wat zit er toch in dat hoofd van jou..zaagsel vermengd met gif ofzo. Maar goed, persoonlijke aanval mag niet geloof ik 🤣
Zowel Rusland als Oekrane hebben een traditie van white supremacy/nazisme. Niet alleen Rusland.
pi_207274886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zowel Rusland als Oekrane hebben een traditie van white supremacy/nazisme. Niet alleen Rusland.
Dat hele narratief rond nazi's is afkomstig van Rusland, het is een compleet debiele discussie. Waar het echt over zou moeten gaan is dat Rusland een soevrein land is binnengevallen en dat zij zichzelf als beesten gedragen. Dat gelul over wel of geen nazi is flauwekul die is geplant in de hoofdjes van simpele kwaadaardige zielen die er maar al te graag in geloven.
pi_207274900
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2022 20:49 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Het is wel ander geluid dan de reguliere klaartrekken-op-stervende-dienstplichtichtige-Russen circle jerk die hier normaal gaande is. :Y

Maar goed, jij rouwt niet serieus om deze doden. Of de 100k voor hen. Het is het namelijk allemaal waard. Alles om de boze gevaarlijke Russische beer te vernederen!

Enzo.
Je bent ook zo heerlijk rebels he?

Partij kiezen voor de russen om een ander geluid te laten horen... Altijd verfrissend zo'n andere kijk op zaken. :{
Die onschuldige dienstplichtige russen van jou zijn wel degene die onschuldige dienstplichtige Oekraieners in hun eigen land aanvallen. Dus zolang die russen niet omdraaien en weglopen juich ik het toe als ze worden tegengehouden.

quote:
Alles om de boze gevaarlijke Russische beer te vernederen!
Geef eens inhoudelijke argumenten die het acceptabel maken dat Rusland Oekraene is binnengevallen. En met inhoudelijk bedoel ik niet argumenten gebaseerd op een selectief stukje geschiedenis zoals Putin dit probeerde, want met die argumentatie zou Nederland Belgi ook mogen annexeren. Nee, echt gefundeerde inhoudelijke argumenten die laten zien dat Oekraene niet mag bestaan.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_207275003
quote:

[..]
Kap eens met Poetins propaganda herhalen.
  woensdag 28 december 2022 @ 09:41:32 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207275143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:53 schreef grrrrg het volgende:

[..]
En dat is een moddereter :')
Omdat ik een filmpje plaats?
pi_207275148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Kap eens met Poetins propaganda herhalen.
Dat is geen propaganda. Je voelt je er gewoon ongemakkelijk bij dus ga je schreeuwen. Zoek het op zou ik zeggen.
pi_207275291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is geen propaganda. Je voelt je er gewoon ongemakkelijk bij dus ga je schreeuwen. Zoek het op zou ik zeggen.
Jij voelt je blijkbaar niet ongemakkelijk bij het downplayen van de acties van Nazi-Rusland.

Is dat een erfelijk trekje of een bewuste keuze?
  woensdag 28 december 2022 @ 09:51:27 #224
323876 michaelmoore
pi_207275294
quote:

[..]
Net als Polen en Oost Duitsland, de oorsprong ligt bij de sovjetunie
=====================================================
Wat is dit nu weer voor Bullshit van Kadyrov, issie weer aan het spiegelen ??
Of worden zijn woorden omgedraaid ??
quote:
https://www.kp.ru/online/news/5075617/?from=smm
Kadyrov: De strijdkrachten compenseren hun zware verliezen met ongetrainde rekruten

Het hoofd van Tsjetsjeni zei dat er steeds minder Oekraners bereid zijn zich tegen de Russische troepen te verzetten
Maria PAVLOV
Kadyrov zei dat het bevel over de strijdkrachten van Oekrane enorme verliezen compenseert met onvoorbereide rekruten.
Foto: Vladimir VELENGURIN
Het Oekraense commando heeft geen tijd om rekruten goed op te leiden en compenseert de enorme verliezen van de strijdkrachten van Oekrane met ongetrainde strijders.
Dit werd verteld door het hoofd van de Tsjetsjeense Republiek Ramzan Kadyrov.

"Onze vijand lijdt zware verliezen aan mankracht en uitrusting, de rest is gewoon gedemoraliseerd.
Als gevolg daarvan probeert het Oekraense commando de verliezen goed te maken met onvoorbereide rekruten die niet echt weten hoe ze wapens in hun handen moeten houden", schreef Kadyrov in zijn Telegram op dinsdag 27 december.

Het hoofd van Tsjetsjeni merkte op dat in dergelijke omstandigheden de verliezen van de strijdkrachten van Oekrane nog groter worden en dat het aantal bereidwilligen om weerstand te bieden aan de Russische troepen afneemt.

Een Oekraense militair die zich eerder had overgegeven, vertelde hoe de strijdkrachten van Oekrane soldaten zonder voedsel, water en wapens in posities wierpen met het bevel om te 'verdedigen'. Details hier op KP.RU.

Ook klaagde een gevangengenomen soldaat van de strijdkrachten van Oekrane over slechte training in Groot-Brittanni en zei dat deze zwakker bleek te zijn dan in Oekrane. 8)7 8)7 _O- _O-

??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5075617/

[ Bericht 26% gewijzigd door michaelmoore op 28-12-2022 10:46:42 ]
pi_207275347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor Bullshit van Kadiyrov, issie weer aanhet spiegelen ??
[..]

Het is gewoon de waarheid jonguh. Geef het nog een paar maanden en dan rijden de Russische tanks door Amsterdam en in de zomer wordt Washington bevrijd van de Nazi's of zo iets in de parallelle realiteit van de Russen :P
  woensdag 28 december 2022 @ 09:55:56 #226
36431 bleiblei
pi_207275366
quote:

[..]
Oekrane:
https://www.google.com/search?q=nazisme+oekraine+2022(grappig, gaat vooral over de Russen die Oekrane weg zetten als Nazis en waarom ze dat doen).

Maar kijk eens de resultaten als je Nederland erbij zet:
https://www.google.com/search?q=nazisme+nederland
(Wist je dat in Nederland er gewoon een huis op funda geflikkerd wordt vol met hakenkruizen en een kopie van het hek uit Buchenwald?)

Of Duitsland:
https://www.google.com/search?q=nazisme+duitsland+2022

Of Belgie:
https://www.google.com/search?q=nazisme+belgie+2022

Punt is en blijft, de enige partij in deze hele oorlog die over Nazi's blijft roepen, zijn de Russen en haar aanhangers. Ik heb nog nooit iemand anders horen roepen, de Russen zijn Nazi's! Alleen "Kijk eens naar het nazisme in Rusland voordat je zoiets roept over Oekrane."
  woensdag 28 december 2022 @ 09:58:19 #227
323876 michaelmoore
pi_207275396
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Oekrane:
https://www.google.com/search?q=nazisme+oekraine+2022(grappig, gaat vooral over de Russen die Oekrane weg zetten als Nazis en waarom ze dat doen).

Maar kijk eens de resultaten als je Nederland erbij zet:
https://www.google.com/search?q=nazisme+nederland
(Wist je dat in Nederland er gewoon een huis op funda geflikkerd wordt vol met hakenkruizen en een kopie van het hek uit Buchenwald?)

Of Duitsland:
https://www.google.com/search?q=nazisme+duitsland+2022

Of Belgie:
https://www.google.com/search?q=nazisme+belgie+2022

Punt is en blijft, de enige partij in deze hele oorlog die over Nazi's blijft roepen, zijn de Russen en haar aanhangers. Ik heb nog nooit iemand anders horen roepen, de Russen zijn Nazi's! Alleen "Kijk eens naar het nazisme in Rusland voordat je zoiets roept over Oekrane."
Nazi ideeen heb je overal , ook de proudboys hangen zich vol met hakenkrijzen, Trump is niet veel anders dan Poetin

Dat is geen excuus om een democratisch land binnen te vallen
  woensdag 28 december 2022 @ 09:59:42 #228
36431 bleiblei
pi_207275415
Dus, de Russen vallen een land binnen, want het zijn allemaal Nazi's. Terwijl het aangetoond in relatieve zin best meevalt daar in Oekrane. Waarom zou je dat narratief dan blijven herhalen als je er :') "neutraal" :') in staat?

Hell, zelfs de Russen hebben die bullshit van hun propagandalijst geschrapt omdat ze weten dat het geen effect meer heeft.
pi_207275534
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:55 schreef Aether het volgende:

[..]
[ twitter ]
_O-
  woensdag 28 december 2022 @ 10:09:19 #230
323876 michaelmoore
pi_207275547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:59 schreef bleiblei het volgende:
Dus, de Russen vallen een land binnen, want het zijn allemaal Nazi's. Terwijl het aangetoond in relatieve zin best meevalt daar in Oekrane. Waarom zou je dat narratief dan blijven herhalen als je er :') "neutraal" :') in staat?

Hell, zelfs de Russen hebben die bullshit van hun propagandalijst geschrapt omdat ze weten dat het geen effect meer heeft.
waarheid heeft vele vormen
quote:
And yet, the former cook of Zelensky, known for his crimes, travels to Ukrainian prisons and gathers rapists, murderers and thieves into his PMC to participate in the war, promising them weapons, profit, impunity and freedom.
8:28 AM Dec 28, 2022
pi_207275594
Vermoeiend topic aan het worden.
pi_207275678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:12 schreef Simmertje het volgende:
Het is vooral een volstrekt nutteloze discussie; in de grotemensenwereld interesseren die WO II-achtige patches nl. he-le-maal niemand.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207275735
quote:
Nu pas? Dit gaat al maanden zo.
pi_207275740
Dat begrotingstekort is wel wat groter dan 2%. En er komt nu al geen geld meer uit de muur.
pi_207275772
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het is vooral een volstrekt nutteloze discussie; in de grotemensenwereld interesseren die WO II-achtige patches nl. he-le-maal niemand.
Dat nazi gezwam leidt alleen maar af.

De realiteit is dat Rusland is veranderd in een paria, en de Russen de komende decennia fucked zijn dankzij het misdadige regime dat ze zelf in het zadel hebben geholpen.

Het is ook elke keer hetzelfde verhaal. Als Putin tegen de muur gaat krijg je 10 jaar chaos en daarna kiezen ze de volgende dictator. Rinse and repeat.

Zonder regime change zie ik ook geen verandering, en met regime change moeten we het ook nog maar zien. Na dat WK en de OS hadden ze zo veel potentieel. Alles weggegooid vanwege een genocidale veroveringsoorlog die ze ook nog eens niet kunnen winnen :')
  woensdag 28 december 2022 @ 10:29:03 #236
36431 bleiblei
pi_207275778
quote:
Oh, dat is het al tijden :P .
pi_207275806
quote:

[..]
Dat hebben we gedaan. Conclusie: Vooral Russisch narratief. Nazisme is nooit een echt probleem geweest in Oekraine. Niet groter dan in Duitsland nu en/of Nederland, waar stormfront ook actief is.

Er zijn 3 landen waarin het nazi-probleem echt relatief groot is omdat er heel veel militante nazi's/rechts-extremisten rondlopen: Rusland, Duitsland en de VS.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207275808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Oh, dat is het al tijden :P .
Er zijn gewoon weinig significante ontwikkelingen. Het wachten is nu op Rusland dat militair en economisch door z’n hoeven zakt. Daar gaan we nog het nodige plezier aan beleven.
pi_207275835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat hebben we gedaan. Conclusie: Vooral Russisch narratief. Nazisme is nooit een echt probleem geweest in Oekraine. Niet groter dan in Duitsland nu en/of Nederland, waar stormfront ook actief is.
Klootzakken heb je in alle kleuren. Maar in Rusland is iedereen die niet 1:1 de genocidale retoriek van het regime en haar handpoppen napapegaait per definitie een nazi. Alsof zo’n term dan nog enige waarde heeft :')
pi_207275866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor Bullshit van Kadyrov, issie weer aan het spiegelen ??
Of worden zijn woorden omgedraaid ??
[..]

Damn, soms geven de Russen zelf een mooi inkijkje in hun eigen keuken. Alles wat ze zeggen is gespiegeld, dus dit is exact de werkelijkheid voor de Russen: Zware verliezen aan mankracht en uitrusting, zwaar gedemoralizeerd en de training die al die tienduizenden nieuwe recruten in Wit-rusland krijgen is bijkans nog slechter dan in Rusland zelf.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207275948
quote:

[..]

Er zijn 3 landen waarin het nazi-probleem echt relatief groot is omdat er heel veel militante nazi's/rechts-extremisten rondlopen: Rusland, Duitsland en de VS.
Oostenrijk ook wel dacht ik. Maar dat is een wat minder invloedrijk land natuurlijk.
pi_207276116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef polderturk het volgende:

[..]
Denazificatie....

Ergens is het enorm Ironisch. Een land binnenvallen en onschuldige burgers vermoorden met als reden dat in dat land mensen zouden wonen die sympathie hebben voor mensen die landen binnenvielen en onschuldige burgers vermoordden.
  woensdag 28 december 2022 @ 10:56:38 #243
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_207276201
quote:
Selectief lezen, net als een krant.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  woensdag 28 december 2022 @ 11:00:39 #244
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207276266
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat nazi gezwam leidt alleen maar af.

De realiteit is dat Rusland is veranderd in een paria, en de Russen de komende decennia fucked zijn dankzij het misdadige regime dat ze zelf in het zadel hebben geholpen.

Het is ook elke keer hetzelfde verhaal. Als Putin tegen de muur gaat krijg je 10 jaar chaos en daarna kiezen ze de volgende dictator. Rinse and repeat.

Zonder regime change zie ik ook geen verandering, en met regime change moeten we het ook nog maar zien. Na dat WK en de OS hadden ze zo veel potentieel. Alles weggegooid vanwege een genocidale veroveringsoorlog die ze ook nog eens niet kunnen winnen :')
Ik stem voor De Muur.
pi_207276365
Goede toespraak

twitter
  woensdag 28 december 2022 @ 11:08:02 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207276382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik stem voor De Muur.
Ik voor een Balthasar Gerards behandeling :7
A murky, forgotten land.
pi_207276490
quote:

[..]
En het beperkt zich niet alleen tot die twee landen, ook in Landen als Polen, Hongarije en Bulgarije viert racisme hoogtij.
pi_207276579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
En het beperkt zich niet alleen tot die twee landen, ook in Landen als Polen, Hongarije en Bulgarije viert racisme hoogtij.
Weleens de kroeg bezocht op 20 minuten rijden van Amsterdam, iets meer de provincie in dus. Het eerste wat ik daar te horen kreeg "ja negers, die moeten we hier niet". Om maar niet te beginnen over wat ik hier af en toe om mij heen hoor in de kantine op werk.
pi_207276596
Waarom heb ik altijd het idee dat degenen die zich druk maken over Nazi's in Oekrane dezelfde lieden zijn die in eigen land waarschijnlijk Forum voor Democratie aanhangers zijn? :')
pi_207276650
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Weleens de kroeg bezocht op 20 minuten rijden van Amsterdam, iets meer de provincie in dus. Het eerste wat ik daar te horen kreeg "ja negers, die moeten we hier niet". Om maar niet te beginnen over wat ik hier af en toe om mij heen hoor in de kantine op werk.
Oh ja van dat soort figuren zal je overal wel tegenkomen, alleen kan ik me wedstrijden herinneren van Nederlandse clubs die uit speelden in die oostbloklanden, en telkens als er een donkere speler de bal had, zat het hele stadion te fluiten en achterlijk te joelen. En niet een enkel groepje, maar letterlijk het hele stadion, en die fase zijn wij toch wel gepasseerd hier.
pi_207276675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:18 schreef Breekfast het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat degenen die zich druk maken over Nazi's in Oekrane dezelfde lieden zijn die in eigen land waarschijnlijk Forum voor Democratie aanhangers zijn? :')
Dat klopt ook helemaal wat je daar zegt, allemaal FvD volk en Nexiteers.
  woensdag 28 december 2022 @ 11:23:03 #252
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207276695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef polderturk het volgende:
Goede toespraak

[ twitter ]
Mweh, ik steun uit morele overwegingen UA. Niet omdat ik de overtuiging heb dan onze veiligheid bij het niet steunen in het geding.

Het Russische leger is kapot, Europa (maar zeker de balten en Polen) gaan in ijltempo hun defensie versterken. Die grapje van Putler is eenmalig.

Ok dan.. Misschien Belarus dan :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 28 december 2022 @ 11:28:49 #253
403588 mcmlxiv
pi_207276825
Zullen we met de Putin-puppies het volgende afspreken?

1. Ook in het Oekranse leger zitten ongetwijfeld onfrisse elementen
2. Zelensky is niet Jezus Christus en ook geen heilige
3. Oekrane is niet het paradijs, toen niet, nu niet, nooit niet
4. Oekrane kent ook extreemrechtse partijen en elementen
5. Oekrane is van oudsher best corrupt
6. In het Oekranse leger vechten ongetwijfeld onfrisse buitenlandse figuren mee
7. Oekrane is geen lid van NATO of EU, voor de oorlog was daar geen sprake van

Nu we deze feiten hebben vastgesteld hoeven we het daar nooit meer over te hebben en kunnen we terug naar de kern van deze oorlog, namelijk een agressief fascistisch land (Rusland) wat een niet agressieve democratie (Oekrane) binnenvalt, gebieden probeert te annexeren en oorlogsmisdaden op grote schaal pleegt.

Deze daad van agressie is niet uitgelokt, kent geen rechtvaardiging en past binnen het patroon van Putin om de voormalige sovjetrepublieken en kolonin niet als zelfstandige autonome landen te erkennen, maar te beschouwen als zijn eigen achtertuin waarmee hij kan doen en laten wat hij wil.

Wanneer we het ook daarover eens zijn, hoeven we alleen nog maar te discussiren over wat deze situatie voor ons betekent, of wij ook gevaar lopen, of we wel of niet moeten helpen, hoe dan en hoeveel dan en wat daarvan de consequenties (kunnen) zijn. Over nazi’s, corruptie, hoe goed of slecht Oekrane/Zelensky toch wel niet zijn of andere vormen van afleiding hoeven we het nooit meer te hebben, die hebben namelijk nul/noppes/nada met deze oorlog te maken.
pi_207277150
Heeft kameraad Baudetski vanochtend weer op een nazi-hondenfluitje geblazen ofzo?
pi_207277442
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:

Nu we deze feiten hebben vastgesteld hoeven we het daar nooit meer over te hebben en kunnen we terug naar de kern van deze oorlog, namelijk een agressief fascistisch land (Rusland) wat een niet agressieve democratie (Oekrane) binnenvalt, gebieden probeert te annexeren en oorlogsmisdaden op grote schaal pleegt.

Deze daad van agressie is niet uitgelokt, kent geen rechtvaardiging en past binnen het patroon van Putin om de voormalige sovjetrepublieken en kolonin niet als zelfstandige autonome landen te erkennen, maar te beschouwen als zijn eigen achtertuin waarmee hij kan doen en laten wat hij wil.

Wanneer we het ook daarover eens zijn, hoeven we alleen nog maar te discussiren over wat deze situatie voor ons betekent, of wij ook gevaar lopen, of we wel of niet moeten helpen, hoe dan en hoeveel dan en wat daarvan de consequenties (kunnen) zijn. Over nazi’s, corruptie, hoe goed of slecht Oekrane/Zelensky toch wel niet zijn of andere vormen van afleiding hoeven we het nooit meer te hebben, die hebben namelijk nul/noppes/nada met deze oorlog te maken.
Mag van mij in de OP.
  woensdag 28 december 2022 @ 12:02:16 #256
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207277715
quote:

_O_
A murky, forgotten land.
pi_207278009
quote:

Eens.....op punt 2 na uiteraard.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207278016
quote:

Deze daad van agressie is niet uitgelokt
Dat is nogal een subjectief statement.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_207278059
Maargoed, van Baalen en die gevaarlijke gek van een Verhofstadt zijn het vast met je eens hoor. _O-
vosss is de naam,
  woensdag 28 december 2022 @ 12:14:37 #260
323876 michaelmoore
pi_207278069
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef vosss het volgende:

[..]
als het uitgelokt was, dan zou Oekraine allang lid van de NATO zijn geworden
  woensdag 28 december 2022 @ 12:16:05 #261
323876 michaelmoore
pi_207278122
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
Maargoed, van Baalen en die gevaarlijke gek van een Verhofstadt zijn het vast met je eens hoor. _O-
die democratische overwinning was prachtig en bijna was dat in Wit Rusland ook gebeurt, tot Putin zijn gevechtsvliegtuigen stuurde

Putin haat democratie
Democraat is in Rusland dan ook een scheldwoord,
  woensdag 28 december 2022 @ 12:17:43 #262
403588 mcmlxiv
pi_207278161
quote:

[..]
Oh je bedoelt zoals Polen de inval door nazi-Duitsland heeft uitgelokt? Zoiets bedoel je dan toch? Gewoon om de vergelijking even in perspectief te plaatsen.

quote:
Oh? Heeft Oekrane na dat bezoek een inval in Rusland gepleegd of zich anderszins agressief richting Rusland gedragen? Vertel jongen, welke acties van Oekrane rechtvaardigen deze inval en bezetting?
  woensdag 28 december 2022 @ 12:23:53 #263
6484 ExTec
pi_207278313
quote:

[..]
Wat zit je dom te zeiken? Prijs van gas en aan de pomp is alweer omlaag gegaan.

En daar is het je om te doen, is het niet. Je zou je moeder nog verkopen als je een goeie prijs vangt.
  Forum Admin woensdag 28 december 2022 @ 12:27:50 #264
pi_207278431
quote:
Wat is dat toch, dat die twee zo op een voetstuk worden geplaatst. Eentje is er al dood en ze hadden/hebben beide het charisma van een grindtegel.
  woensdag 28 december 2022 @ 12:27:52 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207278432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
die democratische overwinning was prachtig en bijna was dat in Wit Rusland ook gebeurt, tot Putin zijn gevechtsvliegtuigen stuurde

Putin haat democratie
1420 was laatst op de straten van Moskou, de meeste Russen daar zeggen dat ze in een absolute democratie leven. Al is de werkelijkheid natuurlijk anders :)
  Forum Admin woensdag 28 december 2022 @ 12:28:23 #266
pi_207278452
quote:

[..]
Iets met korte rokjes enzo

Proportionaliteit is weer ver te zoeken
pi_207278532
Zou wat wezen als de Oekraeners een goedkope manier hebben gevonden om pantsers uit te schakelen
twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 december 2022 @ 12:39:50 #268
6484 ExTec
pi_207278698
Munitie tekort lijkt echt een dingetje te zijn:

quote:
The Russian army is experiencing a serious shortage of ammunition against the backdrop of active supplies of ammunition to our enemy, this problem is turning from serious to critical. If nothing changes, in the near future the enemy will begin to gain artillery dominance at the frontline.
Het constante liegen over hoe fantastisch het gaat is nog in full swing:

quote:
For example, men learned to play “radio games”, that is, to simulate the performance of a combat mission on the radio while sitting in a comfortable and safe dugout. With all the resulting victorious exclamations and panicked cries.
lol:

quote:
As a result, we get hundreds dead and wounded in the battle for a pigsty occupied by the Armed Forces of Ukraine, which has no value. And when the mobilised begin to gain the upper hand, the enemy will calmly and orderly retreat covered by an artillery wall, which is becoming easier and easier to implement (see the beginning of the text), and then they will shell the newly occupied positions with HIMARS.
De volledige tekst:

https://wartranslated.com(...)ne-of-the-mobilised/

En voor "onafhankelijke denkers"; dit is geen tekst van een oekrainer die wens-droomt, dit komt van rus zijde.
pi_207278802
quote:

^O^
pi_207278853
Konstatin had een paar interessante economische feitjes te melden.
Russen nemen massaal credit cards om dingen op de pof te kunnen kopen

Aantal credit cards was het derde kwartaal toegenomen met 2,2 miljoen.
Een record over de laatste 10 jaar.
Er zijn nu 45 miljoen credit cards in omloop.
Rentepercentage is zo'n 30-35 procent.

Verder dat in Moskou de huurprijzen met 21 procent zijn gedaald, omdat er zo veel mensen de huur opzeggen om te vertrekken.

pi_207279012
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat zeg ik helemaal niet, dombo.
Ik zeg dat nazi’s en Russen kut zijn.
Dus Russische nazi’s noem ze 2 keer zo
kut.

Tevens zullen er in Rusland meer nazigroepen zitten dan in Oekrane integenstelling tot wat jij suggereert.
Vakman pur sang
pi_207279060
Als we rusland aan de zelfde standaarden zouden houden als de pro putin mensen doen bij oekraine, had oekraine rusland al veel eerder mogen binnenvallen, dat is wel duidelijk
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_207279069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In de VS ook steeds vaker.
Is trouwens ook wel een beetje hetzelfde slag volk dat dat roept: Republiekeinen, Ruzzians, Orbanhongaren,Forumwappies enz.

[ Bericht 11% gewijzigd door Peligrosso op 28-12-2022 13:00:24 ]
Radio Espantoso
pi_207279203
quote:

[..]

Onderschat Itali niet.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:00:00 #275
pi_207279227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:58 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Onderschat Itali niet.
Precies, die kunnen echt nog wel wat extra wapens leveren aan Ukraine.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:19:23 #278
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207279691
Dat zouden er meer moeten doen :Y
A murky, forgotten land.
pi_207279828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit verbaast me na het filmpje van de afranseling gisteren niet echt. Hij heeft zich eerst moed ingedronken.
Weet alleen niet of een tripje naar het front nou zoveel slechter is dan 15 jaar flink mishandeld worden.. Tenminste 15 jaar... als ie dat berhaupt red..
  woensdag 28 december 2022 @ 13:38:12 #280
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207280135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Nielsch het volgende:
Heeft kameraad Baudetski vanochtend weer op een nazi-hondenfluitje geblazen ofzo?
Fast wichtiger noch als gute Waffen, ist's gute Hunde anzuschaffen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 28-12-2022 13:45:15 ]
pi_207280461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat is dat toch, dat die twee zo op een voetstuk worden geplaatst. Eentje is er al dood en ze hadden/hebben beide het charisma van een grindtegel.
De wonderkrachten van Van Baalen.
pi_207280694
quote:
Er was op dat moment in Oekraine al een hele grote Pro EU beweging aan de gang. Een groeiende groep mensen wilde af van de Russische invloeden op Oekraens beleid. Je kunt best stellen dat Oekraene zich langzaam aan het ontworstelen was aan Moskou. Dat neemt niet weg dat het een onverstandige actie was van van Baalen en Verhofstadt om daar namens de EU op een Pro EU betoging te spreken.
  Forum Admin woensdag 28 december 2022 @ 14:01:21 #283
pi_207280737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De wonderkrachten van Van Baalen.
Hij zag dit natuurlijk al aankomen en heeft daarom vroegtijdig de voicemail er op gegooit.
pi_207280743

Drie begrafenissen voor de prijs van twee in Rusland, weer eens wat anders dan tandpasta.
pi_207280772
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:50 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Mag van mij in de OP.
Kunnen we de Putin aanhangers niet gewoon een custom UI van roze gekleurde testikels geven? @Straatcommando.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 28 december 2022 @ 14:05:01 #286
6484 ExTec
pi_207280820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Konstatin had een paar interessante economische feitjes te melden.
Russen nemen massaal credit cards om dingen op de pof te kunnen kopen

Aantal credit cards was het derde kwartaal toegenomen met 2,2 miljoen.
Een record over de laatste 10 jaar.
Er zijn nu 45 miljoen credit cards in omloop.
Rentepercentage is zo'n 30-35 procent.

Verder dat in Moskou de huurprijzen met 21 procent zijn gedaald, omdat er zo veel mensen de huur opzeggen om te vertrekken.

Even een lange zit, desalniettemin een hele interessante. Komt er dus grosso modo op neer dat de gemiddelde ivan tegen 25-30% prijsverhogingen aan zit te kijken. Tegen een backdrop van een afnemende economie, dus minder banen en meer werkloosheid.
pi_207280981
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2022 14:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Even een lange zit, desalniettemin een hele interessante. Komt er dus grosso modo op neer dat de gemiddelde ivan tegen 25-30% prijsverhogingen aan zit te kijken. Tegen een backdrop van een afnemende economie, dus minder banen en meer werkloosheid.
Maar die sancties werkten toch niet :?.
pi_207281059
Het ziet er niet rooskleurig uit voor Rusland. Als ik dit zo lees dan lijkt de volgende collapse aanstaande.

Rusland gaat zich binnenkort weer terugtrekken uit een lap grond denk ik.

twitter

twitter
pi_207281632
Vette beelden.

twitter
pi_207281677
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:59 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Er was op dat moment in Oekraine al een hele grote Pro EU beweging aan de gang. Een groeiende groep mensen wilde af van de Russische invloeden op Oekraens beleid. Je kunt best stellen dat Oekraene zich langzaam aan het ontworstelen was aan Moskou. Dat neemt niet weg dat het een onverstandige actie was van van Baalen en Verhofstadt om daar namens de EU op een Pro EU betoging te spreken.
https://openbaararchief.n(...)-oorlog-in-oekraine/

Die pro EU beweging kwam niet bepaald uit de lucht vallen.
vosss is de naam,
pi_207281706

quote:
‘Russische soldaten kunnen sperma gratis laten invriezen’

Russische mannen die zijn opgeroepen om in Oekrane te gaan vechten, kunnen bij spermabanken gratis hun sperma laten invriezen. Volgens de directeur van de Russische Unie van Advocaten, Igor Troenov, heeft het Russische ministerie van Volksgezondheid dat toegezegd. Troenov had namens enkele gemobiliseerde mannen bij het ministerie verzocht om de procedure gratis te maken.

De beslissing van de Russische autoriteiten, die nog niet officieel is bevestigd, moet voorkomen dat de bevolkingsomvang een verdere knauw oploopt. De bevolking in Rusland krimpt al enkele decennia. Tijdens de coronacrisis beleefde Rusland zelfs de grootste natuurlijke bevolkingsafname sinds de val van de Sovjet-Unie in 1991.

Vanwege de oorlog in Oekrane zijn de afgelopen maanden duizenden jonge Russen naar het buitenland uitgeweken. In het leger zijn daarnaast naar schatting tienduizenden Russische mannen om het leven gekomen. Demografen waarschuwden onlangs dat de gedeeltelijke mobilisatie, waarmee president Vladimir Poetin eind september driehonderdduizend reservisten onder de wapenen riep, een nieuwe dip voor de bevolkingsomvang zal veroorzaken.

-Rabia Al-Basri
pi_207281824
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]

Wil Putin zelf niet voor dokter Karbaat spelen?
pi_207281990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 14:39 schreef polderturk het volgende:
Vette beelden.

[ twitter ]
Maar niet anders dan gisteren. Dit is al een paar keer langsgekomen.
Ik geloof dat de kerstman er ook is neergestort.
twitter
pi_207282015
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Geloof me, het feit dat Janoekovitsj precies het tegenovergestelde deed van wat ie belooft had was reden genoeg voor die vlam in de pan in 2014.

Zo'n beetje heel die regio wil niks met Rusland meer te maken hebben, het volk was de invloed van Rusland gewoon zat en wilden naar Westerse standaarden gaan leven.
  woensdag 28 december 2022 @ 14:55:17 #295
6484 ExTec
pi_207282062
quote:

[..]

Goeie bron dude. Referenties naar sputnik news enzo :)
pi_207282102
quote:

[..]

*opent website* *leest deep state* *sluit pagina*
  woensdag 28 december 2022 @ 15:00:38 #297
6484 ExTec
pi_207282185
Wel weer jammer dat Rutte er niet bijstaat. Zonder Rutte immers geen PzH2000s.

pi_207282407
quote:

[..]

Ne kopt mensen waren al 80 jaar Russische overheersing beu. Toen dat nog ene keer leek te gaan gebeuren hebben ze ingegrepen.

Overigens apart dat ook jij met die bron aan komt zetten. Nooit van gehoord maar nu zie ik hem 2x op een dag.
pi_207283113
twitter
pi_207283197
93 en nog je steentje (kaarsje) bijdragen _O_

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')