SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is populistische retoriek.quote:
Hier gestopt met lezen. Er bestaat geen recht op lid zijn van de EU.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is populistische retoriek.
Tsjechi, Slowakije, Sloveni en Kroati hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland.
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.quote:
Die bronnen van @YoungDriller blijven echt hilarisch grappig. Al die onafhankelijk denkende accounts die wel ff laten zien wat de MSM verbergt. Goed initiatief hoor. Als ze tenminste echt objectief dingen zouden oprakelen die anders verborgen zouden blijven. En echt onderzoek deden. Zoals FTM of Bellingcat. Deze bronnen zijn van totaal doorgedraaide debielen die gewoon nablaten wat anderen zeggen en in hun bubbel past.quote:
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.quote:
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
Ja dat soort speculaties zag ik ook langskomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
Ja, meid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.
Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Ironisch. Dat wat je bereiken kunt aan de onderhandelingstafel staat in directe relatie met je prestaties en positie op het slagveld. Vandaar dat de Russen nu willen. Over 6 maanden zal hun onderhandelingspositie beduidend slechter zijn. Vandaar ook dat de Oekraners op dit moment berhaupt niet meer willen - ze hebben het momentum en gaan voor de win. And rightly so.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekrane de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
Is het geen Kadyrov-iaan met een zelfmoord vest?quote:
Lijkt nogal nep idd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar
[ twitter ]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?quote:
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:25 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ja, meid.
Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.
Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
De reis moet ergens van betaald worden. Wat schuift zoiets? 100 RUB per post ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dus Oekrane is geen corrupte fucked up society? Bijzonder dat mensen het hier beter denken te weten dan mensen daar.
quote:Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekrane ultimatum over geannexeerde regio's
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekrane de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekrane zijn militairen weghaalt uit de regio's.
Nos
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?
Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.
Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. M.a.w. de poster van die tweet vraagt zoch iets af.
Of je baalt gewoon omdat iemand je aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht. Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker.
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekrane ultimatum over geannexeerde regio's
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekrane de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekrane zijn militairen weghaalt uit de regio's.
wel in zijn trollen clubje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
RIPquote:
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.
goede postquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.
Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
Volgens mij proberen ze al 10 maanden het heft in eigen hand te nemen, het lukt alleen niet al te best.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:07 schreef Aether het volgende:
[..]
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen
Prima onderhandelingen, eh?
Goede post. Maar a.u.b. stop met happen. Voorzie het eenmalig van repliek, en laat het dan gaan. Vermoedelijk is het waanzinnige domheid f trollen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.
Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
Klinkt een beetje als mijn vrouw tegen de bloedjes.quote:
amen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar
[ twitter ]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.
Vermoeiend man
FOK! mss sein. Ook in Afrika.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
https://wnl.tv/2022/03/17(...)e-improviseren-niet/quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn we weer aan het verzinnen?
Videogame waardige intro met de heli de laag over komt.quote:
Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekrane pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.
Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:
[ twitter ]
[ twitter ]
Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Precies! Azov dead ahead. Ben je nou aan het denazificeren, of niet. Gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando.
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg dat ik jou van alle moddereters ook wel de leukste vind in deze draadjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Dat zou veronderstellen dat er iemand waarde hecht aan wat je hier ter berde brengtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg
Oh jee nazi'squote:Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:
[ twitter ]
[ twitter ]
Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog berhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
Hmm, selectief en onvolledig. Ik heb even gezocht, maar kan in jouw posthistorie zo geen enkel berichtje vinden waarin je Putin of Rusland bekritiseert. Kom doe eens je best en laat ons eens wat zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.
Ik heb geen last van emoties hoor. Ik zie een verdediger van extreemrechts fascisme, een hater van alles wat westers is en waar onze samenleving voor staat, moeite hebben met het feit dat hij genoemd wordt wat hij is, meer niet.quote:Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed?
Damn, ik speel de laatste weken Clear Sky weer vaak. (met de Last Fallout mod) .quote:
Lijkt me een prima post om elke keer als antwoord te gebruiken op de fanboys van Nazi-Rusland.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zowel Zelensky als zijn vrouw zijn vanuit hun ouderlijk huis Russisch sprekend maar weten de wappies veel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekrane pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.
Upgrade soldier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Alsof Zelensky daar in z'n eentje een experimentele versie van c&c generals heeft en zelfs tot op elke soldaat alles bepaalt.
Voor Zelensky hoop ik dat zijn vrouw er n is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is de precieze definitie van een " Zelenskypijper" eigenlijk?
Een russische bankrun is mogelijk, hoewel ik bijvoorbeeld nog niet genoeg informatie zie op de hashtag #runonrussianbanks.quote:
Op het laatst ziet het er een beetje uit als bossen in de Ardennen waar ze WW2 hebben gevochten.quote:
Meerdere:quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef TLC het volgende:
Er is weer een Russische oligarch 'per ongeluk' uit een hotelraam gevallen
https://www.bbc.com/news/world-europe-64101437
Het regent russen.quote:Reports in Russian media said Mr Antov, 65, had fallen from a window at the hotel in the city of Rayagada on Sunday. Another member of his four-strong Russian group, Vladimir Budanov, died at the hotel on Friday.
Hoe combat effective zijn die veroordeelde gevangenen denk je? Serieuze vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog berhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.
Dus ja, dit ff de nekslag geven betaalt zich prima uit
nul niks, puur als kogelopvang fungeren diequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe combat effective zijn die veroordeelde gevangenen denk je? Serieuze vraag
Naderend tot niet, maar zolang er contract wagner (itt criminelen) achterstaan, die dreigen je af te schieten, blijven ze blijkbaar wel komen. Dat is, tot de gevangenissen leeg zijn, en schijnt dat 25% van de gevangenis populatie er al doorheen is gedraaid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt wel een epidemie. Hoe vaak vallen mensen in de regel nou helemaal uit ramen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef TLC het volgende:
Er is weer een Russische oligarch 'per ongeluk' uit een hotelraam gevallen
https://www.bbc.com/news/world-europe-64101437
Misschien tijd dat Isral ook wapens naar Ukraine gaat sturen. Die hebben vast nog wel wat leuk speelgoed.quote:
Die hebben vast nog wel wat Merkava's over. Die zouden ze goed kunnen gebruiken in UA..quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien tijd dat Isral ook wapens naar Ukraine gaat sturen. Die hebben vast nog wel wat leuk speelgoed.
Stelling: als mevr. Nabiullina het veld ruimt gaan de geldpersen full speed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Een russische bankrun is mogelijk, hoewel ik bijvoorbeeld nog niet genoeg informatie zie op de hashtag #runonrussianbanks.
Het is wel zo dat de russische banken in absolute crisis mode zitten. Alleen vandaag al werd de 8e (?) bank van rusland overgenomen door de VTB Bank, een bank die voor 90% in bezit is van de russische staat.
Ik kan geen lijst maken van acquisities, maar de hele bankensector is bezig op te houden te bestaan. Alles wordt geconsolideerd in IIRC 2 banken, die onder controle van het Kremlin staan.
Kunnen we vanuit het westen niet zo'n bankrun extra opstoken op Russische social media? Lijkt mij mooi als Moskou massaal naar de pinautomaat gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Een russische bankrun is mogelijk, hoewel ik bijvoorbeeld nog niet genoeg informatie zie op de hashtag #runonrussianbanks.
Het is wel zo dat de russische banken in absolute crisis mode zitten. Alleen vandaag al werd de 8e (?) bank van rusland overgenomen door de VTB Bank, een bank die voor 90% in bezit is van de russische staat.
Ik kan geen lijst maken van acquisities, maar de hele bankensector is bezig op te houden te bestaan. Alles wordt geconsolideerd in IIRC 2 banken, die onder controle van het Kremlin staan.
Voor het verkrachten en plunderen zijn ze vast handig !quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
"fell off a cliff while hiking to Achipse Fortress"quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef oheng het volgende:
Hier even een lijstje van Oligarchen die mysterieus om het leven zijn gekomen.
Tja, zodra het onkruid erg begint te woekeren kijk je niet zou nauw meer naar de plantjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:06 schreef polderturk het volgende:
Zoals je kan zien is er een stuk bos weggevaagd. Zonde van het stukje bos.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kunnen we vanuit het westen niet zo'n bankrun extra opstoken op Russische social media? Lijkt mij mooi als Moskou massaal naar de pinautomaat gaatLaat het maar lekker onrustig worden daar.
quote:
Lijkt mij een mooi klusje voor westerse geheime diensten. Het Russische banksysteem opblazen. Ik zou zeggen, miljarden valse roebels in omloop brengen daar en geldautomaten leegtrekken.quote:
Overigens vraag ik mij al jaren af waarom dat niet gedaan wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi klusje voor westerse geheime diensten. Het Russische banksysteem opblazen. Ik zou zeggen, miljarden valse roebels in omloop brengen daar en geldautomaten leegtrekken.
Kan, kan.... Sowieso is de geldpers aanzetten enige manier om het budget sluitend te krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Stelling: als mevr. Nabiullina het veld ruimt gaan de geldpersen full speed.
Want mevrouw heeft/had een redelijk goede reputatie in Centrale Banken-land, en zij zelf zou nooit de geldpersen aanzetten, omdat ze weet wat de consequenties zijn. En als ze dan bij voortduring niet luistert naar de tsaar, moet ze weg, voor een paladijn die wel doet wat de tsaar zegt.
Zie de hashtag #runonrussianbanksquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kunnen we vanuit het westen niet zo'n bankrun extra opstoken op Russische social media? Lijkt mij mooi als Moskou massaal naar de pinautomaat gaatLaat het maar lekker onrustig worden daar.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Zie meerdere filmpjes van agressieve Russen voor de ingang van banken. GENOT.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is logistiek heel lastig. N-Korea vervalst ook dollars, algemeen bekend, maar ook dat zet geen zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi klusje voor westerse geheime diensten. Het Russische banksysteem opblazen. Ik zou zeggen, miljarden valse roebels in omloop brengen daar en geldautomaten leegtrekken.
Met wie praat ie? Stalin?quote:
Beesten zijn hetquote:’Privleger Poetin schiet familie van 8 door hoofd’
In het bezette dorp Makijivka, in de regio Loehansk in het oosten van Oekrane, hebben mannen een familie van acht beroofd en gedood, onder wie vier kinderen. Volgens Russische en Oekraense media zijn ze door hun hoofd geschoten.
Tijdens de overval zou er contant geld, mobiele telefoons, en een auto meegenomen zijn.
Volgens het Russisch persbureau Tass zijn er drie verdachten gearresteerd. Ze zouden behoren tot het huurlingenbedrijf Wagner Group, ook wel bekend als het privleger van Poetin, zo schrijven Oekraense media. De groep rekruteert al langer nieuwe leden in Russische gevangenissen.
De vier kinderen hadden een leeftijd tussen de n en negen jaar oud. Wie de andere vier slachtoffers zijn, is onbekend. De lokale autoriteiten doen onderzoek naar de moord.
Nazi Duitsland had dacht ik ook zo'n project om nep Ponden in het VK te verspreiden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is logistiek heel lastig. N-Korea vervalst ook dollars, algemeen bekend, maar ook dat zet geen zoden aan de dijk
Op dit punt is het denk' handig om het geluid van bankrun te versterken. En behalve dat het grappig is, werkt het ook nog. Meneer Lakeman lukte het immers om een bankrun op DSB te veroorzaken.
Moeten de Oekraense babushkas toch nog meer zonnebloem pitten uitdelen aan Russische soldaten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, zodra het onkruid erg begint te woekeren kijk je niet zou nauw meer naar de plantjes.
Zal hem dus niet echt meevallenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef polderturk het volgende:
De verbranding valt mee. Hij heeft wel veel pijn.
[ twitter ]
En blind.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zal hem dus niet echt meevallen
Isral zou al heel nuttig bezig zijn door Iran te dwarsbomen. Dan hoeven ze niet eens ruzie te hoeven krijgen met Putin.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:49 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien tijd dat Isral ook wapens naar Ukraine gaat sturen. Die hebben vast nog wel wat leuk speelgoed.
Ik zie weld at de regios in deze lijst wel benoemd worden in ieder geval http://en.kremlin.ru/catalog/regionsquote:
Valt mij mee dat ze niet verkracht zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Beesten zijn het
Een baby doodschieten. Ik heb er niet eens woorden voor hoe walgelijk dat is.
De Wagner ¨vrijwilligers¨ zijn de ergste gevangenen die bestaan , dus die gaan gewoon door met moorden en plunderen , ook als ze terug in Rusland zijn, want dat zal er wel achter zitten, die zijn op de vlucht naar de vrijheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Beesten zijn het
geen tijd voorquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze niet verkracht zijn.
Slechte moraal, hadden ze in het begin minder last van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze niet verkracht zijn.
Dat soort beesten gun ik wel een sledgehammer behandeling.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Wagner ¨vrijwilligers¨ zijn de ergste gevangenen die bestaan , dus die gaan gewoon door met moorden en plunderen , ook als ze terug in Rusland zijn, want dat zal er wel achter zitten, die zijn op de vlucht naar de vrijheid
Die zijn klaar met oorlogje spelen voor Poetin \
[..]
geen tijd voor
Dit gaat natuurlijk wel op tafel komen. Vroeg of laat. Het Putinregime gaat hiervoor moeten boeten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat soort beesten gun ik wel een sledgehammer behandeling.
Het was toch als met zo'n zelfde soort drone als vorige keer? Als er zoveel meer schade is als toen dan hebben ze er meerdere gestuurd of een grotere explosievenlading erin gedouwd (als dat uberhaupt kan)? Of je moet net mazzel hebben dat ze veel vliegtuigen vlak bij elkaar hebben geparkeerd en er een groep mensen samen is op het moment van inslag. Op de filmpjes van camera's zag je meen ik 1 grote explosie en niet meerdere.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mits waar is dat toch wel knap van Oekrane.
Ik heb een waarde van 90% slachtoffers onder wagners gehoord, dus veel zullen het er niet zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Wagner ¨vrijwilligers¨ zijn de ergste gevangenen die bestaan , dus die gaan gewoon door met moorden en plunderen , ook als ze terug in Rusland zijn, want dat zal er wel achter zitten, die zijn op de vlucht naar de vrijheid
[..]
geen tijd voor
Paniek weet ik niet, maar er is wel absolute verwarring achter de schermen. Dat zie je in de continue stroom van radicale beleidswijzingen. Maar zie ook je goed terugkomen in de russische media, er is nu een extreme vorm van projectie (psychologie) gaande. De brand op het russische vliegdekschip 2 weken geleden? Nu berichten de russische media over problemen bij het Britse vliegdekschip.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk wel op tafel komen. Vroeg of laat. Het Putinregime gaat hiervoor moeten boeten.
De Telegraaf heeft vandaag een aantal artikelen over Putin en de Russen die in paniek zouden zijn. Maar het zit allemaal achter een betaalmuur.
De problemen in Rusland zelf beginnen nu wel een beetje toe te nemen, volgens mij gaat de berichtgeving nu vooral daar over.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Wel bijzonder dat het op Twitter lijkt alsof Rusland finaal het land uit geknald wordt terwijl het feitelijk nog steeds gewoon een patstelling is.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Hyperdude het volgende:
T80 met extra John Deere bepantsering.
[ afbeelding ]
Het lijkt toch al zeker een half jaar zo? Met een beetje gezond verstand kan je berichtgeving best aardig interpreteren. Van de ene kant weet je dat 90% totale uit verband gedrukte verzinsels zijn en is de rest nogal overtrokken gebracht (met een kern van waarheid). De andere kant op is 90% ietwat overtrokken gebracht en 10% complete bullshit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Wel bijzonder dat het op Twitter lijkt alsof Rusland finaal het land uit geknald wordt terwijl het feitelijk nog steeds gewoon een patstelling is.
In het begin had ik ook wel medelijden met de Russen die naar het front gedwongen werden maar nu heb ik zoiets van hoe meer dode Russen hoe eerder die ellende stopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Beesten zijn het
Dat lijkt omdat de hoeveelheden Russen die je momenteel voorbij ziet komen en om zeep worden geholpen rondom Bakhmut waarschijnlijk gewoon echt heel groot is. Maar ja, wat wil je met 90% kans op overlijden als Russiche soldaat/Wagneriaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Contragewicht als pantserquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
John Deere is een betere keuze dan Massey-Ferguson of Case.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
IJzersterk betoog. Het zal wel weer aanmeldingen binnenstromen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Slayage het volgende:
Overtuigend verhaal om te dienen als kanonnenvoer in Oekrane[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik krijg er gewoon zin in als ik dat zo hoor! Jammer dat wij niet in oorlog zijn, nu zal ik wel stikken in een oliebol of zo komend weekend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
IJzersterk betoog. Het zal wel weer aanmeldingen binnenstromen.
Als je nou geen oliebol koopt kan je er ook niet in stikkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er gewoon zin in als ik dat zo hoor! Jammer dat wij niet in oorlog zijn, nu zal ik wel stikken in een oliebol of zo komend weekend.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je nou geen oliebol koopt kan je er ook niet in stikken
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat die Wagner lui eenzelfde behandeling krijgen als ze die te pakken krijgen. Niet gevangen nemen, gewoon ter plekke zonder genade executeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Beesten zijn het
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:59 schreef kevinrsd het volgende:
'Mooie' docuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuile kut Russen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Niet dus. Alsof die alleen extreme moordenaars etc uit extra bewaakte gevangenissen halen. Iedere oetlul met een strafblad die liever geld wil verdienen dan wegrotten kan zich aanmelden en vele doen dat ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
geen tijd voor
Sterke maag hebben die Oekrainse soldaten inmiddels.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:00 schreef polderturk het volgende:
Ik ben bang dat ibuprofen niet gaat werken
NSFW
[ twitter ]
hoezo klik ik op bekijken en waarom post je ditquote:
Escalatie!!1!quote:
de meeste van die sukkels zijn weggemaaid, overigen gaan een auto stelen schieten de majoor dood en gaan er vandoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb een waarde van 90% slachtoffers onder wagners gehoord, dus veel zullen het er niet zijn.
Ze heeft de koude oorlog nog meegemaakt. Ziet er goed uit voor 40 jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn moeder wacht op hem om hout te halen voor de kachel
zal koud worden deze winter voor babushka
[ afbeelding ]
Aquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ze heeft de koude oorlog nog meegemaakt. Ziet er goed uit voor 40 jaar
quote:s of January 1, 2022, retirees in Russia received a gross pension of approximately 16.9 thousand Russian rubles on average, or 259 U.S. dollars per month at the exchange rate as of May 5, 2022.5 May 2022
quote:Deen denkt dat Rusland en Oekrane eerst nog gaan proberen om successen te boeken op het slagveld voordat ze plaatsnemen aan de onderhandelingstafel. "Dat is een manier om de ander tot concessies te dwingen." De Oost-Europa-deskundige denkt daarom dat het conflict nog ten minste maanden gaat duren.
Dan mag hij het voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Slayage het volgende:
Overtuigend verhaal om te dienen als kanonnenvoer in Oekrane[ twitter ]
Het zijn doorgaans alleen de langggestraften die gemotiveerd zullen zijn om Wagner te joinen. Als je een gevangenisstraf hebt van een x aantal maanden, zul je niet snel Wagner joinen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet dus. Alsof die alleen extreme moordenaars etc uit extra bewaakte gevangenissen halen. Iedere oetlul met een strafblad die liever geld wil verdienen dan wegrotten kan zich aanmelden en vele doen dat ook.
Yep.quote:
En wat wil je hiermee zeggen?quote:
Een van die kamikaze drones had low battery vlak voordat hij insloeg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef Slayage het volgende:
Toffe kamikaze drone strike compilation [ twitter ]
"Ja, maar Duitsers deden ook goede dingen"quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Het kan me geen flikker schelen wie aan Oekranse kant meevecht. Rusland voert een genocidale oorlog waarbij ze de Oekranse identiteit willen wegvagen.
Nazis die Nazis bestrijden in bakhmutquote:
Het is wel elke keer dezelfde gast die ze hier mee spotten. Maanden geleden hadden we een discussie (toen hadtie een zwart embleem met twee van die stokgranaten ergens opgeplakt) of het onwetendheid zou zijn. Is nu wel duidelijk dat dat niet zo is.quote:
Nee, dat zegt ie volgens mij niet. Komt niet een beetje van in de buurt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Ja, maar Duitsers deden ook goede dingen"
Is equivalent aan wat je zegt.
Voor de 4000ste keer. Dat is Igor Girkin nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Ben je ook wel dom hoor om met zoiets te gaan lopen, vechten en filmen als je weet dat de Russen dat als slagstok gaan gebruiken om dit geweld goed te praten. Maar wel ook weer typisch dat iemand als Igor Girkin hiermee komt. Je hebt ten minste 300 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
Dude...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Ben je ook wel dom hoor om met zoiets te gaan lopen, vechten en filmen als je weet dat de Russen dat als slagstok gaan gebruiken om dit geweld goed te praten. Maar wel ook weer typisch dat iemand als Igor Girkin hiermee komt. Je hebt ten minste 300 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
Wat een dom argument. In ieder leger in de wereld zitten Nazis. Ook in het Nederlandse leger. In een land waar een deel van de bevolking Nazi is, ontkom je er niet aan dat er Nazis in het leger zitten. Ook in het Russische leger zitten Nazis. Ik heb er genoeg fotos van gezien. Het hele leger van Rusland is het pure kwaad. Ze voeren een genocidale oorlog met als doel het wegvagen van de Oekranse identiteit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Ja, maar Duitsers deden ook goede dingen"
Is equivalent aan wat je zegt.
De Oekranse overheid ziet hen overduidelijk als een noodzakelijke kwaad tegen de Russen. Zeg maar hoe de Oekraners zoals bandera de Nazis zagen als een macht om tegen de Sovjets te gebruiken. Wat vanuit een politiek volkomen logisch is. Zoals Churchill zei, "als Hitler de hell zou binnenvallen dan zou ik een goed gesprek hebben met de duivel" maar het is uiteraard niet handig voor de pr, omdat dit soort beelden de Russische propaganda machine voert en mensen in het westen beginnen te twijfelen of het welmzo verstandig is om oekrine te backen. Maarja probeer dat Nazis maar uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is wel elke keer dezelfde gast die ze hier mee spotten. Maanden geleden hadden we een discussie (toen hadtie een zwart embleem met twee van die stokgranaten ergens opgeplakt) of het onwetendheid zou zijn. Is nu wel duidelijk dat dat niet zo is.
Wel apart dat ze zo een koekwaus filmpjes online laat zetten.
Maar goed, als ie hiervoor een massa Russen hemelt, a la. En na de oorlog goed in de gaten houden en pogen normale denkbeelden bij te brengen.
Nazis in het Russische leger is geen probleem voor jou. Alleen Nazis in het Oekranse leger is een probleem voor jou.quote:
Een mislukte poging tot leuk zijn gaat je lidmaatschap van de Nazi-Rusland fanclub niet veranderen hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei toch, de Russen zijn fout.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Een mislukte poging tot leuk zijn gaat je lidmaatschap van de Nazi-Rusland fanclub niet veranderen hoor.
Iedereen wist al dat dit je gedachtengoed is hoor.quote:
Doe eens normaal joh met je nazi'squote:Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat een dom argument. In ieder leger in de wereld zitten Nazis. Ook in het Nederlandse leger. In een land waar een deel van de bevolking Nazi is, ontkom je er niet aan dat er Nazis in het leger zitten. Ook in het Russische leger zitten Nazis. Ik heb er genoeg fotos van gezien. Het hele leger van Rusland is het pure kwaad. Ze voeren een genocidale oorlog met als doel het wegvagen van de Oekranse identiteit.
Dus de Oekraners zijn de goodguys.
Rusland is Oekrane binnengevallen. Middels filtratiekampen hebben Russen de pro-Oekranse bevolking gedeporteerd. Volgens de definitie is dit GENOCIDE. ZOEK MAAR OP.
Met de semantische groetjes van de ruskies van hier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Beesten zijn het
Ja, dat is precies wat ik zeg. Oekrane heeft niet bepaald de luxe om tegen een schijnbaar erg goeie soldaat (hij overleeft al een maand of 10 ogenschijnlijk in de frontlinies) te zeggen, "euy, die patches van je. Kunnen echt niet, ga maar terug naar huis".quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Oekranse overheid ziet hen overduidelijk als een noodzakelijke kwaad tegen de Russen. Zeg maar hoe de Oekraners zoals bandera de Nazis zagen als een macht om tegen de Sovjets te gebruiken. Wat vanuit een politiek volkomen logisch is. Zoals Churchill zei, "als Hitler de hell zou binnenvallen dan zou ik een goed gesprek hebben met de duivel" maar het is uiteraard niet handig voor de pr, omdat dit soort beelden de Russische propaganda machine voert en mensen in het westen beginnen te twijfelen of het welmzo verstandig is om oekrine te backen. Maarja probeer dat Nazis maar uit te leggen.
Beetje domme post. Maar da witte zelluf ok wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Nazi’s zijn weer helemaal in, Russen zijn nu de foute jongens.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beetje domme post. Maar da witte zelluf ok wel.
Je suggereert hiermee dat Oekrane bestaat uit nazi's, terwijl de echte nazi's (lees: kwaadaardig tuig) toch echt voornamelijk bij de Russen te vinden is. Wat zit er toch in dat hoofd van jou..zaagsel vermengd met gif ofzo. Maar goed, persoonlijke aanval mag niet geloof ik 🤣quote:Op woensdag 28 december 2022 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.![]()
Mensen krijgen kortsluiting van hun zwart/wit denken:
Mischien zijn Z Russen EN nazi’s wel kut. Dat kan ook h?
quote:Poetin: vanaf februari geen ruwe olie meer voor landen met prijsplafond
https://nos.nl/liveblog/2(...)een-onderhandelingen
Landen die een prijsplafond op Russische olie hebben ingesteld krijgen vanaf 1 februari geen ruwe olie meer. Dat heeft president Poetin besloten als reactie op de prijsmaatregel die begin deze maand werd ingesteld door de G7 en Australi. Zijn decreet werd gepubliceerd op de website van het Kremlin, en werd omschreven als reactie op "acties die onvriendelijk zijn en in strijd zijn met het internationaal recht".
quote:acties die onvriendelijk zijn en in strijd zijn met het internationaal recht
Je vergeet een belangrijk stukje uit de tekst:quote:
quote:
Zowel Rusland als Oekrane hebben een traditie van white supremacy/nazisme. Niet alleen Rusland.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je suggereert hiermee dat Oekrane bestaat uit nazi's, terwijl de echte nazi's (lees: kwaadaardig tuig) toch echt voornamelijk bij de Russen te vinden is. Wat zit er toch in dat hoofd van jou..zaagsel vermengd met gif ofzo. Maar goed, persoonlijke aanval mag niet geloof ik 🤣
Dat hele narratief rond nazi's is afkomstig van Rusland, het is een compleet debiele discussie. Waar het echt over zou moeten gaan is dat Rusland een soevrein land is binnengevallen en dat zij zichzelf als beesten gedragen. Dat gelul over wel of geen nazi is flauwekul die is geplant in de hoofdjes van simpele kwaadaardige zielen die er maar al te graag in geloven.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zowel Rusland als Oekrane hebben een traditie van white supremacy/nazisme. Niet alleen Rusland.
Je bent ook zo heerlijk rebels he?quote:Op maandag 26 december 2022 20:49 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Het is wel ander geluid dan de reguliere klaartrekken-op-stervende-dienstplichtichtige-Russen circle jerk die hier normaal gaande is.
Maar goed, jij rouwt niet serieus om deze doden. Of de 100k voor hen. Het is het namelijk allemaal waard. Alles om de boze gevaarlijke Russische beer te vernederen!
Enzo.
Geef eens inhoudelijke argumenten die het acceptabel maken dat Rusland Oekraene is binnengevallen. En met inhoudelijk bedoel ik niet argumenten gebaseerd op een selectief stukje geschiedenis zoals Putin dit probeerde, want met die argumentatie zou Nederland Belgi ook mogen annexeren. Nee, echt gefundeerde inhoudelijke argumenten die laten zien dat Oekraene niet mag bestaan.quote:Alles om de boze gevaarlijke Russische beer te vernederen!
Kap eens met Poetins propaganda herhalen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zowel Rusland als Oekrane hebben een traditie van white supremacy/nazisme. Niet alleen Rusland.
Dat is geen propaganda. Je voelt je er gewoon ongemakkelijk bij dus ga je schreeuwen. Zoek het op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Kap eens met Poetins propaganda herhalen.
Jij voelt je blijkbaar niet ongemakkelijk bij het downplayen van de acties van Nazi-Rusland.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is geen propaganda. Je voelt je er gewoon ongemakkelijk bij dus ga je schreeuwen. Zoek het op zou ik zeggen.
Net als Polen en Oost Duitsland, de oorsprong ligt bij de sovjetuniequote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
quote:https://www.kp.ru/online/news/5075617/?from=smm
Kadyrov: De strijdkrachten compenseren hun zware verliezen met ongetrainde rekruten
Het hoofd van Tsjetsjeni zei dat er steeds minder Oekraners bereid zijn zich tegen de Russische troepen te verzetten
Maria PAVLOV
Kadyrov zei dat het bevel over de strijdkrachten van Oekrane enorme verliezen compenseert met onvoorbereide rekruten.
Foto: Vladimir VELENGURIN
Het Oekraense commando heeft geen tijd om rekruten goed op te leiden en compenseert de enorme verliezen van de strijdkrachten van Oekrane met ongetrainde strijders.
Dit werd verteld door het hoofd van de Tsjetsjeense Republiek Ramzan Kadyrov.
"Onze vijand lijdt zware verliezen aan mankracht en uitrusting, de rest is gewoon gedemoraliseerd.
Als gevolg daarvan probeert het Oekraense commando de verliezen goed te maken met onvoorbereide rekruten die niet echt weten hoe ze wapens in hun handen moeten houden", schreef Kadyrov in zijn Telegram op dinsdag 27 december.
Het hoofd van Tsjetsjeni merkte op dat in dergelijke omstandigheden de verliezen van de strijdkrachten van Oekrane nog groter worden en dat het aantal bereidwilligen om weerstand te bieden aan de Russische troepen afneemt.
Een Oekraense militair die zich eerder had overgegeven, vertelde hoe de strijdkrachten van Oekrane soldaten zonder voedsel, water en wapens in posities wierpen met het bevel om te 'verdedigen'. Details hier op KP.RU.
Ook klaagde een gevangengenomen soldaat van de strijdkrachten van Oekrane over slechte training in Groot-Brittanni en zei dat deze zwakker bleek te zijn dan in Oekrane.![]()
![]()
![]()
![]()
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5075617/
Het is gewoon de waarheid jonguh. Geef het nog een paar maanden en dan rijden de Russische tanks door Amsterdam en in de zomer wordt Washington bevrijd van de Nazi's of zo iets in de parallelle realiteit van de Russenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Net als Polen en Oost Duitsland, de oorsprong ligt bij de sovjetunie
Wat is dit nu weer voor Bullshit van Kadiyrov, issie weer aanhet spiegelen ??
[..]
Oekrane:quote:Op woensdag 28 december 2022 09:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is geen propaganda. Je voelt je er gewoon ongemakkelijk bij dus ga je schreeuwen. Zoek het op zou ik zeggen.
Nazi ideeen heb je overal , ook de proudboys hangen zich vol met hakenkrijzen, Trump is niet veel anders dan Poetinquote:Op woensdag 28 december 2022 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oekrane:
https://www.google.com/search?q=nazisme+oekraine+2022(grappig, gaat vooral over de Russen die Oekrane weg zetten als Nazis en waarom ze dat doen).
Maar kijk eens de resultaten als je Nederland erbij zet:
https://www.google.com/search?q=nazisme+nederland
(Wist je dat in Nederland er gewoon een huis op funda geflikkerd wordt vol met hakenkruizen en een kopie van het hek uit Buchenwald?)
Of Duitsland:
https://www.google.com/search?q=nazisme+duitsland+2022
Of Belgie:
https://www.google.com/search?q=nazisme+belgie+2022
Punt is en blijft, de enige partij in deze hele oorlog die over Nazi's blijft roepen, zijn de Russen en haar aanhangers. Ik heb nog nooit iemand anders horen roepen, de Russen zijn Nazi's! Alleen "Kijk eens naar het nazisme in Rusland voordat je zoiets roept over Oekrane."
waarheid heeft vele vormenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:59 schreef bleiblei het volgende:
Dus, de Russen vallen een land binnen, want het zijn allemaal Nazi's. Terwijl het aangetoond in relatieve zin best meevalt daar in Oekrane. Waarom zou je dat narratief dan blijven herhalen als je er"neutraal"
in staat?
Hell, zelfs de Russen hebben die bullshit van hun propagandalijst geschrapt omdat ze weten dat het geen effect meer heeft.
quote:And yet, the former cook of Zelensky, known for his crimes, travels to Ukrainian prisons and gathers rapists, murderers and thieves into his PMC to participate in the war, promising them weapons, profit, impunity and freedom.
8:28 AM Dec 28, 2022
Het is vooral een volstrekt nutteloze discussie; in de grotemensenwereld interesseren die WO II-achtige patches nl. he-le-maal niemand.quote:
Dat nazi gezwam leidt alleen maar af.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het is vooral een volstrekt nutteloze discussie; in de grotemensenwereld interesseren die WO II-achtige patches nl. he-le-maal niemand.
Dat hebben we gedaan. Conclusie: Vooral Russisch narratief. Nazisme is nooit een echt probleem geweest in Oekraine. Niet groter dan in Duitsland nu en/of Nederland, waar stormfront ook actief is.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig significante ontwikkelingen. Het wachten is nu op Rusland dat militair en economisch door z’n hoeven zakt. Daar gaan we nog het nodige plezier aan beleven.quote:
Klootzakken heb je in alle kleuren. Maar in Rusland is iedereen die niet 1:1 de genocidale retoriek van het regime en haar handpoppen napapegaait per definitie een nazi. Alsof zo’n term dan nog enige waarde heeftquote:Op woensdag 28 december 2022 10:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat hebben we gedaan. Conclusie: Vooral Russisch narratief. Nazisme is nooit een echt probleem geweest in Oekraine. Niet groter dan in Duitsland nu en/of Nederland, waar stormfront ook actief is.
Damn, soms geven de Russen zelf een mooi inkijkje in hun eigen keuken. Alles wat ze zeggen is gespiegeld, dus dit is exact de werkelijkheid voor de Russen: Zware verliezen aan mankracht en uitrusting, zwaar gedemoralizeerd en de training die al die tienduizenden nieuwe recruten in Wit-rusland krijgen is bijkans nog slechter dan in Rusland zelf.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Net als Polen en Oost Duitsland, de oorsprong ligt bij de sovjetunie
Wat is dit nu weer voor Bullshit van Kadyrov, issie weer aan het spiegelen ??
Of worden zijn woorden omgedraaid ??
[..]
Oostenrijk ook wel dacht ik. Maar dat is een wat minder invloedrijk land natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat hebben we gedaan. Conclusie: Vooral Russisch narratief. Nazisme is nooit een echt probleem geweest in Oekraine. Niet groter dan in Duitsland nu en/of Nederland, waar stormfront ook actief is.
Er zijn 3 landen waarin het nazi-probleem echt relatief groot is omdat er heel veel militante nazi's/rechts-extremisten rondlopen: Rusland, Duitsland en de VS.
Denazificatie....quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Het kan me geen flikker schelen wie aan Oekranse kant meevecht. Rusland voert een genocidale oorlog waarbij ze de Oekranse identiteit willen wegvagen.
Ik stem voor De Muur.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat nazi gezwam leidt alleen maar af.
De realiteit is dat Rusland is veranderd in een paria, en de Russen de komende decennia fucked zijn dankzij het misdadige regime dat ze zelf in het zadel hebben geholpen.
Het is ook elke keer hetzelfde verhaal. Als Putin tegen de muur gaat krijg je 10 jaar chaos en daarna kiezen ze de volgende dictator. Rinse and repeat.
Zonder regime change zie ik ook geen verandering, en met regime change moeten we het ook nog maar zien. Na dat WK en de OS hadden ze zo veel potentieel. Alles weggegooid vanwege een genocidale veroveringsoorlog die ze ook nog eens niet kunnen winnen
Ik voor een Balthasar Gerards behandelingquote:
En het beperkt zich niet alleen tot die twee landen, ook in Landen als Polen, Hongarije en Bulgarije viert racisme hoogtij.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Weleens de kroeg bezocht op 20 minuten rijden van Amsterdam, iets meer de provincie in dus. Het eerste wat ik daar te horen kreeg "ja negers, die moeten we hier niet". Om maar niet te beginnen over wat ik hier af en toe om mij heen hoor in de kantine op werk.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
En het beperkt zich niet alleen tot die twee landen, ook in Landen als Polen, Hongarije en Bulgarije viert racisme hoogtij.
Oh ja van dat soort figuren zal je overal wel tegenkomen, alleen kan ik me wedstrijden herinneren van Nederlandse clubs die uit speelden in die oostbloklanden, en telkens als er een donkere speler de bal had, zat het hele stadion te fluiten en achterlijk te joelen. En niet een enkel groepje, maar letterlijk het hele stadion, en die fase zijn wij toch wel gepasseerd hier.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Weleens de kroeg bezocht op 20 minuten rijden van Amsterdam, iets meer de provincie in dus. Het eerste wat ik daar te horen kreeg "ja negers, die moeten we hier niet". Om maar niet te beginnen over wat ik hier af en toe om mij heen hoor in de kantine op werk.
Dat klopt ook helemaal wat je daar zegt, allemaal FvD volk en Nexiteers.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:18 schreef Breekfast het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat degenen die zich druk maken over Nazi's in Oekrane dezelfde lieden zijn die in eigen land waarschijnlijk Forum voor Democratie aanhangers zijn?
Mweh, ik steun uit morele overwegingen UA. Niet omdat ik de overtuiging heb dan onze veiligheid bij het niet steunen in het geding.quote:
Mag van mij in de OP.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Zullen we met de Putin-puppies het volgende afspreken?
1. Ook in het Oekranse leger zitten ongetwijfeld onfrisse elementen
2. Zelensky is niet Jezus Christus en ook geen heilige
3. Oekrane is niet het paradijs, toen niet, nu niet, nooit niet
4. Oekrane kent ook extreemrechtse partijen en elementen
5. Oekrane is van oudsher best corrupt
6. In het Oekranse leger vechten ongetwijfeld onfrisse buitenlandse figuren mee
7. Oekrane is geen lid van NATO of EU, voor de oorlog was daar geen sprake van
Nu we deze feiten hebben vastgesteld hoeven we het daar nooit meer over te hebben en kunnen we terug naar de kern van deze oorlog, namelijk een agressief fascistisch land (Rusland) wat een niet agressieve democratie (Oekrane) binnenvalt, gebieden probeert te annexeren en oorlogsmisdaden op grote schaal pleegt.
Deze daad van agressie is niet uitgelokt, kent geen rechtvaardiging en past binnen het patroon van Putin om de voormalige sovjetrepublieken en kolonin niet als zelfstandige autonome landen te erkennen, maar te beschouwen als zijn eigen achtertuin waarmee hij kan doen en laten wat hij wil.
Wanneer we het ook daarover eens zijn, hoeven we alleen nog maar te discussiren over wat deze situatie voor ons betekent, of wij ook gevaar lopen, of we wel of niet moeten helpen, hoe dan en hoeveel dan en wat daarvan de consequenties (kunnen) zijn. Over nazi’s, corruptie, hoe goed of slecht Oekrane/Zelensky toch wel niet zijn of andere vormen van afleiding hoeven we het nooit meer te hebben, die hebben namelijk nul/noppes/nada met deze oorlog te maken.
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Nu we deze feiten hebben vastgesteld hoeven we het daar nooit meer over te hebben en kunnen we terug naar de kern van deze oorlog, namelijk een agressief fascistisch land (Rusland) wat een niet agressieve democratie (Oekrane) binnenvalt, gebieden probeert te annexeren en oorlogsmisdaden op grote schaal pleegt.
Deze daad van agressie is niet uitgelokt, kent geen rechtvaardiging en past binnen het patroon van Putin om de voormalige sovjetrepublieken en kolonin niet als zelfstandige autonome landen te erkennen, maar te beschouwen als zijn eigen achtertuin waarmee hij kan doen en laten wat hij wil.
Wanneer we het ook daarover eens zijn, hoeven we alleen nog maar te discussiren over wat deze situatie voor ons betekent, of wij ook gevaar lopen, of we wel of niet moeten helpen, hoe dan en hoeveel dan en wat daarvan de consequenties (kunnen) zijn. Over nazi’s, corruptie, hoe goed of slecht Oekrane/Zelensky toch wel niet zijn of andere vormen van afleiding hoeven we het nooit meer te hebben, die hebben namelijk nul/noppes/nada met deze oorlog te maken.
Eens.....op punt 2 na uiteraard.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat is nogal een subjectief statement.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Deze daad van agressie is niet uitgelokt
als het uitgelokt was, dan zou Oekraine allang lid van de NATO zijn gewordenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is nogal een subjectief statement.
die democratische overwinning was prachtig en bijna was dat in Wit Rusland ook gebeurt, tot Putin zijn gevechtsvliegtuigen stuurdequote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
Maargoed, van Baalen en die gevaarlijke gek van een Verhofstadt zijn het vast met je eens hoor.
Oh je bedoelt zoals Polen de inval door nazi-Duitsland heeft uitgelokt? Zoiets bedoel je dan toch? Gewoon om de vergelijking even in perspectief te plaatsen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Oh? Heeft Oekrane na dat bezoek een inval in Rusland gepleegd of zich anderszins agressief richting Rusland gedragen? Vertel jongen, welke acties van Oekrane rechtvaardigen deze inval en bezetting?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
Maargoed, van Baalen en die gevaarlijke gek van een Verhofstadt zijn het vast met je eens hoor.
Wat zit je dom te zeiken? Prijs van gas en aan de pomp is alweer omlaag gegaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat die twee zo op een voetstuk worden geplaatst. Eentje is er al dood en ze hadden/hebben beide het charisma van een grindtegel.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
1420 was laatst op de straten van Moskou, de meeste Russen daar zeggen dat ze in een absolute democratie leven. Al is de werkelijkheid natuurlijk andersquote:Op woensdag 28 december 2022 12:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die democratische overwinning was prachtig en bijna was dat in Wit Rusland ook gebeurt, tot Putin zijn gevechtsvliegtuigen stuurde
Putin haat democratie
Democraat is in Rusland dan ook een scheldwoord,
Iets met korte rokjes enzoquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Het constante liegen over hoe fantastisch het gaat is nog in full swing:quote:The Russian army is experiencing a serious shortage of ammunition against the backdrop of active supplies of ammunition to our enemy, this problem is turning from serious to critical. If nothing changes, in the near future the enemy will begin to gain artillery dominance at the frontline.
lol:quote:For example, men learned to play “radio games”, that is, to simulate the performance of a combat mission on the radio while sitting in a comfortable and safe dugout. With all the resulting victorious exclamations and panicked cries.
De volledige tekst:quote:As a result, we get hundreds dead and wounded in the battle for a pigsty occupied by the Armed Forces of Ukraine, which has no value. And when the mobilised begin to gain the upper hand, the enemy will calmly and orderly retreat covered by an artillery wall, which is becoming easier and easier to implement (see the beginning of the text), and then they will shell the newly occupied positions with HIMARS.
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet, dombo.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je suggereert hiermee dat Oekrane bestaat uit nazi's, terwijl de echte nazi's (lees: kwaadaardig tuig) toch echt voornamelijk bij de Russen te vinden is. Wat zit er toch in dat hoofd van jou..zaagsel vermengd met gif ofzo. Maar goed, persoonlijke aanval mag niet geloof ik 🤣
In de VS ook steeds vaker.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democraat is in Rusland dan ook een scheldwoord,
Onderschat Itali niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zijn 3 landen waarin het nazi-probleem echt relatief groot is omdat er heel veel militante nazi's/rechts-extremisten rondlopen: Rusland, Duitsland en de VS.
Precies, die kunnen echt nog wel wat extra wapens leveren aan Ukraine.quote:
Weet alleen niet of een tripje naar het front nou zoveel slechter is dan 15 jaar flink mishandeld worden.. Tenminste 15 jaar... als ie dat berhaupt red..quote:Op woensdag 28 december 2022 13:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit verbaast me na het filmpje van de afranseling gisteren niet echt. Hij heeft zich eerst moed ingedronken.
Fast wichtiger noch als gute Waffen, ist's gute Hunde anzuschaffen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Nielsch het volgende:
Heeft kameraad Baudetski vanochtend weer op een nazi-hondenfluitje geblazen ofzo?
De wonderkrachten van Van Baalen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat die twee zo op een voetstuk worden geplaatst. Eentje is er al dood en ze hadden/hebben beide het charisma van een grindtegel.
Er was op dat moment in Oekraine al een hele grote Pro EU beweging aan de gang. Een groeiende groep mensen wilde af van de Russische invloeden op Oekraens beleid. Je kunt best stellen dat Oekraene zich langzaam aan het ontworstelen was aan Moskou. Dat neemt niet weg dat het een onverstandige actie was van van Baalen en Verhofstadt om daar namens de EU op een Pro EU betoging te spreken.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
Hij zag dit natuurlijk al aankomen en heeft daarom vroegtijdig de voicemail er op gegooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De wonderkrachten van Van Baalen.
Kunnen we de Putin aanhangers niet gewoon een custom UI van roze gekleurde testikels geven? @Straatcommando.quote:
Even een lange zit, desalniettemin een hele interessante. Komt er dus grosso modo op neer dat de gemiddelde ivan tegen 25-30% prijsverhogingen aan zit te kijken. Tegen een backdrop van een afnemende economie, dus minder banen en meer werkloosheid.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Konstatin had een paar interessante economische feitjes te melden.
Russen nemen massaal credit cards om dingen op de pof te kunnen kopen
Aantal credit cards was het derde kwartaal toegenomen met 2,2 miljoen.
Een record over de laatste 10 jaar.
Er zijn nu 45 miljoen credit cards in omloop.
Rentepercentage is zo'n 30-35 procent.
Verder dat in Moskou de huurprijzen met 21 procent zijn gedaald, omdat er zo veel mensen de huur opzeggen om te vertrekken.
Maar die sancties werkten toch nietquote:Op woensdag 28 december 2022 14:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Even een lange zit, desalniettemin een hele interessante. Komt er dus grosso modo op neer dat de gemiddelde ivan tegen 25-30% prijsverhogingen aan zit te kijken. Tegen een backdrop van een afnemende economie, dus minder banen en meer werkloosheid.
https://openbaararchief.n(...)-oorlog-in-oekraine/quote:Op woensdag 28 december 2022 13:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Er was op dat moment in Oekraine al een hele grote Pro EU beweging aan de gang. Een groeiende groep mensen wilde af van de Russische invloeden op Oekraens beleid. Je kunt best stellen dat Oekraene zich langzaam aan het ontworstelen was aan Moskou. Dat neemt niet weg dat het een onverstandige actie was van van Baalen en Verhofstadt om daar namens de EU op een Pro EU betoging te spreken.
quote:‘Russische soldaten kunnen sperma gratis laten invriezen’
Russische mannen die zijn opgeroepen om in Oekrane te gaan vechten, kunnen bij spermabanken gratis hun sperma laten invriezen. Volgens de directeur van de Russische Unie van Advocaten, Igor Troenov, heeft het Russische ministerie van Volksgezondheid dat toegezegd. Troenov had namens enkele gemobiliseerde mannen bij het ministerie verzocht om de procedure gratis te maken.
De beslissing van de Russische autoriteiten, die nog niet officieel is bevestigd, moet voorkomen dat de bevolkingsomvang een verdere knauw oploopt. De bevolking in Rusland krimpt al enkele decennia. Tijdens de coronacrisis beleefde Rusland zelfs de grootste natuurlijke bevolkingsafname sinds de val van de Sovjet-Unie in 1991.
Vanwege de oorlog in Oekrane zijn de afgelopen maanden duizenden jonge Russen naar het buitenland uitgeweken. In het leger zijn daarnaast naar schatting tienduizenden Russische mannen om het leven gekomen. Demografen waarschuwden onlangs dat de gedeeltelijke mobilisatie, waarmee president Vladimir Poetin eind september driehonderdduizend reservisten onder de wapenen riep, een nieuwe dip voor de bevolkingsomvang zal veroorzaken.
Maar niet anders dan gisteren. Dit is al een paar keer langsgekomen.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef vosss het volgende:
[..]
https://openbaararchief.n(...)-oorlog-in-oekraine/
Die pro EU beweging kwam niet bepaald uit de lucht vallen.
Goeie bron dude. Referenties naar sputnik news enzoquote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef vosss het volgende:
[..]
*opent website* *leest deep state* *sluit pagina*quote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ne kopt mensen waren al 80 jaar Russische overheersing beu. Toen dat nog ene keer leek te gaan gebeuren hebben ze ingegrepen.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |