SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is populistische retoriek.quote:
Hier gestopt met lezen. Er bestaat geen recht op lid zijn van de EU.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is populistische retoriek.
Tsjechië, Slowakije, Slovenië en Kroatië hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland.
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.quote:
Die bronnen van @YoungDriller blijven echt hilarisch grappig. Al die onafhankelijk denkende accounts die wel ff laten zien wat de MSM verbergt. Goed initiatief hoor. Als ze tenminste echt objectief dingen zouden oprakelen die anders verborgen zouden blijven. En echt onderzoek deden. Zoals FTM of Bellingcat. Deze bronnen zijn van totaal doorgedraaide debielen die gewoon nablaten wat anderen zeggen en in hun bubbel past.quote:
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.quote:
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
Ja dat soort speculaties zag ik ook langskomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
Ja, meid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraïens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.
Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Ironisch. Dat wat je bereiken kunt aan de onderhandelingstafel staat in directe relatie met je prestaties en positie op het slagveld. Vandaar dat de Russen nu willen. Over 6 maanden zal hun onderhandelingspositie beduidend slechter zijn. Vandaar ook dat de Oekraïners op dit moment überhaupt niet meer willen - ze hebben het momentum en gaan voor de win. And rightly so.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekraïne de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
Is het geen Kadyrov-iaan met een zelfmoord vest?quote:
Lijkt nogal nep idd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar
[ twitter ]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?quote:
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:25 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ja, meid.
Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.
Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
De reis moet ergens van betaald worden. Wat schuift zoiets? 100 RUB per post ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dus Oekraïne is geen corrupte fucked up society? Bijzonder dat mensen het hier beter denken te weten dan mensen daar.
quote:Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekraïne ultimatum over geannexeerde regio's
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekraïne de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekraïne zijn militairen weghaalt uit de regio's.
Nos
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?
Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.
Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. M.a.w. de poster van die tweet vraagt zoch iets af.
Of je baalt gewoon omdat iemand je aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht. Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker.
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekraïne ultimatum over geannexeerde regio's
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekraïne de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekraïne zijn militairen weghaalt uit de regio's.
wel in zijn trollen clubje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
RIPquote:
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.
goede postquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.
Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
Volgens mij proberen ze al 10 maanden het heft in eigen hand te nemen, het lukt alleen niet al te best.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:07 schreef Aether het volgende:
[..]
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen
Prima onderhandelingen, eh?
Goede post. Maar a.u.b. stop met happen. Voorzie het eenmalig van repliek, en laat het dan gaan. Vermoedelijk is het waanzinnige domheid óf trollen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.
Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
Klinkt een beetje als mijn vrouw tegen de bloedjes.quote:
amen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar
[ twitter ]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.
Vermoeiend man
FOK! müss sein. Ook in Afrika.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
https://wnl.tv/2022/03/17(...)e-improviseren-niet/quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn we weer aan het verzinnen?
Videogame waardige intro met de heli de laag over komt.quote:
Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraïners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraïens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekraïne pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraïens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.
Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:
[ twitter ]
[ twitter ]
Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Precies! Azov dead ahead. Ben je nou aan het denazificeren, of niet. Gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando.
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg dat ik jou van alle moddereters ook wel de leukste vind in deze draadjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Dat zou veronderstellen dat er iemand waarde hecht aan wat je hier ter berde brengtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg
Oh jee nazi'squote:Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:
[ twitter ]
[ twitter ]
Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog überhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
Hmm, selectief en onvolledig. Ik heb even gezocht, maar kan in jouw posthistorie zo geen enkel berichtje vinden waarin je Putin of Rusland bekritiseert. Kom doe eens je best en laat ons eens wat zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.
Ik heb geen last van emoties hoor. Ik zie een verdediger van extreemrechts fascisme, een hater van alles wat westers is en waar onze samenleving voor staat, moeite hebben met het feit dat hij genoemd wordt wat hij is, meer niet.quote:Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed?
Damn, ik speel de laatste weken Clear Sky weer vaak. (met de Last Fallout mod) .quote:
Lijkt me een prima post om elke keer als antwoord te gebruiken op de fanboys van Nazi-Rusland.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |