abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207253065
Het Russische gedeelte mogen ze hebben dat wil je toch niet in de EU hebben.
Verder de betonwagens laten rijden voor een hele hoge muur.
pi_207253072
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 27 december 2022 @ 11:48:25 #4
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_207253133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, van ons geld.
Dat is populistische retoriek.

Tsjechië, Slowakije, Slovenië en Kroatië hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland. Deze landen hebben zich de afgelopen 20 jaar ontzettend hard ontwikkeld en hebben nu een redelijke democratie en redelijk draaiende economie.

Voor Hongarije, Roemenië en Bulgarije is er nog veel werk aan de winkel om die landen tot een voldoende hoog democratisch en economisch niveau te krijgen. Maar ik denk dat die landen wel beter af zijn in de EU dan buiten de EU, want de Westelijke Balkanlanden alsmede Turkije zijn nog minder ontwikkeld dan Roemenië en Bulgarije.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  dinsdag 27 december 2022 @ 11:53:52 #5
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207253247
twitter
pi_207253290
Goeie bron man :')!
pi_207253354
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207253357
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:48 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Dat is populistische retoriek.

Tsjechië, Slowakije, Slovenië en Kroatië hebben evenveel recht om onderdeel van de Europese Unie te zijn dan landen als Portugal en Griekenland.
Hier gestopt met lezen. Er bestaat geen recht op lid zijn van de EU.

En verder is het hier off-topic.
pi_207253366
quote:
Het is geen bank, maar eeen money transfer company.
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraïens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.

Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:00:53 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:01:02 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207253376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:56 schreef Tocadisco het volgende:
Goeie bron man :')!
Die bronnen van @YoungDriller blijven echt hilarisch grappig. Al die onafhankelijk denkende accounts die wel ff laten zien wat de MSM verbergt. Goed initiatief hoor. Als ze tenminste echt objectief dingen zouden oprakelen die anders verborgen zouden blijven. En echt onderzoek deden. Zoals FTM of Bellingcat. Deze bronnen zijn van totaal doorgedraaide debielen die gewoon nablaten wat anderen zeggen en in hun bubbel past.
pi_207253382
twitter
Olympisch kampioene 99 leugens per kubieke centimeter met praten verplaatste lucht wil dat men stopt met liegen.
|:( Hoe geloofwaardig is dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 27-12-2022 12:09:56 ]
pi_207253411
quote:
80s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207253440
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Musk, Mr. Free Speech is dus een Kremlin propagandist geworden.
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
pi_207253457
quote:
Die man van foto 3 is in ieder geval gestopt met roken.

(Sorry matige grap :') )
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:17:21 #17
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207253666
Bijzonder hoe onze Putin-puppies blijkbaar niet zo goed kunnen begrijpen dat de interne aangelegenheden van Oekraïne geen enkele relatie kennen met de inval door Rusland. Het is alsof Duitsland rechtmatig ons land kan binnenvallen om de Groninger gas-slachtoffers te bevrijden en Thierry te verdrijven.

Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekraïne de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
pi_207253682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De kans dat Trump wordt herkozen is aardig geslonken dus nu moet er een ander op het schild gehesen worden.
Ja dat soort speculaties zag ik ook langskomen.
-Rabia Al-Basri
pi_207253750
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar

twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:25:10 #20
471046 YoungDriller
pi_207253781
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens sommige reacties op Twitter zou ze Russisch spreken en geen Oekraïens. Mijn kennis van beide talen is niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.

Maar sowieso zou je jezelf beter even kunnen informeren en inlezen voor je rucksichloss iets post vanwege de tekst bij een filmpje omdat het je wel aanstaat.
Ja, meid. ^O^

Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.

Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:32:24 #21
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207253904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ook bijzonder dat Putin-puppies denken dat onderhandelen betekent dat Oekraïne de strijd staakt. In mijn woordenboek staat een andere definitie.
Ironisch. Dat wat je bereiken kunt aan de onderhandelingstafel staat in directe relatie met je prestaties en positie op het slagveld. Vandaar dat de Russen nu willen. Over 6 maanden zal hun onderhandelingspositie beduidend slechter zijn. Vandaar ook dat de Oekraïners op dit moment überhaupt niet meer willen - ze hebben het momentum en gaan voor de win. And rightly so.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207253911
twitter

Sodeknetters...
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:34:04 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207253940
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:59 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Is het geen Kadyrov-iaan met een zelfmoord vest?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207253952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:32 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Sodeknetters...
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:36:51 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207253994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Lijkt zo uit een film te komen bijna.
Lijkt nogal nep idd. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207254085
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als ze uiteindelijk toch wel stoppen met hun bakhmut offensief. Rationaliteit is niet leidend bij de Russen dus dat ze door blijven gaan is niet ondenkbaar

[ twitter ]
twitter
pi_207254123
quote:
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
pi_207254251
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:25 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ja, meid. ^O^

Of leest het twitter draadje gewoon en projecteert je eigen aannames de volgende keer gewoon niet op mij.

Je kunt de vidtranslator bot van twitter gebruiken. (Had je overigens kunnen weten als je het had gelezen)
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?

Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207254282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij in zuidelijk Afrika zat? Is je reisgezelschap zodanig vervelend dat je Twitter loopt af te struinen voor dit soort bagger?
De reis moet ergens van betaald worden. Wat schuift zoiets? 100 RUB per post ofzo?

:')
pi_207254412
Deze lijst staat mooi op de cv van Putin

twitter
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 12:57:40 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207254419
Goedemorgen!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207254494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dus Oekraïne is geen corrupte fucked up society? Bijzonder dat mensen het hier beter denken te weten dan mensen daar.
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
pi_207254503
_O-

quote:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekraïne ultimatum over geannexeerde regio's

De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekraïne de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekraïne zijn militairen weghaalt uit de regio's.

Nos
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:02:55 #35
471046 YoungDriller
pi_207254512
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij post iets, dus jij zorgt er dan toch voor dat wat je post klopt, gecontroleerd is en dat soort onduidelijkheden al zijn opgehelderd?

Ik heb het gelezen, en het is sowieso geen Zwitserse bank, en er zijn meer twijfels in de reacties over andere zaken.
Het hele conflict vanaf 2014 zit vol met twijfels.

Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. De poster van die tweet vraagt zich iets af.

Volgens mij baal je gewoob omdat iemand je hier aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht.

Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker. :X
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 13:04:46 #36
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207254534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Helaas heb je nog steeds niet genoemd wat er niet klopt aan die post. Heb je het "(?)" stukje gemist achter "Swiss bank" want volgens mij heb je een issue met het interpreteren van een stukje tekst met leestekens. M.a.w. de poster van die tweet vraagt zoch iets af.

Of je baalt gewoon omdat iemand je aan het werk heeft gezet omdat ik een post heb gemacht. Dat laatste is in mijn optiek iets aannemelijker. :X
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.

Vermoeiend man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207254570
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
Russische minister van Buitenlandse Zaken stelt Oekraïne ultimatum over geannexeerde regio's

De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat Oekraïne de voorstellen van Moskou met betrekking tot de geannexeerde regio's Loegansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson moet nakomen, anders "onderneemt het Russische leger actie en zal het het heft in eigen handen nemen". Dat zei hij tegen het Russische staatspersbureau Tass. Rusland wil onder meer dat Oekraïne zijn militairen weghaalt uit de regio's.
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen

Prima onderhandelingen, eh?
pi_207254630
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207254677
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:01 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als ik de woorden van Wilders zou parafraseren leven we in Nederland ook in een fucked up society. Maar klopt dat volgens de meeste mensen denk je?
wel in zijn trollen clubje.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:18:18 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207254743
quote:
RIP :'(

Tijd geleden is er ook een devver van de Metro games gesneuveld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:20:13 #41
403588 mcmlxiv
pi_207254765
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.

Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
pi_207254799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar beste kerel, ik zie helemaal geen twijfels bij jou. Ik zie je alleen maar verdedigen van de partij die eerst onwettig een stuk land van de buurman annexeert, vervolgens inwoners van datzelfde land opstookt, van wapens voorziet en vervolgens dat land binnenvalt en daar inmiddels gedocumenteerde oorlogsmisdaden van de ergste soort pleegt. Ik zie je genocide en landjepik verdedigen met als argumenten dat “dat land ook niet deugt” en dergelijke. Ik zie je continu niet ter zake doende shit in de discussie trekken in een oneindige reeks “whatabout” en stropoppen.

Nul twijfel bij jou hoor. Jij verdedigt de hitler van de 21e eeuw, nazi-Rusland in zijn gruwelijkste vorm. Jouw keuze, moet je helemaal zelf weten, maar noem het geen twijfel, dat komt zo dom over.
goede post ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207254846
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:07 schreef Aether het volgende:

[..]
ultimatum - voorstellen - heft in eigen handen nemen

Prima onderhandelingen, eh?
Volgens mij proberen ze al 10 maanden het heft in eigen hand te nemen, het lukt alleen niet al te best.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:25:37 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207254855
quote:

[..]

Goede post. Maar a.u.b. stop met happen. Voorzie het eenmalig van repliek, en laat het dan gaan. Vermoedelijk is het waanzinnige domheid óf trollen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_207254872
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207254914
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Slayage het volgende:
_O-
[..]

Klinkt een beetje als mijn vrouw tegen de bloedjes.

“Ik tel tot 3”
“2en half”
“Mamma waarschuwt niet meer”
“De hoek in”
Enz enz
pi_207254943
quote:

[..]

amen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_207254989
twitter
twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:36:27 #49
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207255031
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:

twitter

twitter

Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
pi_207255119
French defence minister to visit Ukraine for first time since conflict began
https://www.rfi.fr/en/int(...)since-conflict-began
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:41:43 #51
471046 YoungDriller
pi_207255153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat je weer eens te snel een conclusie hebt getrokken adhv een titel die je wel aanstaat. Dwz : mits het maar in jouw pro Rus anti oekraine/westen narratief past.

Vermoeiend man
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando. :P
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:44:10 #52
471046 YoungDriller
pi_207255212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef J.B. het volgende:

[..]
FOK! müss sein. Ook in Afrika. :Y
pi_207255260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zijn we weer aan het verzinnen?
https://wnl.tv/2022/03/17(...)e-improviseren-niet/
pi_207255445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:32 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Sodeknetters...
Videogame waardige intro met de heli de laag over komt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207255537
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze spreekt idd Russisch, maar dat hoeft toch niet uit te maken? Ik spreek dagelijks met Oerkraïners die Russisch als eerste taal hebben, maar zich 100% Oekraïens voelen en anti-Poetin zijn. Het idee dat het Russisch sprekend deel van Oekraïne pro-Rusland zou zijn, is wat Poetin en zijn trollen ons wil laten geloven.
Цой жив
pi_207255680
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat oekraine haar troefkaart naar binnen heeft geduwd aldaar:

[ twitter ]

[ twitter ]

Yup, diezelfde. Maar behalve dat ze controversieel zijn, staan ze ook bekend als spijkerharde vechters, die als sinds 2014 bezig zijn met russen omleggen.
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:08:53 #57
471046 YoungDriller
pi_207255738
quote:

[..]

Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.

Als ik namelijk een vervolgens een westerse bron post dan wijs je weer met je vinger en kom je met dooddoeners als "kijk je maakt jezelf belachelijk want je gebruikt nu een westerse bron waarvan je eerder zei dat het propaganda was" in een parel van een deugreactie op basis van enotie die niet mis zou staan op onder het tabje "opuitgelicht" op nu.nl. Dat ondanks dat ik nooit heb gezegd of heb bedoeld dat alles wat in/door het westen geschreven wordt propaganda is. Veel is dat echter wel.

Bij jou (en sommige anderen) lijkt het gewoon nooit goed tenzij er een [Oekraïens vlaggetje] en een #NAFO tag bij staat. Geeft verder ook niet. Ik accepteer jou zoals je bent conform de 'inclusieve' kliek die je aanhangt. :X

Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed? :)
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:11:53 #58
6484 ExTec
pi_207255819
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nu wordt het wel lastiger voor de Russen om zich terug te trekken. Ze weten exact waar Azov is. Lijkt me dat ze juist daar moeten wezen.
Precies! Azov dead ahead. Ben je nou aan het denazificeren, of niet. Gaan met die banaan.

Ze schijten in hun broek.

Why does russia fear the Azov Regiment?
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:16:18 #59
pi_207255900
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat je er zelf naast zit want verder dan je eigen gevoel kom je zelf (ook) niet om die tweet te ontkrachten, ons aller straatcommando. :P
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:19:57 #60
pi_207255986
Alsof Zelensky daar in z'n eentje een experimentele versie van c&c generals heeft en zelfs tot op elke soldaat alles bepaalt. _O-
pi_207255995
quote:
Is dit de eerste bevestiging dat er Oekraïense militairen actief zijn in Rusland?
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:21:40 #62
471046 YoungDriller
pi_207256031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb geen moeite met je boodschap, het is je goed recht om te vinden wat je vindt, maar dan moet het wel ergens op gestoeld zijn.
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg dat ik jou van alle moddereters ook wel de leukste vind in deze draadjes.
pi_207256042
Wat is de precieze definitie van een " Zelenskypijper" eigenlijk? Want ik heb het flauwe vermoeden dat die wat vreemde benaming voornamelijk afkomt van het deel van de populatie dat al een voorliefde heeft voor en behoefte heeft aan een sterke leider, en dat die voorliefde en behoefte geprojecteerd wordt op een groep mensen die weinig heeft met dergelijke leidende figuren, maar de president van een land gewoon zien als een onderdeel van het democratisch gekozen bestuur van een land.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:23:13 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207256073
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:23:17 #65
6484 ExTec
pi_207256074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Hihi, ik hoop dat ik je geen reputatieschade toebreng als ik zeg
Dat zou veronderstellen dat er iemand waarde hecht aan wat je hier ter berde brengt ;)
pi_207256428
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Oh jee nazi's ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207256539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Bahkmut is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen.
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:45:58 #68
6484 ExTec
pi_207256758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Iedere plek is een prima plek voor de Russen om de oorlog te verliezen. Hup, over de schutting met die mensen.
Die wagnertjes staan bekend als de laatste Combat Effective troepen die er nog überhaupt rondhobbelen. De rest kan hooguit (proberen te) verdedigen.

Dus ja, dit ff de nekslag geven betaalt zich prima uit ;)
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:51:00 #69
6484 ExTec
pi_207256923
De definitie van Just In Time; LOW BATTERY, LAND NOW.

twitter
pi_207257022
twitter
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:54:01 #71
403588 mcmlxiv
pi_207257043
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Jouw interpretatie van mijn argumentatie is nogal selectief en bovenal onvolledig.
Hmm, selectief en onvolledig. Ik heb even gezocht, maar kan in jouw posthistorie zo geen enkel berichtje vinden waarin je Putin of Rusland bekritiseert. Kom doe eens je best en laat ons eens wat zien.
quote:
Maar goed we gaan in circels op deze manier. Laten we de emoties even doorslikken, goed?
Ik heb geen last van emoties hoor. Ik zie een verdediger van extreemrechts fascisme, een hater van alles wat westers is en waar onze samenleving voor staat, moeite hebben met het feit dat hij genoemd wordt wat hij is, meer niet.

Soms, heel soms zijn zaken behoorlijk zwart-wit. Het binnenvallen van een zwakker buurland, het met geweld annexeren van gebieden van dat buurland, het verkrachten en vermoorden van bewoners van dat buurland, het deporteren van kinderen van dat buurland behoort tot zo'n heel zwart-witte situatie. Er is volkomen, maar dan ook 100% volkomen duidelijk wie hier de bad guy is. Dat maakt Oekraïne geen paradijs, dat maakt van Zelensky geen Jezus Christus, het maakt wel Rusland een fascistische staat en Putin een oorlogsmisdadiger.

Dat jij die waarheid, dat feit blijft ontkennen en bagatelliseren maakt jouw op zijn best nogal onnozel.
pi_207257438
:r

twitter
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 15:09:01 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207257520
quote:
Damn, ik speel de laatste weken Clear Sky weer vaak. (met de Last Fallout mod) .

Het komt wel dichtbij zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:09:42 #74
6484 ExTec
pi_207257543
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Slayage het volgende:
:r

[ twitter ]
pi_207257599
quote:

[..]

Lijkt me een prima post om elke keer als antwoord te gebruiken op de fanboys van Nazi-Rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')