Awwwwquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Wat een topnaam ookquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Ja van teveel drugs zak je weg...quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Metafoor voor haar carrierequote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Was dat wat ie dacht toen de deur dichtviel, “yo, shiiiii”.quote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet in ieder geval dat deze zangeres niet Glennisquote:
Veertig jaar geledenquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Jeroen van Inkel was wel een voorbeeld voor heel veel huidige radio DJ's.
Zij doet net ff boodschappen bij de lokale super.quote:
Laten we deze meme maar in WK houden.quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Van Inkel hebt. Dank.
heeeeel lang geledennnnnquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Het is een haar, denken we. Maar na die panda in Ouwerhands ben ik nergens meer zeker van.quote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat wat ie dacht toen de deur dichtviel, “yo, shiiiii”.
Wel knap dat ie niks heeft gedaan verder! Heb je hem wel een dikke knuffel en veel snoepjes gegeven daarna?
In een badkuip bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja van teveel drugs zak je weg...
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.quote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Vond hem wel passend hierquote:Op maandag 26 december 2022 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we deze meme maar in WK houden.
Maar kan ie ook Van Inkelen?quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.
de 80's en 90's willen hem terugquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.
Bazennaam!quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga m’n kerstversiering even zoeken want Freddie is er mee uitgespeeld zo te zien.
quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga m’n kerstversiering even zoeken want Freddie is er mee uitgespeeld zo te zien.
dat nummer neemt gelukkig zelf ook erg zn Zeit.quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Ik neem nog even de zeit, dan ga ik toch maar slapen
Ik heb nu hete koffie, als deze is afgekoeld ga ik slapenquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Ik neem nog even de zeit, dan ga ik toch maar slapen
en 100% gaat Jeroen em verneukenquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat nummer neemt gelukkig zelf ook erg zn Zeit.
Jeroen neemt ook graag zn Zeit met idioot doen.quote:
RIP Sokquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag, Het waren mijn lievelingssokken, met Vincent van Gogh erop en alles
heb een paar filters deze middag gezien. Sindsdien ga ik niet meer kijken.quote:
Het gat zit toch niet bij zijn oren hoop ikquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag, Het waren mijn lievelingssokken, met Vincent van Gogh erop en alles
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aanquote:
Zat het gat dan tenminste bij zijn oor?quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
ba dumm tsssquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aan
Erg goed albumquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zeitgeist is een nummer van Black Sabbath van het album 13, en die heb ik op vinyl.
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb sokken met Dorus Rijkers erop.quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
dan was de rij nog langerquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aan
Too soonquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het gat zit toch niet bij zijn oren hoop ik
Gelredome?quote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rammstein in 2002 live gezien, Twintig jaargeleden dus...
Ik word echt oud
Volgende week maar weer eens draaien.quote:
In de meeste sokken zit één groot gat, Scottie.quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag,
quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Die mag van mij voor de memes wel op 200 staan of zo.quote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had Dicke Tittn kunnen staan...
NO INKEL NOOOOOOOquote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
PISWOEST ALLES GODVERDOMME
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Op zichquote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In de meeste sokken zit één groot gat, Scottie.
Lekker boeiend Van Inkel, hij zat gewoon te trollen.quote:‘Whitney Houston begon te eikelen’
,,Met Whitney Houston had ik een aparte ervaring. De eerste keer bij de radio was ze nog superlief en omdat ze het zo koud had, heb ik nog een dekentje voor haar gehaald. Jaren later kwam ze als megaster naar Countdown, met een heel gevolg, waaronder d’r vrouwelijke manager. Het gerucht ging dat ze daar een liefdesrelatie mee had. Juicy info, maar mede daarom wilden ze mijn vragen al voor het interview inzien. Stiekem ben ik daar allergisch voor. Dus in mijn onschuldige en jeugdige eigenwijsheid week ik van het verplichte lijstje af, waarna Whitney begon te eikelen.
‘Tot mijn enkels in de erwtensoep’
,,Ze deed alsof ze mij niet meer zag en zei tegen haar entourage. ,,Hey, what do you think of this guy?’’ en ,,Is he always like this?’’ Ik had er snel genoeg van, maar de stekker eruit trekken en haar boos maken, zou een heavy verhaal worden. Houston’s optreden was bestemd voor 21 landen. Daarom heb ik het maar laten lopen. Voor het laatst, hoor, want ik had er geen zin meer in om tot mijn enkels in de erwtensoep gehouden te worden.”
Ik stem standaard op Du Hast, had bijna ook op Dicke Titten gestemdquote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Rammstein ben ik een beetje vergeten, zonde, want dit lied klinkt ook goed.
quote:
Never nooit niequote:Op maandag 26 december 2022 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Unpopular opinion incoming. Er staat te veel Rammstein in de lijst.
Dat gaan jullie met me eens worden op 30 en 31 december
Dit is een FOK!kerquote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef Gretzl het volgende:
Classic![]()
![]()
![]()
(al heb ik niet zoveel met Telstar)
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |