heb een paar filters deze middag gezien. Sindsdien ga ik niet meer kijken.quote:
Het gat zit toch niet bij zijn oren hoop ikquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag, Het waren mijn lievelingssokken, met Vincent van Gogh erop en alles
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aanquote:
Zat het gat dan tenminste bij zijn oor?quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag, Het waren mijn lievelingssokken, met Vincent van Gogh erop en alles
ba dumm tsssquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aan
Erg goed albumquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zeitgeist is een nummer van Black Sabbath van het album 13, en die heb ik op vinyl.
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb sokken met Dorus Rijkers erop.quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
dan was de rij nog langerquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar een kut café... dan had je er nog wat aan
Too soonquote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het gat zit toch niet bij zijn oren hoop ik
Gelredome?quote:Op maandag 26 december 2022 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rammstein in 2002 live gezien, Twintig jaargeleden dus...
Ik word echt oud
Volgende week maar weer eens draaien.quote:
In de meeste sokken zit één groot gat, Scottie.quote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |