Awwwwquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Wat een topnaam ookquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Ja van teveel drugs zak je weg...quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Metafoor voor haar carrierequote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Was dat wat ie dacht toen de deur dichtviel, “yo, shiiiii”.quote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet in ieder geval dat deze zangeres niet Glennisquote:
Veertig jaar geledenquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Jeroen van Inkel was wel een voorbeeld voor heel veel huidige radio DJ's.
Zij doet net ff boodschappen bij de lokale super.quote:
Laten we deze meme maar in WK houden.quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Van Inkel hebt. Dank.
heeeeel lang geledennnnnquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Het is een haar, denken we. Maar na die panda in Ouwerhands ben ik nergens meer zeker van.quote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat wat ie dacht toen de deur dichtviel, “yo, shiiiii”.
Wel knap dat ie niks heeft gedaan verder! Heb je hem wel een dikke knuffel en veel snoepjes gegeven daarna?
In een badkuip bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja van teveel drugs zak je weg...
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.quote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Vond hem wel passend hierquote:Op maandag 26 december 2022 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we deze meme maar in WK houden.
Maar kan ie ook Van Inkelen?quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.
de 80's en 90's willen hem terugquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ho, maar wacht even: die man was echt wel zeer goed in zijn werk ooit, vroeger.
Bazennaam!quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga m’n kerstversiering even zoeken want Freddie is er mee uitgespeeld zo te zien.
quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga m’n kerstversiering even zoeken want Freddie is er mee uitgespeeld zo te zien.
dat nummer neemt gelukkig zelf ook erg zn Zeit.quote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Ik neem nog even de zeit, dan ga ik toch maar slapen
Ik heb nu hete koffie, als deze is afgekoeld ga ik slapenquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Ik neem nog even de zeit, dan ga ik toch maar slapen
en 100% gaat Jeroen em verneukenquote:Op maandag 26 december 2022 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat nummer neemt gelukkig zelf ook erg zn Zeit.
Jeroen neemt ook graag zn Zeit met idioot doen.quote:
RIP Sokquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een groot gat in mijn sok sinds vandaag, Het waren mijn lievelingssokken, met Vincent van Gogh erop en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |