Awwwwquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Wat een topnaam ookquote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heeft vandaag in de voorraadkast opgesloten gezeten. Zeker 10 uur. Geen plas-of poepsporen, ik ben trots op Yoshii.
Ja van teveel drugs zak je weg...quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Metafoor voor haar carrierequote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Whitney zakt trouwens wel steeds verder weg in de lijst
Was dat wat ie dacht toen de deur dichtviel, “yo, shiiiii”.quote:Op maandag 26 december 2022 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet in ieder geval dat deze zangeres niet Glennisquote:
Veertig jaar geledenquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Jeroen van Inkel was wel een voorbeeld voor heel veel huidige radio DJ's.
Zij doet net ff boodschappen bij de lokale super.quote:
Laten we deze meme maar in WK houden.quote:Op maandag 26 december 2022 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Van Inkel hebt. Dank.
heeeeel lang geledennnnnquote:Op maandag 26 december 2022 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Jeroen van Inkel was wel een voorbeeld voor heel veel huidige radio DJ's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |