Shayquote:Op maandag 26 december 2022 00:00 schreef Document1 het volgende:
Ik vind morad prima. Vooral in dat programma met shy of hoe je dat ook schrijft. Prettige stem om naar te luisteren.
quote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn publiekopwarmers? Hoe dood moet het dan zijn zonder die mensen?
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
soort fluffersquote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe heet het als je de Kast stiekem wel leuk vindt, maar er niet voor uit durft te komen?quote:Op maandag 26 december 2022 00:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alleen De Kast kut, ladies en people
Precies! Had er al 2 speciaalbiertjes op zitten voordat ik gezelschap kreegquote:Op zondag 25 december 2022 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij was er ook al vroeg natuurlijk
Oh ik dacht het soort van prostituées warenquote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik daar langs ging, een aantal jaar terug, kreeg je een ludiek filmpje van Stefan Stasse te zien hoe je je moest gedragen. Ik denk dat dit ook zoiets is.quote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hij is te min voor je?quote:
Is ie te min?quote:
Flufbunniesquote:Op maandag 26 december 2022 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ik dacht het soort van prostituées waren
gayquote:Op maandag 26 december 2022 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe heet het als je de Kast stiekem wel leuk vindt, maar er niet voor uit durft te komen?
Friet/patat met kip. Lekker simpel, mijn familie is niet van de fancy gerechten.quote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Wat stond er bij jullie op het menu vandaag?
Kip patat en appelmoesquote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
onder andere Babi Pangang en Ku Lu Yukquote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Nu al de opmerking van de dagquote:Op maandag 26 december 2022 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe heet het als je de Kast stiekem wel leuk vindt, maar er niet voor uit durft te komen?
Heel simpel.quote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had 2 broodjes met kipburgertjes, gisteren heel veel gegeten (gehakt met bonen en linzen) en morgen gourmetten, dus vandaag even balansne.quote:Op maandag 26 december 2022 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |