Helemaal goed. Winter in Hamburg, Stranger in Moscow, Streets of London.. het had allemaal nog gekund.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:45 schreef PippenScottie het volgende:
***** in Paris
Leningrad
Barcelona
London Calling
Amsterdam
Liverpool Rain
Zoutelande?
Belfast Child
Mooi!quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:29 schreef koffieleuk het volgende:
Voilà
Non non rien n'a changé
Musica è
Wêr bisto
La bohème
Belle Hélène
Non, nonquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:12 schreef cafca het volgende:
Les Poppys, die stiekem tóch veranderd zijn?
Nee, maar de band was populair in dezelfde tijd.quote:
Op de B-kant van de betreffende single staat een Fleetwood Mac cover.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:13 schreef RegularOrange het volgende:
De volgende:
Een tweeling die in Georgia werd opgenomen om uit de buurt te blijven van drugs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciale dank aan @wimderonvoor het uploaden van enkele video's @ YouTube en @Stillemeneer
voor een X aantal topics die zijdelings inspiratie vormden voor een paar thema's
[ Bericht 2% gewijzigd door Gretzl op 26-12-2022 22:08:18 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wat weet je niet?quote:
Ik heb een poging gedaan, maar het is me iets teveel 'geen idee' en 'ken het nummer wel maar weet niet wie het is'quote:Op maandag 26 december 2022 21:57 schreef Gretzl het volgende:
Twee Nul Twee Twee Popquiz
Omdat de uitzending van Top 2000-quiz op tv dit jaar helaas niet kon doorgaan heb ik een kleine popquiz samengesteld die je gemakkelijk online kunt spelen op een moment dat jou uitkomt![]()
![]()
De quiz bestaat uit muziek van de afgelopen 50 jaar, 33 fragmenten totaal. Er komen redelijk wat grote en iets minder grote (radio)hits voorbij, inclusief videoclip. Natuurlijk ook enkele artiesten/nummers die voor de gemiddelde quizzer wat uitdagender zijn.
De naam is een knipoog naar Even Tot Hier (da’s 1 minuut man) en het voorbije (tv-)jaar [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het duurt alles bij elkaar ca. 45-60 minuten om de gehele quiz (inclusief puzzelvragen) te spelen. Je kunt via Google Forms de antwoorden invullen (+automatisch scores laten berekenen) of formulieren uitprinten om analoog met pen en papier te spelen. De rondes zijn opgesplitst in 3 videobestanden zodat je ze niet per se direct na elkaar hoeft te spelen.
Hoop dat het zo duidelijk is (zo niet, vraag gerust). Veel plezier voor iedereen die hem gaat spelen
![]()
Heb je al uitsluitsel, @RegularOrange ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het momentum is wel een beetje weg nu, maar volgens mij is het antwoord op de laatste vraag Disarm van Smashing Pumpkins
Het was even compleet langs me heen gegaan, maar dat is correct.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je al uitsluitsel, @:RegularOrange ?
Bij de eerdere 7?quote:
Ja dat zijn er zes!quote:Op woensdag 29 november 2023 10:32 schreef Fred_B het volgende:
Wind of Change
Door De Wind
The Wind Cries Mary
Candle In The Wind
Blowing In The Wind
One Way Wind
Was dit niet het themalied van de afgelopen dagen: November Rain?quote:Op woensdag 29 november 2023 10:44 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n beetje de hardste wind is een orkaan. Dat is gelijk aan windkracht 12. Maar wat stond er in de Top 2000 vorig jaar op nummer 12?
Dat is goed!quote:Op woensdag 29 november 2023 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Was dit niet het themalied van de afgelopen dagen: November Rain?
en hier komt de luiheid naar boven, want als het niet A is, dan is het natuurlijk B. Dus de volgende die antwoordt: gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een lui antwoord ook: 1998
Zeg ik 1968...quote:Op woensdag 29 november 2023 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een lui antwoord ook: 1998
Met Davina dansen lijkt het wel wat. Als er niet meer gedroomd mag worden roep ik dat het Rood was, maar we moeten wel naar de var.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die stond er al niet meer in vorig jaar. Maar volgens mij was het dan Als het danst met Davina.
edit: Hoe het danst heet dat, volgens mij
quote:Op woensdag 29 november 2023 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste binnenkomer was in ieder geval Noodgeval.
quote:Op woensdag 29 november 2023 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grootste stijger was Leave the door open van Silk Sonic
Het collectief geheugen heeft gesproken...quote:Op woensdag 29 november 2023 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar volgens mij was het dan Als het danst met Davina.
edit: Hoe het danst heet dat, volgens mij
Beide een titel met Road in de Top 2000 gehad? Dus The Road Ahead en Bright Side of The Road.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben City to City en Van Morrison Top 2000-technisch met elkaar gemeen?
Het nadeel van dit soort vragen is dat je natuurlijk van alles kan vinden, maar dit is niet wat ik zoek. Het gaat toevallig wel over deze twee liedjes ja. Maar Road to Nowhere hoort er dan weer niet bij en The Long and Winding Road ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beide een titel met Road in de Top 2000 gehad? Dus The Road Ahead en Bright Side of The Road.
Dan gok ik erop dat beide, dus The Road Ahead en Bright Side of The Road, ooit op plek 1999 binnen zijn gekomen in de Top 2000.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nadeel van dit soort vragen is dat je natuurlijk van alles kan vinden, maar dit is niet wat ik zoek. Het gaat toevallig wel over deze twee liedjes ja. Maar Road to Nowhere hoort er dan weer niet bij en The Long and Winding Road ook niet.
Ze hebben een nummer gehad dat ergens tussen 1 en 2000 stondquote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben City to City en Van Morrison Top 2000-technisch met elkaar gemeen?
Bright Side of the Road stond helaas nooit op positie 1999.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan gok ik erop dat beide, dus The Road Ahead en Bright Side of The Road, ooit op plek 1999 binnen zijn gekomen in de Top 2000.
Correct! Als we Stenders mogen geloven was het in 2019 het illustere De Boer is Troef wat zich hierbij had gevoegd, hebben wij even geluk dat het lijstje nooit eerder is uitgebreid.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:14 schreef MielMonteur het volgende:
In het jaar X stonden ze op positie X.
1999 in 1999 en 2000 in 2000. Lijstje wat alleen dit jaar wordt uitgebreid.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:14 schreef MielMonteur het volgende:
In het jaar X stonden ze op positie X.
1999 in 1999 en 2000 in 2000. Lijstje wat alleen dit jaar wordt uitgebreid.
Hulde voor zowel het bedenken als het beantwoorden. Ik ga even in een hoekje huilen om mijn eigen vraag nu.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct! Als we Stenders mogen geloven was het in 2019 het illustere De Boer is Troef wat zich hierbij had gevoegd, hebben wij even geluk dat het lijstje nooit eerder is uitgebreid.
Puur mathematisch lijkt me 1>2 enz. niet helemaal correct. Maar ik begrijp de vraag niet helemaal, dus ik heb niet echt recht van sprekenquote:Op woensdag 29 november 2023 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Brubeck Quartet One>Two>Three>Four>Five in de titel
One Vision -> Two Out of 3 Aint Bad -> Three Days in a Row -> Four Seasons in One Day -> Take Five (of 5 uur, of FourFiveSeconds had ik ook nog wel goedgerekend)quote:Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Puur mathematisch lijkt me 1>2 enz. niet helemaal correct. Maar ik begrijp de vraag niet helemaal, dus ik heb niet echt recht van spreken![]()
Bohemian Rhapsody > Bat Out Of Hell > Birds > Better Be Home Soon > Bright Eyes, zoiets?
Ah, op die manier. Leuk bedachtquote:Op woensdag 29 november 2023 13:39 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
One Vision -> Two Little Birds -> Three Days in a Row -> Four Seasons in One Day -> Take Five (of 5 uur, of FourFiveSeconds had ik ook nog wel goedgerekend)
ingekoptquote:
Die stond er net boven. In 2022 kwam Forever trouwens in 6 titels voor, inclusief Forever Autumn.quote:
Mede dankzij de vleiende woorden van Corton had die plaat een stijgende lijn te pakken, dus die is het inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:24 schreef pipster het volgende:
Forever Young staat ook vast een stukje hoger.
Wel eentje voor over 2 weken. Maar correct. Ik ben net de deur uit, dus kan iemand anders de stand bijwerken?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Forever Man dus. De beste van Eric Klaplong.
Mexicanobakker 2quote:Op woensdag 29 november 2023 16:12 schreef Tussle266 het volgende:
kan iemand anders de stand bijwerken?
Ja, maar niet op 2..ze mogen dus maar 1 van de 2 posities bekleed hebben. En volgens mij heeft Fred het juist.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:22 schreef Buendia het volgende:
Imagine heeft op 1 gestaan toch?
Child in Time
Rollercoaster
Stairway to Heaven?
Mexicanobakker 2quote:Op woensdag 29 november 2023 17:46 schreef Fred_B het volgende:
Imagine
Child In Time
“Lijst” suggereert dat er meer is, maar dat zou dan een eenmalige nummer 2 uit de beginjaren moeten zijn die ik over het hoofd zie.
Die lat laag blijkbaar te laagquote:Op woensdag 29 november 2023 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Venice
Volbeat
Valensia
Van Dik Hout
Van Halen
Vitesse
2 op de juiste plek (1 en 3)quote:Op woensdag 29 november 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe eens een gok
1 Twister
2 Tram rijden
3 Dweilen
4 Sterretjes afsteken
5 Portret schilderen
6 Ramen wassen
7 Auto wassen
Ware het niet dat de tekensessie de voorlaatste keer was:quote:Op donderdag 30 november 2023 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet ook de positie van Echoes door de jaren heen niet helemaal. Volgens mij 3x middag/avond en 4x nacht. Tram rijden lijkt me wel de 'laatste keer' dat ie in de nacht stond, dat kan wel eens in 2020 zijn geweest ja. Dan lijkt bovenstaande me wel goed.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was idd tekenen en klopt dat het de op 1 na laatste moet zijn. Het gaat om de laatste 7 edities dus wie weet helpt dat qua dj's.
n00biedoobiedoo 3quote:Op donderdag 30 november 2023 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet haast wel Fleetwood Mac zijn?
Zijn dat Here, there and every where en Love is everywhere?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, wat staat Everywhere hoog.
In de top 2000-geschiedenis hebben twee andere platen met het woord Everywhere in de titel gestaan. Tegenwoordig staan ze niet meer in de lijst. Welke twee?
n00biedoobiedoo 3quote:Op donderdag 30 november 2023 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zijn dat Here, there and every where en Love is everywhere?
Here comes the sun en Come together zijn goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sowieso Here Comes The Sun zeggen. Verder.. Something? 50 jarig jubileum van Abbey R. immers.
Enige andere optie lijkt me dus Come Together dus kop m maar in als deze 2 fout zijn.
Doorgestoken kaart!!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit binnen een minuut??
Haha nee dat wilde ik niet suggererenquote:
We hebben een kenner.quote:
Het moet bij zo’n vraag haast wel iets van FU2 zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha nee dat wilde ik niet suggererengewoon benieuwd wanneer je dit soort feitjes opdoet
Ik kan het desgevraagd ook zo oplepelen voor Reinhard of de familie Sinatraquote:
Tussle266 4quote:
Of The Last Resort natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2023 13:35 schreef Fred_B het volgende:
Flevoland lijkt me voor de Zuiderzeeballade.
Met zelfs een straatverbodquote:Op donderdag 30 november 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onlangs kwam naar buiten dat Daryll Hall en John oates dikke mot hebben.
Ik wil graag 8 duo s (mogen ook 2 muzikanten binnen n band zijb) die mot kregen met elkaar na hun succes
Noord-Holland - Amsterdam - Maggie MacNealquote:Op donderdag 30 november 2023 13:23 schreef MielMonteur het volgende:
We gaan over naar de favoriete liedjes van het forum; liedjes over regionale trots.
Ik wil voor 11 provincies een liedje die ooit in de top 2000 heeft gestaan waar een aspect van regionale trots in zit over de provincie zelf, of een streek/stad binnen de provincie. Of een iconische status heeft binnen de provincie/een plek binnen de provincie zelf.
En voor Flevoland wil ik graag een grappig antwoord.
Nog nooit zo donker west!quote:Op donderdag 30 november 2023 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Ede Staal - Groningen in de Top 2000?
Tweede regelquote:Op donderdag 30 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dat in het antwoord van Scorpion?
Als je om songtitels vraagt, dan moet ik je (en mezelf) teleurstellen...quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hunnekop Friesland
Ede staal Groningen
Drenthe skik op fietse
Overijssel Typhoon zandloper
Gelderland Kronenburg Park
Brabant guus meeuwis
Limburg: rowwen heze - de peel in brand
Zeeland blof - aan de kust
Zuid Holland oude maasweg
Noord holland tol hansse big city
Utrecht Henk Westbroek - zelfs je naam is mooi
Flevoland: kinderen voor kinderen - waanzinnig gedroomd
Tis over duidelijk dat ook dat nr wordt bedoeld. Hoeveel andere nrs van Ede staal in de lijst ken je?quote:Op donderdag 30 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dat in het antwoord van Scorpion?
Geen één ken ik er, maar dat boeit niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis over duidelijk dat ook dat nr wordt bedoeld. Hoeveel andere nrs van Ede staal in de lijst ken je?
Terug maar weer naar deze openstaandequote:Op donderdag 30 november 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onlangs kwam naar buiten dat Daryll Hall en John oates dikke mot hebben.
Ik wil graag 8 duo s (mogen ook 2 muzikanten binnen n band zijb) die mot kregen met elkaar na hun succes
Meh, de mod heeft hier wel een klein punt. De vraag was 'ik wil een liedje over elke provincie'. Ede Staal is geen liedje. Als we wel weten wat er bedoeld wordt, dan is dus voortaan op elke vraag het antwoord Elvis, want je weet toch wel wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terug maar weer naar deze openstaande
Dat hoeft toch niet? Het is geen gezeik naar jou. Het gaat erom dat we wel allemaal duidelijkheid hebben over hoe we spelen. Van mij mag je het punt gewoon houden en gaan we zo verder met jouw vraag, (en ook als ik dat niet vond zou dat gebeuren, want wie ben ik nou helemaal).quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je, geef m'n punt maar terug. Geen zin in zoveel gezeik over iets wat n leuk spelletje moet zijn.
Veel plezier nog allen.
Dit begrijp ik wel. Dat was in ieder geval niet de bedoeling chef.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat kost me momenteel gewoon teveel energie.
Rustig aan, ik heb al aangegeven dat het niet om dat punt gaat.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je, geef m'n punt maar terug. Geen zin in zoveel gezeik over iets wat n leuk spelletje moet zijn. Dat kost me momenteel gewoon teveel energie.
Veel plezier nog allen.
T ging mij ook niet om t volrammen. Als ik had geschreven blof bij Zeeland, gaf ik je zeker gelijk, mijn punt is meer, bij Ede staal kan t er maar eentje zijn. En ik dacht forummend vanuit bed (geen luiheid voor de duidelijkheid;)) dat dit zo wel duidelijk was en ik niet de hele titel in dialect hoefde te tikkenquote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, ik heb al aangegeven dat het niet om dat punt gaat.
Je mag die ene van mij er zelfs bij hebben, ik ben er niet aan gehecht.
In algemene zin:
Het gaat inderdaad om een spelletje, niet om topics volrammen met hele en halve antwoorden binnen 2 seconden na het stellen van een vraag.
Dus als je een vraag stelt, weet dan ook wat dat impliceert qua antwoord.
On with the show, please...
Wel een actuele vraag, over mot krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was die openstaande vraag ook weer, iets met 2 motten?
Ik weet een beetje van je situatie, dus daarom moeten we dit zeker niet op de spits drijven.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T ging mij ook niet om t volrammen. Als ik had geschreven blof bij Zeeland, gaf ik je zeker gelijk, mijn punt is meer, bij Ede staal kan t er maar eentje zijn. En ik dacht forummend vanuit bed (geen luiheid voor de duidelijkheid;)) dat dit zo wel duidelijk was en ik niet de hele titel in dialect hoefde te tikken
Ik kom niet tot 8 koppels en heb geen zin in mot...quote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een actuele vraag, over mot krijgen.
Schandalige typefout gemaakt.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:19 schreef Bargehassus het volgende:
Fleetwood Mac
Tears for Fears
Creedance Clearwater Revival
pas maar op, want we beginnen zo een discussie over de correctheid hoor.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Schandalige typefout gemaakt.
Bedenk nu net dat Anny ook niet zonder slag of stoot bij BZN is weggegaan...quote:Op donderdag 30 november 2023 14:20 schreef pipster het volgende:
Ow het hel mag ook in een band zijn compleet gemist. Ik was op zoek naar echte duo's.
Hiervan reken ik er 4 goed (oasis klopt, maar welk duo? En june lodge en de prince hebben er volgens mij booit sanen ingestaan?, mexi geeft antwoord nr 5 en Fleetwood Mac kan als band maar ik vroeg naar duo s dus 2 binnen n band. Nog 3 te gaan. Mogen dus ook 2 bandleden onderling zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 14:17 schreef pipster het volgende:
Simon en Garfunkel
Ike en Tina
Sonny en Cher
Susan & Freek (een mens mag toch hopen)
Boland & Boland
Oasis (duo????)
june lodge & prince mohammed (geen idee of ze ruzie hebben eigenlijk)
Pff ik geef het op.
Nog even gekeken, maar June Lodge : Someone loves you honey (met Prince Mohammed) 1575 1904 1821 - - de eerste drie jaarquote:Op donderdag 30 november 2023 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hiervan reken ik er 4 goed (oasis klopt, maar welk duo? En june lodge en de prince hebben er volgens mij booit sanen ingestaan?, mexi geeft antwoord nr 5 en Fleetwood Mac kan als band maar ik vroeg naar duo s dus 2 binnen n band. Nog 3 te gaan. Mogen dus ook 2 bandleden onderling zijn
Zoals die titel al aangeeft hebben June en Prince nooit ruzie gehad met elkaar.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Someone Loves You Honey heeft zeker wel in de Top 2000 gestaan.
Ik teken m goed. Ben jij scottie trouwens?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:42 schreef pipster het volgende:
Bjorn Ulveus en Agnetha Falskog
Benny Anderson en Annafrid Lyngstad
Liam en Noel Gallagher
Welk nummer van wie?quote:2011
De aftrap van deze editie vond plaats vanuit het internationale ruimtestation ISS door astronaut André Kuipers, die nummer 2000,van
, aankondigde.
Ik ben Sottie niequote:Op donderdag 30 november 2023 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik teken m goed. Ben jij scottie trouwens?
Tussle266 4
Mexicanobakker 4
n00biedoobiedoo 3
Fred_B 4
MielMonteur 3
pipster 2
MadMaster 1
Scorpion_17 1
Torn van Nathalie Imbruglia. Zat nog in de docu van 25x top 2000quote:
Ah, kijk dat wist ik niet, niet gezien. Maakt het antwoord nog steeds goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Torn van Nathalie Imbruglia. Zat nog in de docu van 25x top 2000
Toren van Natalia Imbruglia (sic)quote:Op donderdag 30 november 2023 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Torn van Nathalie Imbruglia. Zat nog in de docu van 25x top 2000
Lol van zo'n astronaut verwacht je wel wat beter Engels jaquote:Op donderdag 30 november 2023 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toren van Natalia Imbruglia (sic)
Ik gok op Marisa Heutink, maar er was vast iemand eerder.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie was de eerste vrouwelijke presentator van de Top 2000?
Jeanne Kooijmans staat me bij uit de begintijd, maar of zij de allereerste was..???quote:Op donderdag 30 november 2023 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie was de eerste vrouwelijke presentator van de Top 2000?
Correct en tevens juist. Jeanne in 2000, daarna heel lang niks en dan pas weer Evelien de Bruijn, Marisa en Cielkequote:Op donderdag 30 november 2023 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeanne Kooijmans staat me bij uit de begintijd, maar of zij de allereerste was..???
Ik twijfelde even of Meta de Vries nog betrokken is geweest…quote:Op donderdag 30 november 2023 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Jeanne in 2000, daarna heel lang niks en dan pas weer Evelien de Bruijn, Marisa en Cielke
Tussle266 4
Mexicanobakker 4
n00biedoobiedoo 3
Fred_B 4
MielMonteur 3
pipster 2
MadMaster 2
Scorpion_17 2
Sjorsquote:Op donderdag 30 november 2023 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Wie zijn dit dan en wat maakt hen uniek i.r.t. de Top 2000?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check, hoewel ook Harjo Thijs in dat rijtje past, maar daar kon ik geen foto van vinden…quote:Op donderdag 30 november 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de onderste Jan steeman? Deden allebei 1x mee, bij editie 1?
Sorry, verkouden in de Oost-Afrikaanse jungle mobiel aan het fokken, ik keek compleet scheel.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die had @:Puzzie al genoemd…
Sorryquote:Op donderdag 30 november 2023 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, alleen Sjors eigenlijk. Weten we dan allemaal om welke Sjors het gaat?quote:Op donderdag 30 november 2023 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van de magic friends op Radio 3. Toen nog samen met Peter Plaisier.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, alleen Sjors eigenlijk. Weten we dan allemaal om welke Sjors het gaat?![]()
Ik maar denken dat het Rapper Sjors wasquote:Op donderdag 30 november 2023 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, alleen Sjors eigenlijk. Weten we dan allemaal om welke Sjors het gaat?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het Rapper Sjors was
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sorry, verkouden in de Oost-Afrikaanse jungle mobiel aan het fokken, ik keek compleet scheel.
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:38 schreef MielMonteur het volgende:
Woensdag en Donderdag en dat weet ik omdat ik ook in die richting keek voor een vraag
Ja, die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
War is Over staat er niet meer in (neem aan dat je dat nummer bedoelde?)
Het stemadvies bij deze wordt gegeven door DÖF; TÖTET KODOquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kodo heet die figuur of band toch?
In deze context is Raspberry een kleurquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we de discussie voeren of Raspberry een kleur is?
Ik vind van wel, dus:
Tussle266 4
Mexicanobakker 5
n00biedoobiedoo 3
Fred_B 4
MielMonteur 4
pipster 2
MadMaster 2
Scorpion_17 3
PippenScottie 1
Okay. En niet lullig bedoeld, maar dat valt dus niet onder "Opzoeken is verboden!!!"?quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:51 schreef Tussle266 het volgende:
Fire, War en Trapped. Leuk zo'n keuzelijst doorploegen.
Nee. Maar als het niet oké is geef ik hem terug, geen probleem.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Okay. En niet lullig bedoeld, maar dat valt dus niet onder "Verboden op te zoeken!!!"?
Dat waardeer ik. Ik laat de vraagsteller er over oordelen. En nogmaals, ik wil er niet lullig over doen, maar ik ervaar graag duidelijkheid. Mijn autisme speelt iets op, vrees ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee. Maar als het niet oké is geef ik hem terug, geen probleem.
Oh, dat herken ik. Ik wil het wel uitleggen: ik heb heel de keuzelijst geluisterd dit jaar. Het was zo erg dat in mijn Spotify Wrapped stond dat Bruce mijn favoriet van maart was, Coldplay de van april, Prince die van september... maar daardoor is wel heel veel blijven hangen aan wat er wel en niet staat.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik laat de vraagsteller er over oordelen. En nogmaals, ik wil er niet lullig over doen, maar ik ervaar graag duidelijkheid. Mijn autisme speelt iets op, vrees ik.
Fire en Trapped zijn goed. Maar ik mis er nog 1quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:51 schreef Tussle266 het volgende:
Fire, War en Trapped. Leuk zo'n keuzelijst doorploegen.
Heel helder. Dank je.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik. Ik wil het wel uitleggen: ik heb heel de keuzelijst geluisterd dit jaar. Het was zo erg dat in mijn Spotify Wrapped stond dat Bruce mijn favoriet van maart was, Coldplay de van april, Prince die van september... maar daardoor is wel heel veel blijven hangen aan wat er wel en niet staat.
Dan is het Jersey Girl, meer Bruce-smaken zijn er niet in Top2000-context. Ik dacht echt dat het War was.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fire en Trapped zijn goed. Maar ik mis er nog 1
Dit is correct en tevens juist:quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan is het Jersey Girl, meer Bruce-smaken zijn er niet in Top2000-context. Ik dacht echt dat het War was.
Door voor de geldprijs.quote:
Steevast bij de bovenste 200quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:23 schreef Tussle266 het volgende:
Het verloop van welke Tina Turner hit zien wij hier?
- -1552 1237 1186 1367 1661 1854 1842 1634 - 1958 - - - - - - - - 1976 1617 1935 1983
Correct!quote:
Was Afrika niet de voornaam van meneer Bambaata?quote:Op zondag 3 december 2023 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het goede antwoord nog niet gegeven is
Dit begint inmiddels behoorlijk de waarheid te raken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zal Door de Wind zijn, de zus van Dustin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |