Als je om songtitels vraagt, dan moet ik je (en mezelf) teleurstellen...quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hunnekop Friesland
Ede staal Groningen
Drenthe skik op fietse
Overijssel Typhoon zandloper
Gelderland Kronenburg Park
Brabant guus meeuwis
Limburg: rowwen heze - de peel in brand
Zeeland blof - aan de kust
Zuid Holland oude maasweg
Noord holland tol hansse big city
Utrecht Henk Westbroek - zelfs je naam is mooi
Flevoland: kinderen voor kinderen - waanzinnig gedroomd
Tis over duidelijk dat ook dat nr wordt bedoeld. Hoeveel andere nrs van Ede staal in de lijst ken je?quote:Op donderdag 30 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dat in het antwoord van Scorpion?
Geen één ken ik er, maar dat boeit niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis over duidelijk dat ook dat nr wordt bedoeld. Hoeveel andere nrs van Ede staal in de lijst ken je?
Terug maar weer naar deze openstaandequote:Op donderdag 30 november 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onlangs kwam naar buiten dat Daryll Hall en John oates dikke mot hebben.
Ik wil graag 8 duo s (mogen ook 2 muzikanten binnen n band zijb) die mot kregen met elkaar na hun succes
Meh, de mod heeft hier wel een klein punt. De vraag was 'ik wil een liedje over elke provincie'. Ede Staal is geen liedje. Als we wel weten wat er bedoeld wordt, dan is dus voortaan op elke vraag het antwoord Elvis, want je weet toch wel wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terug maar weer naar deze openstaande
Dat hoeft toch niet? Het is geen gezeik naar jou. Het gaat erom dat we wel allemaal duidelijkheid hebben over hoe we spelen. Van mij mag je het punt gewoon houden en gaan we zo verder met jouw vraag, (en ook als ik dat niet vond zou dat gebeuren, want wie ben ik nou helemaal).quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je, geef m'n punt maar terug. Geen zin in zoveel gezeik over iets wat n leuk spelletje moet zijn.
Veel plezier nog allen.
Dit begrijp ik wel. Dat was in ieder geval niet de bedoeling chef.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat kost me momenteel gewoon teveel energie.
Rustig aan, ik heb al aangegeven dat het niet om dat punt gaat.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je, geef m'n punt maar terug. Geen zin in zoveel gezeik over iets wat n leuk spelletje moet zijn. Dat kost me momenteel gewoon teveel energie.
Veel plezier nog allen.
T ging mij ook niet om t volrammen. Als ik had geschreven blof bij Zeeland, gaf ik je zeker gelijk, mijn punt is meer, bij Ede staal kan t er maar eentje zijn. En ik dacht forummend vanuit bed (geen luiheid voor de duidelijkheid;)) dat dit zo wel duidelijk was en ik niet de hele titel in dialect hoefde te tikkenquote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, ik heb al aangegeven dat het niet om dat punt gaat.
Je mag die ene van mij er zelfs bij hebben, ik ben er niet aan gehecht.
In algemene zin:
Het gaat inderdaad om een spelletje, niet om topics volrammen met hele en halve antwoorden binnen 2 seconden na het stellen van een vraag.
Dus als je een vraag stelt, weet dan ook wat dat impliceert qua antwoord.
On with the show, please...
Wel een actuele vraag, over mot krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was die openstaande vraag ook weer, iets met 2 motten?
Ik weet een beetje van je situatie, dus daarom moeten we dit zeker niet op de spits drijven.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T ging mij ook niet om t volrammen. Als ik had geschreven blof bij Zeeland, gaf ik je zeker gelijk, mijn punt is meer, bij Ede staal kan t er maar eentje zijn. En ik dacht forummend vanuit bed (geen luiheid voor de duidelijkheid;)) dat dit zo wel duidelijk was en ik niet de hele titel in dialect hoefde te tikken
Ik kom niet tot 8 koppels en heb geen zin in mot...quote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een actuele vraag, over mot krijgen.
Schandalige typefout gemaakt.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:19 schreef Bargehassus het volgende:
Fleetwood Mac
Tears for Fears
Creedance Clearwater Revival
pas maar op, want we beginnen zo een discussie over de correctheid hoor.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Schandalige typefout gemaakt.
Bedenk nu net dat Anny ook niet zonder slag of stoot bij BZN is weggegaan...quote:Op donderdag 30 november 2023 14:20 schreef pipster het volgende:
Ow het hel mag ook in een band zijn compleet gemist. Ik was op zoek naar echte duo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |