We hebben een kenner.quote:
Het moet bij zo’n vraag haast wel iets van FU2 zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha nee dat wilde ik niet suggererengewoon benieuwd wanneer je dit soort feitjes opdoet
Ik kan het desgevraagd ook zo oplepelen voor Reinhard of de familie Sinatraquote:
Tussle266 4quote:
Of The Last Resort natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2023 13:35 schreef Fred_B het volgende:
Flevoland lijkt me voor de Zuiderzeeballade.
Met zelfs een straatverbodquote:Op donderdag 30 november 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onlangs kwam naar buiten dat Daryll Hall en John oates dikke mot hebben.
Ik wil graag 8 duo s (mogen ook 2 muzikanten binnen n band zijb) die mot kregen met elkaar na hun succes
Noord-Holland - Amsterdam - Maggie MacNealquote:Op donderdag 30 november 2023 13:23 schreef MielMonteur het volgende:
We gaan over naar de favoriete liedjes van het forum; liedjes over regionale trots.
Ik wil voor 11 provincies een liedje die ooit in de top 2000 heeft gestaan waar een aspect van regionale trots in zit over de provincie zelf, of een streek/stad binnen de provincie. Of een iconische status heeft binnen de provincie/een plek binnen de provincie zelf.
En voor Flevoland wil ik graag een grappig antwoord.
Nog nooit zo donker west!quote:Op donderdag 30 november 2023 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Ede Staal - Groningen in de Top 2000?
Tweede regelquote:Op donderdag 30 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dat in het antwoord van Scorpion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |