Potverdorie, Wim is vandaag van het ordinairequote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef wimderon het volgende:
Gerrie heeft een kutje opgevreten.
Dat hebben we gisteren even gezien Nielsquote:
Het is crisis bij de meeste usersquote:Op donderdag 22 december 2022 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
We gaan het record niet meer halen he? Langzame topics anti genot
Was ook kansloos zonder Rtl7.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Schuld van Viaplayquote:Op donderdag 22 december 2022 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog dat gifje over een F1 mod?
Dit is DRT makker. We moeten de VBL-achtige trekjes achterwege laten. Dat stelt @Frozen-assassin niet op prijs.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat @:onlogisch hiervan vindt.
Chevy mag niet meer posten in F1.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog dat gifje over een F1 mod?
Precies. Dat ie dat in de volgende wedstrijd dan maar doet.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het best leuk vinden als Razma ver komt, maar niet tegen Gando aub
Je spelt "dat stelt helemaal niemand waar dan ook op prijs" verkeerdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is DRT makker. We moeten de VBL-achtige trekjes achterwege laten. Dat stelt @:Frozen-assassin niet op prijs.
Erg jammer. @chevy_caprice wat is jouw rondetijd?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Chevy mag niet meer posten in F1.
Of hoe heet die klaploper.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg jammer. @:chevy_caprice wat is jouw rondetijd?
Volgend jaar als ie tegen MvG, Price, Heta of Cullen moet in R2 ofzoquote:Op donderdag 22 december 2022 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Dat ie dat in de volgende wedstrijd dan maar doet.
Watquote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Chevy mag niet meer posten in F1.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:23 schreef Coco het volgende:
@:wimderon was het fakenews incident op twitter nog opgelost?
quote:Op donderdag 22 december 2022 01:29 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
https://streamable.com/rplxjg
[ afbeelding ]
1:08,578quote:Op donderdag 22 december 2022 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg jammer. @:chevy_caprice wat is jouw rondetijd?
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Neef_Wuppie en ik gaan het F1 topic onderpoepen als in maart het nieuwe F1 seizoen begint. User @:ChevyCaprice staat aan de zijlijn.
Coco weet het nog niet maar hij wordt de nieuwe DRT modquote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:coco wanneer ga je weer op zwart? Ik vind dat je het erg goed hebt gedaan
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan Marcel Maijer.
Ik ga DIG modden blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:coco wanneer ga je weer op zwart? Ik vind dat je het erg goed hebt gedaan
Neef_Wuppiequote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan Marcel Maijer.
Maar echt hé. Het is het overwegen een abonnement op Sky te nemen wel waard.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word helemaal gek van die Rayen reclame op ViaPlay
Wie was dat ook alweer hier die telkens op haar zit te geilen.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat wijf is niet eens bijzonder lekker, Viaplay regel een betere.
[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2022 20:29 ]quote:
Kut cabaretier. Gewoon kut!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar echt hé. Het is het overwegen een abonnement op Sky te nemen wel waard.
Sowquote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Brabants hoertje met je kutvlaggetje.
Wel gezellig je hier weer aan te treffen makker. Op een mooie dartavondquote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kut cabaretier. Gewoon kut!
Hmm, benieuwd wat er in dat bericht stond dat een mod het moest aanpassenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2022 20:29 ]
Gisteravond zelf gegooid dus helaas afwezig. Vanmiddag en vanavond gewoon present.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel gezellig je hier weer aan te treffen makker. Op een mooie dartavond
Dat kan ie wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano houdt het badwater op temperatuur
Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamerquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteravond zelf gegooid dus helaas afwezig. Vanmiddag en vanavond gewoon present.
Let op dan fluitketel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano is zwart. Hoe kan dit?
Blank of blauw maar zwart momenteel nietquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano is zwart. Hoe kan dit?
Tagliano doet niet meer mee.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2022 20:29 ]
Hing jij maar eens het moderatorschap op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamer)
Van welk forum ben je mod geworden?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blank of blauw maar zwart momenteel niet
Stond gisteren te speren in de kroeg. Hoe meer biertjes hoe beter het gingquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamer)
Dezequote:Op donderdag 22 december 2022 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van welk forum ben je mod geworden?
Dit is racismequote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blank of blauw maar zwart momenteel niet
Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hing jij maar eens het moderatorschap op.
Nee, ik probeer te stoken.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?
Het zal wel afgunst zijn!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?
zelf 9 zijn en dan een beste vriend hebben die 16 is.quote:
Zelfregulerend forum naar de haaien. Erg jammer.quote:
Mensen achter de schermen zouden kunnen bevestigen dat ik op dag 1 heb gezegd dat er voor mods maar 1 belangrijk knopje is en dat is het DM knopjequote:Op donderdag 22 december 2022 20:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zelfregulerend forum naar de haaien. Erg jammer.
Dankje!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar ik ben blij voor je promotie @:tagliano
Je bent een erg leuke user.
Dat kan jij. Morgen rond 4 uur weer even wandelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankje!
Al zie ik het zelf meer als even bijspringen waar nodig
Speelgoed of 'speelgoed'quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Een boek, speelgoed en een lamp @:scrummie
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano houdt het badwater op temperatuur
Dan ben ik nog lekker op kantoorquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kan jij. Morgen rond 4 uur weer even wandelen.
Ik gebruik DM voor andere zakenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen achter de schermen zouden kunnen bevestigen dat ik op dag 1 heb gezegd dat er voor mods maar 1 belangrijk knopje is en dat is het DM knopje
ZURU Rainbocorns - Wild Heart Surprise - Verrassingsei met knuffelquote:Op donderdag 22 december 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Speelgoed of 'speelgoed'
Leo Oldenburgerquote:Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijft bij momenten wel een genot om naar Nieuwlaat te luisteren. Maar liever Leo oldenburger ernaast
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenburger bij oefenwedstrijden van Oranje op SBS6. Gewoon.
Familie van Benze?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Razma staat aardig te spelen
Geen sport.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.
De term mensonterend komt in mij op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.
Ik heb Co ook liever dan eikelbijter Scholtenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Meulenkamp een goede analist.
Thee.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?
Waterquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Hij zelf ook nietquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb die Razma nog nooit zo goed gezien
Delirium Tremensquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Ik pak een HJquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Ze kunnen hem veel inplannen dit jaarquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Meulenkamp een goede analist.
Dat is Koert die een vrouwelijke ploegarts becommentarieerdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De term mensonterend komt in mij op.
Gasolina.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
`gouden carolus whiskeybier. Ff proberen. Ze waren er enthousiast over in de bierkalender.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Die is echt topquote:Op donderdag 22 december 2022 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`gouden carolus whiskeybier. Ff proberen. Ze waren er enthousiast over in de bierkalender.
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenburger bij oefenwedstrijden van Oranje op SBS6. Gewoon.
Feeling Called Love (geen zin om te puntjes te typen)quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Pulp? @:Coco
Hij leeft nog steeds. Erg jammer @Zipportalquote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.
Goede keus. Mijne is Common People, maar Disco 2000 en Razma-tazz zijn ook erg lekker.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Feeling Called Love (geen zin om te puntjes te typen)
Dat was mensonterend.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.
Fictionquote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Pulp? @:Coco
Common People is natuurlijk wellicht hun beste nummer. Ik heb Different Class indertijd veel gedraaid. Had ooit nog een vriendin die helemaal gek was op 'This is Hardcore' maar ik vond die zelf minderquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus. Mijne is Common People, maar Disco 2000 en Razma-tazz zijn ook erg lekker.
Dat titelnummer is wel uitmuntend hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Common People is natuurlijk wellicht hun beste nummer. Ik heb Different Class indertijd veel gedraaid. Had ooit nog een vriendin die helemaal gek was op 'This is Hardcore' maar ik vond die zelf minder
WK ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden van Oranje zijn sowieso mensonterend.
Antoni Lima vindt dit leuk.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:55 schreef Coco het volgende:
De bezorger komt langs tussen 20:44 en 21:44 uur.
Hoezo? Beetje spanning is prima en hoge finishes altijd genot. Gary wint wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een absoluut onleuke ontwikkeling
Ben ik niet van overtuigdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo? Beetje spanning is prima en hoge finishes altijd genot. Gary wint wel.
Vanavond niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou een uurtje komen.
7/10quote:
Dat gaat vanavond niet helaasquote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou een uurtje komen.
Dat is een kind gek.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Hebben jullie de nieuwe chick van Leonardio DiCaprio gezien?
bohhhhh
https://www.instagram.com(...)85-ac07-41ef2efcc0f9
Dit had volgens mij ook prima zijn dochter kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
bohhhhh
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
bohhhhh
Hij gaat zo 110 gem speren.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ben wel klaar met Gerrie. Oprotten.
Zeker maar Harry Vermeegen was/is per definitie de overtreffende trap.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ZjakGodquote:Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dit de keuze is ga ik altijd voor Zjak
2 dingen:quote:
Ik heb niks tegen hem, maar ik heb toch liever dat Gary wint.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik krijg wel symphatie voor Razma. Best mooi die emotie
Het is een keer wat anders dan die eeuwige lethargiequote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik krijg wel symphatie voor Razma. Best mooi die emotie
Hier wil ik graag @capuchon_jongen bij betrekken.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de afgelopen leg wel een mooie aanleiding voor een discussie set vs legformat
Nee, nog steeds nietquote:Op donderdag 22 december 2022 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh beterschap gewenst
Ben je eindelijk corred
Emotiequote:Op donderdag 22 december 2022 21:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is een keer wat anders dan die eeuwige lethargie
Picsquote:Op donderdag 22 december 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffffffffffffffff daar ben ik weerNou begint er een soort kerstvakantie van 6 dagen voor mij. Waarvan nog wel twee dagen thuiswerken maar dat is hetzelfde
![]()
Dus nu eerst een grote pot Paulaner.
En even druk met de Nostradamus allen![]()
Ik plons even het warme bad in![]()
[ afbeelding ]
Ja want dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een echte schipper, ja laat maar
Hoe laat ga je naar bed?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffffffffffffffff daar ben ik weerNou begint er een soort kerstvakantie van 6 dagen voor mij. Waarvan nog wel twee dagen thuiswerken maar dat is hetzelfde
![]()
Dus nu eerst een grote pot Paulaner.
En even druk met de Nostradamus allen![]()
Ik plons even het warme bad in![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voornemens om de rest van de avond te blijven kijken aangezien ik vandaag nog geen pijl gezien heb.quote:
Omdat het mensen zijn .quote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
2 dingen:
Waarom doet die gast zijn t-shirt uit?
Waarom ging die idioot toeteren?
Moet nog even warmdraaienquote:Op donderdag 22 december 2022 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Geef deze Garry maar weinig kans tegen de toppers.
Wel typische speler die dat kan ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |