Dankje!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar ik ben blij voor je promotie @:tagliano
Je bent een erg leuke user.

Dat kan jij. Morgen rond 4 uur weer even wandelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankje!
Al zie ik het zelf meer als even bijspringen waar nodig

Speelgoed of 'speelgoed'quote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Een boek, speelgoed en een lamp @:scrummie

quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano houdt het badwater op temperatuur

Dan ben ik nog lekker op kantoorquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kan jij. Morgen rond 4 uur weer even wandelen.

Ik gebruik DM voor andere zakenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen achter de schermen zouden kunnen bevestigen dat ik op dag 1 heb gezegd dat er voor mods maar 1 belangrijk knopje is en dat is het DM knopje

ZURU Rainbocorns - Wild Heart Surprise - Verrassingsei met knuffelquote:Op donderdag 22 december 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Speelgoed of 'speelgoed'

Leo Oldenburgerquote:Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijft bij momenten wel een genot om naar Nieuwlaat te luisteren. Maar liever Leo oldenburger ernaast

Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenburger bij oefenwedstrijden van Oranje op SBS6. Gewoon.

Familie van Benze?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Razma staat aardig te spelen

Geen sport.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.

De term mensonterend komt in mij op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.

Ik heb Co ook liever dan eikelbijter Scholtenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Meulenkamp een goede analist.

Thee.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?

Waterquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?

Hij zelf ook nietquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb die Razma nog nooit zo goed gezien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |