Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenburger bij oefenwedstrijden van Oranje op SBS6. Gewoon.

Familie van Benze?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Razma staat aardig te spelen

Geen sport.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.

De term mensonterend komt in mij op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschrikkelijk dat ze op Europese avonden bij Ziggy en ESPN het altijd weten te presteren dat Leo & Leo de wedstrijd becommentariëren. Dat is zelfkastijding in optima forma.

Ik heb Co ook liever dan eikelbijter Scholtenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Meulenkamp een goede analist.

Thee.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?

Waterquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?

Hij zelf ook nietquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb die Razma nog nooit zo goed gezien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |