Dat kan ie wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano houdt het badwater op temperatuur

Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamerquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteravond zelf gegooid dus helaas afwezig. Vanmiddag en vanavond gewoon present.
 )
 )

Let op dan fluitketel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano is zwart. Hoe kan dit?

Blank of blauw maar zwart momenteel nietquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano is zwart. Hoe kan dit?

Tagliano doet niet meer mee.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2022 20:29 ]

Hing jij maar eens het moderatorschap op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamer)

Van welk forum ben je mod geworden?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blank of blauw maar zwart momenteel niet

Stond gisteren te speren in de kroeg. Hoe meer biertjes hoe beter het gingquote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ik dit toernooi weer zit te kijken overweeg ik mijn bord ook weer op te hangen (lekker tokkie in de woonkamer)

Dezequote:Op donderdag 22 december 2022 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van welk forum ben je mod geworden?

Dit is racismequote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blank of blauw maar zwart momenteel niet

Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hing jij maar eens het moderatorschap op.

Nee, ik probeer te stoken.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?

Het zal wel afgunst zijn!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee waar deze persoonlijke aanval voor nodig is. Zit je soms iets dwars?

zelf 9 zijn en dan een beste vriend hebben die 16 is.quote:

Zelfregulerend forum naar de haaien. Erg jammer.quote:

Mensen achter de schermen zouden kunnen bevestigen dat ik op dag 1 heb gezegd dat er voor mods maar 1 belangrijk knopje is en dat is het DM knopjequote:Op donderdag 22 december 2022 20:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zelfregulerend forum naar de haaien. Erg jammer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |